ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik inquote:
Hij is gewoon jaloers op mij, vieze misgunnerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik in
ik heb maar één teelbalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik in
Ja hè. Je zult de kaap maar niet kunnen zetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna net zulke top tt's als die van dp
Kun je geen droogloopmat pakken? Dan zijn wij voorlopig ook van jou af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb wel zin in zure matjes ofzo ;s
tv staat uitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahah loooool at rtl 5. juizzyyyy
ja man. zullen we lobby beginnen dat daar ban ofzo op komt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hè. Je zult de kaap maar niet kunnen zetten.
o okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je geen droogloopmat pakken? Dan zijn wij voorlopig ook van jou af.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te geven
intanfielquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sry dat mijn titel niet voldoet aan jullie infantiele standaard
Dat was eerst ook. Kon je TR maken en dan kreeg die andere een paar dagen rust.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja man. zullen we lobby beginnen dat daar ban ofzo op komt?
good old timesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat was eerst ook. Kon je TR maken en dan kreeg die andere een paar dagen rust.
liever nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag toch mijn mening geven of niet dan?
Welke titel?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sry dat mijn titel niet voldoet aan jullie infantiele standaard
laat maarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja pls wil gedomineerd worden
Ik werk lang genoeg in de horeca om te weten of het wat is, maar bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal er niks mee doenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk lang genoeg in de horeca om te weten of het wat is, maar bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal er niks mee doen
okquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk lang genoeg in de horeca om te weten of het wat is, maar bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal er niks mee doen
Hey sexyquote:
Hjb tegen veerquote:
Wow sexy als je zo alpha male doetquote:
Hou op hoor, hou het niet meerquote:
ik ga stukquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA ECHT HE DIMACHAERUS HAHAHA
hoe gaat het met jequote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ga cheape kutjasjes kijken op zalando ofzo
ahahahahahquote:
Oh oké sry dat ik bestaquote:
ik zou ook niks zeggen en gewoon filmen in dit gevalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2732133343500505/![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2732133343500505/![]()
ik zou dr wel ff goed bedoeld advies gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou ook niks zeggen en gewoon filmen in dit geval
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zou ook niks zeggen en gewoon filmen in dit geval
door te staren?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik zou dr wel ff goed bedoeld advies geven
Stik in een aardbeiquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kun je ook niks aan doen bby
Okéquote:
ga niet kijken want ken je nietquote:
verwijfdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil jullie niet jelly maken maar heb aardbeien en lekkere chocolade
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstaanders om hier mee te praten over niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga niet kijken want ken je niet
die lullo hoort er niet bij hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstaanders om hier mee te praten over niks.
niet gelezen want interesseert me allemaal geen reetquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstanders om hier mee te praten over niks.
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet gelezen want interesseert me allemaal geen reet
Ik heb al heel lang niet gelachen, heb je tipsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.
mongooltje laten lachen, eerste goede daad van de dag checkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.
Zou je je zelf eerder als romantisch of als sadistisch omschrijven? Bij wijze van profielschets.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet gelachen, heb je tips
Ben een romantische sadist ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou je je zelf eerder als romantisch of als sadistisch omschrijven? Bij wijze van profielschets.
Hij had zijn colbert wel even mogen strijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
haha die peter r de vries ook he haha
oh goed dat je het zegt, moek ook ff doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had zijn colbert wel even mogen strijken
pls hjb...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En kan je een beetje om je eigen grappen lachen?
wrm kijk je die meuk eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha hij blijft ook met hem meelopen hePeter
Natuurlijk, ik ben fucking grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En kan je een beetje om je eigen grappen lachen?
go joost, vieze geert janquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
haha die peter r de vries ook he haha
Hij neemt het wel goed op voor Joostquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha hij blijft ook met hem meelopen hePeter
wrm kom jij hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kijk je die meuk eigenlijk?
Het volgende progamma wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws. je kan zeggen wat je wilt van petertje maar hij gaat altijd wel tot het gaatje
ik vertrouw je nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerst jij beantwoorden dan ik
neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het volgende progamma wil ik ook nog zien
vink leukquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal hier mijn dagelijks benodigde portie aandacht
wrm kijk jij dat programma?
Anders word je verliefdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm verberg je dat eigenlijk zo goed?
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal hier mijn dagelijks benodigde portie aandacht
wrm kijk jij dat programma?
300 keer gequote worden en 10 lieve woordjes ontvangenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?
Hangt af van je kledingmaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?
net zo saai als jijquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke legitieme reden, saaie reden maar oke
Oh oké jullie worden vast heel gelukkigquote:
kan niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké jullie worden vast heel gelukkig
Wromniequote:
Oké joh doe lekker zoquote:
Ze heeft het over haar schoenmaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje 28 is toch het streven
Ja btje welquote:
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
Ik ga de hele avond al hard op rap en hardcore. Is dit normaal?
Haha, kneus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Oké, ff geduldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Boks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn allemaal kut, behalve germano.
doei
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.quote:
overhoring is om 22:30 vnvquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunenquote:
Nou, dan kom je mij maar wakker maken en dan spit ik de tafel van 8 voor jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunen
ik hanteer zelfde wijze van lesgeven
dan alleen voorspelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Vandaar dat ik 72 en 80 niet erbij heb gezet.
Ik vond deel 1 al niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Kreeg een trailer voor 'The Conjuring 2' op Youtube te zien. Ik ben een watje.
Anders was het wel tijd voor iets andersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
Snacktijd! Jammer dat m'n buuv' er niet is vanavond.
Ey, hoe is het?quote:
aightt maar operatie is goed gegaan dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
heb ooit een buurman gehad die zijn kind midden in de nacht ging meppen als hij teveel gezopen hadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"ik bel nu de politie op"
"ik wil dat je nu het huis uit gaat"
"ze sluiten je maar ergens op in het gekkenhuis"
altijd leuk als de buren in de tuin bezig zijn
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt maar operatie is goed gegaan dus
Waaraan ben je geopereerd?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.
wheheh mooi zoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.
met wie?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo vriend.
Er zijn serieus plannen voor een Haagse meet.
Nee man ik was serieus. De Chinese muur ken je vast wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje worstenfeest. En dan in de Vink zeker. Ik heb je door
Aha daar speel ik vaak pianoquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man ik was serieus. De Chinese muur ken je vast wel.
Ly2quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
leuke woordgrap 10/10 niet gelachen
rtquote:
allereerst ik weet niet van je situatie af. Ik krijg niet alle berichten op FOK! Over je binnen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ GRAPPIG ZEG HAHAHHAHAHAHHAHA
klojo
oke nou bij dezequote:Op woensdag 1 juni 2016 00:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
allereerst ik weet niet van je situatie af. Ik krijg niet alle berichten op FOK! Over je binnen.
SPAMm SPAMquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:28 schreef defokkingfoker het volgende:
Wow dit deel duurt lang voordat die is volgespamt
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappenquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef Kurovski het volgende:
Ja dat is tweede klas middelbare school. Of krijg je dat tegenwoordig pas bij hbo?
Fylax snap je dit?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappen
Ah, ondernemers dus.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappen
factuurregelsquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef Kurovski het volgende:
Ja dat is tweede klas middelbare school. Of krijg je dat tegenwoordig pas bij hbo?
wat is een debiteur precies?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een debiteur is een klant die nog moet betalen. De debiteur heeft namelijk een goed of een dienst afgenomen. Een debiteur staat aan de linkerkant ofwel aan de debetzijde van een balans, de boekhouder gaat ervan uit dat de debiteur gaat betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een debiteur precies?
stel dat 60% van de debiteur vermoedelijk oninbaar is, hoe boek ik dat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een debiteur is een klant die nog moet betalen. De debiteur heeft namelijk een goed of een dienst afgenomen. Een debiteur staat aan de linkerkant ofwel aan de debetzijde van een balans, de boekhouder gaat ervan uit dat de debiteur gaat betalen.
Ah, I see. Fok! is wel een geschikte plek om te kijken of mensen het snappen wat je schrijft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep voor klanten.. wij maken gebruik van een zelf ontwikkeld boekhoudsysteem
supquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een debiteur precies?
Dan bel je ons op en verwerken wij dat in het systeem.. te lastig voor de klantquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stel dat 60% van de debiteur vermoedelijk oninbaar is, hoe boek ik dat dan?
ik vraag het nu jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan bel je ons op en verwerken wij dat in het systeem.. te lastig voor de klant
Nop.. nog niks.. maarja fuck dat gwn herinnering, dan aanmaning en dan incasso erop afsturenquote:
het bedrijf blijkt failliet te gaan en enkel 40% wordt nog gevorderd. wat moet ik met de overige 60% doen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nop.. nog niks.. maarja fuck dat gwn herinnering, dan aanmaning en dan incasso erop afsturen
vlottende activaquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vallen debiteuren onder vaste of vlottende passiva?
Crediteren en rechttrekken in het volgende kwartaalquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het bedrijf blijkt failliet te gaan en enkel 40% wordt nog gevorderd. wat moet ik met de overige 60% doen dan?
nee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Crediteren en rechttrekken in het volgende kwartaal
volgende week nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb getracht wat te bereiken in mijn leven deze week maar dat is nog niet echt gelukt
Ja. Wat officieel. gwn zo en het verlies accepterenquote:
wt is deze overhoringquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een geamortiseerde kostprijs?
Idk.. dacht iets met inboeken met waardevermindering?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is een geamortiseerde kostprijs?
officieel niet als je netjes wilt boekhouden niet.. maar gwn schijt hebben en gwn doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik heb een voorziening opgesteld voor onderhoud, mag ik deze voorziening dan gebruiken voor crediteuren?
weet je ook waar in de wet dit geregeld is?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:48 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
officieel niet.. maar gwn schijt hebben en gwn doen
Nop.. doe nog niks met wetten enzquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet je ook waar in de wet dit geregeld is?
burgerlijk wetboek 2quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nop.. doe nog niks met wetten enz
o oke interessantquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:56 schreef Kurovski het volgende:
Ok, ff buiten kijken. over een halve minuut moet 'ie zichtbaar worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |