Ah, ondernemers dus.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappen
factuurregelsquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef Kurovski het volgende:
Ja dat is tweede klas middelbare school. Of krijg je dat tegenwoordig pas bij hbo?
wat is een debiteur precies?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:32 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Moet soort van handleiding maken in jip en janneke taal zodat een kind en een bejaarde het snappen
Een debiteur is een klant die nog moet betalen. De debiteur heeft namelijk een goed of een dienst afgenomen. Een debiteur staat aan de linkerkant ofwel aan de debetzijde van een balans, de boekhouder gaat ervan uit dat de debiteur gaat betalen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een debiteur precies?
stel dat 60% van de debiteur vermoedelijk oninbaar is, hoe boek ik dat dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Een debiteur is een klant die nog moet betalen. De debiteur heeft namelijk een goed of een dienst afgenomen. Een debiteur staat aan de linkerkant ofwel aan de debetzijde van een balans, de boekhouder gaat ervan uit dat de debiteur gaat betalen.
Ah, I see. Fok! is wel een geschikte plek om te kijken of mensen het snappen wat je schrijft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:35 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Yep voor klanten.. wij maken gebruik van een zelf ontwikkeld boekhoudsysteem
supquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat is een debiteur precies?
Dan bel je ons op en verwerken wij dat in het systeem.. te lastig voor de klantquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
stel dat 60% van de debiteur vermoedelijk oninbaar is, hoe boek ik dat dan?
ik vraag het nu jaquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan bel je ons op en verwerken wij dat in het systeem.. te lastig voor de klant
Nop.. nog niks.. maarja fuck dat gwn herinnering, dan aanmaning en dan incasso erop afsturenquote:
het bedrijf blijkt failliet te gaan en enkel 40% wordt nog gevorderd. wat moet ik met de overige 60% doen dan?quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nop.. nog niks.. maarja fuck dat gwn herinnering, dan aanmaning en dan incasso erop afsturen
vlottende activaquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
vallen debiteuren onder vaste of vlottende passiva?
Crediteren en rechttrekken in het volgende kwartaalquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het bedrijf blijkt failliet te gaan en enkel 40% wordt nog gevorderd. wat moet ik met de overige 60% doen dan?
nee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Crediteren en rechttrekken in het volgende kwartaal
volgende week nog eensquote:Op woensdag 1 juni 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb getracht wat te bereiken in mijn leven deze week maar dat is nog niet echt gelukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |