Dank je hansquote:
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
( Je sessie is verlopen)( geeneens UW sessie is verlopen, ik heb niet met ze geknikkerd),
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleidingquote:
Armbanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
In de metro zat trouwens een gozer met 2 armbandjes voor me
Zn vriendin zat naast hem
Een armband was echt goeie man ik moet ook zo eentje zien te vinden erges
Ik had gwn moete vrage ebolazoooi
Koop gewoon een horloge man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
dat het gwn niet gay-only isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
?Dus
Je punt is dat je als armbandjesdrager kennelijk nog steeds aan een vriendin kunt komen?
Dat hebben een hoop leerlingen gedaan tijdens ons school tripje. Dus no way dat ik hem nog met U ga aanspreken. Vindt ie leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.
Tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleiding
Wat voor weer wordt het deze week?
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
BiFi-worstjes smaken echt goddelijk met dit weer.
Heerlijk zo'n zoute, hartige minisalami.
Alle boys met een lekkere vriendin hebben swek? Ah ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat het gwn niet gay-only is
En het enigzins swek is gwn
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.
Oh mijn docenten willen altijd liever jij, maar is ook een hele kleine opleiding.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.
Ja.quote:
Waarom?quote:
Ik doe dat sowieso vaak tegen mensen die ik 40+ schat.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh mijn docenten willen altijd liever jij, maar is ook een hele kleine opleiding.
nee dat zeg ik niet chaizertjequote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Alle boys met een lekkere vriendin hebben swek? Ah ok.
Ik ook. Maar mijn klasgenoten vielen er nogal over.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.
gewoon mooi zonnebril toch geen armband nodigquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben er klaar voor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb er al twee op, dus jouw zoute minisalami wil ik straks ook wel.
Jeugd van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Maar mijn klasgenoten vielen er nogal over.
quote:
goed verhaalquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
En zn vriendin was ni eens lekker
Wel redelijke face blue eyed blond
Maar saggy tits en fatsig
Zou doggy geven
Heb ik niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Germano het volgende:
[..]
Trek je zelf het velletje naar achteren? Dat smaakt niet namelijk.
Begin altijd wel met u idd.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik doe dat sowieso vaak tegen mensen die ik 40+ schat.
Als ze dan zelf aangeven van zeg maar jij, dan vind ik het prima.
Bij Lufthansa in Arizona iig eerste vluchtenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef Kurovski het volgende:
Cessna 172 Skyhawk wordt denk ik je eerste vliegtuig xCachet.
zonnebrillen irritantquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
gewoon mooi zonnebril toch geen armband nodig
Denk niet dat jij in staat bent om de staat van tetten juist in te schatten.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
Het komt nooit meer goed met jou.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:37 schreef Dimachaerus het volgende:
Zou doggy geven
Ik vind dat wel een mooie eigenlijkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zonnebrillen irritant
Altijd die knswrwijve met een veek te grote bril waardoor je denkt wiijooowwww chimeid ne dan doen zie die bril af komt er zo een orcface tevoorschijn!
Is sowieso nep, want made in China.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor racistische kkzooi.
okquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat jij in staat bent om de staat van tetten juist in te schatten.
Is mapima niets voor jou?quote:
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het bedoelde op een joviale Frank manier.
ja hoorquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Is Deezertje eigenlijk nog gesignaleerd na opstappen van R&P-crew?
heft zelfs weer een date gehad hoor, weel opletten hansquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:41 schreef HPLC het volgende:
Is Deezertje eigenlijk nog gesignaleerd na opstappen van R&P-crew?
Ah. Low winged. Leuk hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Bij Lufthansa in Arizona iig eerste vluchten
zo zo, komt wel helemaal goed met die knulquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heft zelfs weer een date gehad hoor, weel opletten hans
Dat moet dan toch niet heel lastig zijn?quote:
al geprobeerdquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet dan toch niet heel lastig zijn?
inderdaad, slaaf van de tijd zijnquote:
Misschien wil Dima het wel overkopenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ies wel mooie hoor met carbon enzo jajaja
fail dus ?quote:
ik wel van mijn nachtkastje naar een andere kamer, beste verzetting ooitquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:59 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik doe ook niet meer aan de klok verzetten.
Ik doe hem niet wegquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien wil Dima het wel overkopen
Wat een hoerquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja ze heeft alleen beheofte aan aandacht
Niet aan penis
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wel van mijn nachtkastje naar een andere kamer, beste verzetting ooit
lulligquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
Hahaha, die chick van vrijdag heeft nu een relatie.
welke?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
Ik geef ze 4 maanden. Hoeveel jij?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:23 schreef Germano het volgende:
heb je nu een deuk in je plaat?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Kurovski het volgende:
Even heerlijk op m'n plaat gegaan met toeschouwers.
Kan je het nou nog niet? Of ben je nieuwe tricks aan het lerenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:31 schreef Kurovski het volgende:
Even heerlijk op m'n plaat gegaan met toeschouwers.
Ik was even onoplettend met achteruitskaten. Kuiltje in het wegdek...quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je het nou nog niet? Of ben je nieuwe tricks aan het leren
Maar ze is niet te vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja.
Denk trouwens dat het wel een tijd volhoudt met die gast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |