M'n oprechte excuses voor mijn eerlijkheid.quote:
quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mij lukt het nooit, meestal tot het moment dat de broek uit gaat zeg maar haha.
Volgende keer beter je best doen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:43 schreef Germano het volgende:
[..]
M'n oprechte excuses voor mijn eerlijkheid.
[..]
Denk van wel.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gisteren niet geblowd, hoop dat ik vandaag niet zon slapjanus dat ik het vanavond wel doe
junkquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gisteren niet geblowd, hoop dat ik vandaag niet zon slapjanus dat ik het vanavond wel doe
Hoop het ook niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, eerlijkheid duurt het langst.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Volgende keer beter je best doen.
Hoezo niet blowen dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
In goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, aan jou heb ik tenminste wat
Dat vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meestal op dagen die eindigen op -dag
Dus niet eergisteren, gisteren, vandaag, morgen of overmorgen.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Meestal op dagen die eindigen op -dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |