Geen passie, niksquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Kiki mist gewoon gogme en topsportmentaliteit.
GIF ERVARING ROUTINEquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Kiki mist gewoon gogme en topsportmentaliteit.
Ze staat niet 6-0 5-0 achter.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
Staat ze 6-0 5-0 achter?
Ik ben niet aan het kijken en de reacties hier zijn vernietigend
Gezeik hier slaat nergens op inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:16 schreef opgebaarde het volgende:
Staat ze 6-0 5-0 achter?
Ik ben niet aan het kijken en de reacties hier zijn vernietigend
IS HET ZO'N DAGquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:18 schreef Tagliano het volgende:
JAAAAA JAJAJAJA ONVOORSTELBAAR
Wat is ze goed he
Ik vind dit een tegenstrijdige postquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Wil niet negatief doen, maar dit lijkt wel G-tennis.
Noem je Indy nou gehandicapt?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Zitten af en toe best leuke rally's tussenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vind dit een tegenstrijdige post
"Durf te verliezen!"quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:25 schreef GwaiLow het volgende:
Ik wil nu dat Ramon Sluiter agressief op die tribune gaat staan en Kiki zo erg opzweept dat ze niet meer weg zakt. Dan wint ze dit zo makkelijk.
Nu weten we het wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:25 schreef GwaiLow het volgende:
Ik wil nu dat Ramon Sluiter agressief op die tribune gaat staan en Kiki zo erg opzweept dat ze niet meer weg zakt. Dan wint ze dit zo makkelijk.
Omstandigheden zijn lood- en loodzwaar. Ballen twee keer zo zwaar als normaal, baan enorm traag. Winners slaan bijna onmogelijk. (Heb commentaar uitstaan, dus wellicht heeft Marcella of Roelfs dit al gezegd)quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Denken dat zij dit zullen zeggenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn lood- en loodzwaar. Ballen twee keer zo zwaar als normaal, baan enorm traag. Winners slaan bijna onmogelijk. (Heb commentaar uitstaan, dus wellicht heeft Marcella of Roelfs dit al gezegd)
Is gezegd ja, maar iedereen hier weet het beter.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn lood- en loodzwaar. Ballen twee keer zo zwaar als normaal, baan enorm traag. Winners slaan bijna onmogelijk. (Heb commentaar uitstaan, dus wellicht heeft Marcella of Roelfs dit al gezegd)
Doe eens niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:29 schreef BobW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard, it's fok after allquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Is gezegd ja, maar iedereen hier weet het beter.
Is Dione al op locatie?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:30 schreef Sked het volgende:
NOS heeft opeens 'kenners' uitgenodigd??
Allemaal aan boord van de hypetrain.
tjaptjoepquote:
John van Lottum zegt exact dat nuquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ach het kan vermakelijk zijnquote:
Dat zou wel tof zijn jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Danny moet daar echt eens iets op bedenken
50 miljoen gifjes is altijd aids.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach het kan vermakelijk zijn
Maar dan vooral in ESF of bij pakweg Heracles-Roda waar geen hond naar kijkt
Ik snap je puntquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50 miljoen gifjes is altijd aids.
Elk gifje is anders.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
50 miljoen gifjes is altijd aids.
Praatten ze toen al Engels ja?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doet ze gewoon expres.
Appear weak when you are strong. Dat zei zo'n Chinees ooit.
Daar zijn Serena en Djoko meester inquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doet ze gewoon expres.
het is wel een valsspelertje jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:33 schreef YazooW het volgende:
[..]
Doet ze gewoon expres.
Ja, Leontien van Moorselquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:36 schreef YazooW het volgende:
Heeft Kiki eigenlijk wel een kledingsponsor?
Eerst dit maar winnenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:38 schreef TennispeRFect het volgende:
Met 1 been in de halve finale, dit wordt van Verkerk achtige proportie![]()
![]()
![]()
Dat zou wel karig zijn iddquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:39 schreef BobW het volgende:
Ik hoop dat NOS zo wel op NPO2 over gaat in plaats van de livestream
En dan geloof&hoop liefde van EO niet uitzenden zeker. Daar zal je wat over horenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:39 schreef BobW het volgende:
Ik hoop dat NOS zo wel op NPO2 over gaat in plaats van de livestream
Die mensen zitten al klaar met hun videorecorder inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan geloof&hoop liefde van EO niet uitzenden zeker. Daar zal je wat over horen
Het is slechts 13 graden vandaag, windje erop en het is raak.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:42 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Het is slechts 13 graden vandaag, windje erop en het is raak.
Sebastien Loeb is ook heel goed in de rally.quote:
XDquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sebastien Loeb is ook heel goed in de rally.
Schitterend.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Die mensen zitten al klaar met hun videorecorder inderdaad
In 10 minuten heeft Kiki de set wel binnenquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Nou NOS, wat gaan we over 10 minuten doen? Journaal lijkt me.
Als ze een beetje opschiet haalt ze het nog voor het Journaalquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:45 schreef Ambrosius het volgende:
Nou NOS, wat gaan we over 10 minuten doen? Journaal lijkt me.
Kijken maakt het niet beter ofzoquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:44 schreef TheVulture het volgende:
Ik kan niet kijken maar hier meelezen en de livescores is al hartverzakkend spannend
Het zijn vrouwen, alles kanquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:48 schreef Szura het volgende:
Maar jongens, dit kan toch helemaal niet. WE konden toch helemaal niet tennissen?
WE konden alleen voetballen. Nu kunnen we alles behalve voetballen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:48 schreef Szura het volgende:
Maar jongens, dit kan toch helemaal niet. WE konden toch helemaal niet tennissen?
Ach er wordt vast nog wel een keer gechoked net als door Verstjeppen en Kroeiswiekquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:48 schreef Szura het volgende:
Wij ook niet, Bertens wel blijkbaarquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:48 schreef Szura het volgende:
Ik zit al vanaf het begin te kijken, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo spannendquote:
https://speld.nl/2016/05/(...)volkssport-nummer-1/quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:49 schreef BobW het volgende:
[..]
WE konden alleen voetballen. Nu kunnen we alles behalve voetballen.
Komt omdat de wedstrijd verder gewoon niet zo goed en meeslepend isquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf het begin te kijken, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo spannend
HOE DANquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit al vanaf het begin te kijken, maar vind het eigenlijk helemaal niet zo spannend
Verstappen, mentaal zo zwak die jongen. Net als Van Gerwen. Choket altijd op het WK. /willekeurige incidentele SPT-posterquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach er wordt vast nog wel een keer gechoked net als door Verstjeppen en Kroeiswiek
Je bedoelt gewoon FMD met dat laatstequote:Op donderdag 2 juni 2016 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Verstappen, mentaal zo zwak die jongen. Net als Van Gerwen. Choket altijd op het WK. /willekeurige incidentele SPT-poster
Al die sporters in Sochi chockden ook zo hard.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Verstappen, mentaal zo zwak die jongen. Net als Van Gerwen. Choket altijd op het WK. /willekeurige incidentele SPT-poster
Weinig spektakel, weinig spanning etcquote:
Taylor gooit altijd 105 gemiddeldquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon FMD met dat laatste
Ja, dat zei ik alquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig spektakel, weinig spanning etc
Het is een beetje gezapig allemaal
Ja maar ja maar historie enzoquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weinig spektakel, weinig spanning etc
Het is een beetje gezapig allemaal
Ja dat las ik toch niet man.quote:
Dat wel, ik vind het ook zeker leukquote:
Dat is het ook.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit kan toch haast niet meer fout man?
En ik maar denken dat het Nederlandse tennis al jaren dramatisch is.
Dat maakt het juist spannend.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, ik vind het ook zeker leuk
Maar niet spannend
Als Bacsinszky deze set even wint ga ik het ook spannend vindenquote:
Keer of vijftienquote:Op donderdag 2 juni 2016 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe vaak heeft die zwitserse nou al wel niet in t net geslagen?
Niet in het net? Heel vaak.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoe vaak heeft die zwitserse nou al wel niet in t net geslagen?
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 02-06-2016 om 17:55:08Maar niet te vroeg juichen! Remember Steven Kruijswijk... reageer retweet
Marcel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef Slobeend het volgende:
twitter:MarcelMaijer twitterde op donderdag 02-06-2016 om 17:55:08Maar niet te vroeg juichen! Remember Steven Kruijswijk... reageer retweet
Na 45 jaar een Nederlandse in de halve finale op RG en niet mogen juichen?quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:57 schreef Slobeend het volgende:
Hou jij je maar vast aan Muguruza in de finale tegen Kiki.quote:Op donderdag 2 juni 2016 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het moet nu wel eens een keer 5-0 worden hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |