Dank je hansquote:
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:56 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
( Je sessie is verlopen)( geeneens UW sessie is verlopen, ik heb niet met ze geknikkerd),
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleidingquote:
Armbanden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
In de metro zat trouwens een gozer met 2 armbandjes voor me
Zn vriendin zat naast hem
Een armband was echt goeie man ik moet ook zo eentje zien te vinden erges
Ik had gwn moete vrage ebolazoooi
Koop gewoon een horloge man.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zuur gaan beginnen over knikkeren als ze niet met U aangesproken worden.
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
dat het gwn niet gay-only isquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
?Dus
Je punt is dat je als armbandjesdrager kennelijk nog steeds aan een vriendin kunt komen?
Dat hebben een hoop leerlingen gedaan tijdens ons school tripje. Dus no way dat ik hem nog met U ga aanspreken. Vindt ie leuk.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou stalken en dan dezelfde kroeg binnenlopen.
Tof!quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Niels! Ik ben door naar de volgende fase van de selectie van de vliegopleiding
Wat voor weer wordt het deze week?
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een docent van ons zei dat we hem pas je mochten noemen als we in de kroeg een biertje met hem hadden gedronken.
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Germano het volgende:
BiFi-worstjes smaken echt goddelijk met dit weer.
Heerlijk zo'n zoute, hartige minisalami.
Alle boys met een lekkere vriendin hebben swek? Ah ok.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
dat het gwn niet gay-only is
En het enigzins swek is gwn
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn bifi worstje smaakt altijd ongeacht wat voor weer het is.
Oh mijn docenten willen altijd liever jij, maar is ook een hele kleine opleiding.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb docenten altijd standaard aangesproken met u. Niet meer dan normaal vind ik.
Ja.quote:
Waarom?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |