ga niet kijken want ken je nietquote:
verwijfdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wil jullie niet jelly maken maar heb aardbeien en lekkere chocolade
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstaanders om hier mee te praten over niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga niet kijken want ken je niet
die lullo hoort er niet bij hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstaanders om hier mee te praten over niks.
niet gelezen want interesseert me allemaal geen reetquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werk vooral mee aan die verkankerde kliekjesvorming die het onmogelijk maakt voor buitenstanders om hier mee te praten over niks.
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet gelezen want interesseert me allemaal geen reet
Ik heb al heel lang niet gelachen, heb je tipsquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.
mongooltje laten lachen, eerste goede daad van de dag checkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hehe door die reactie kan ik dan wel weer lachen.
Zou je je zelf eerder als romantisch of als sadistisch omschrijven? Bij wijze van profielschets.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet gelachen, heb je tips
Ben een romantische sadist ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Zou je je zelf eerder als romantisch of als sadistisch omschrijven? Bij wijze van profielschets.
Hij had zijn colbert wel even mogen strijkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
haha die peter r de vries ook he haha
oh goed dat je het zegt, moek ook ff doenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij had zijn colbert wel even mogen strijken
pls hjb...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En kan je een beetje om je eigen grappen lachen?
wrm kijk je die meuk eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha hij blijft ook met hem meelopen hePeter
Natuurlijk, ik ben fucking grappigquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
En kan je een beetje om je eigen grappen lachen?
go joost, vieze geert janquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
haha die peter r de vries ook he haha
Hij neemt het wel goed op voor Joostquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
hahaha hij blijft ook met hem meelopen hePeter
wrm kom jij hier eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm kijk je die meuk eigenlijk?
Het volgende progamma wil ik ook nog zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja sws. je kan zeggen wat je wilt van petertje maar hij gaat altijd wel tot het gaatje
ik vertrouw je nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerst jij beantwoorden dan ik
neequote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het volgende progamma wil ik ook nog zien
vink leukquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal hier mijn dagelijks benodigde portie aandacht
wrm kijk jij dat programma?
Anders word je verliefdquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm verberg je dat eigenlijk zo goed?
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik haal hier mijn dagelijks benodigde portie aandacht
wrm kijk jij dat programma?
300 keer gequote worden en 10 lieve woordjes ontvangenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?
Hangt af van je kledingmaten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid?
net zo saai als jijquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o oke legitieme reden, saaie reden maar oke
Oh oké jullie worden vast heel gelukkigquote:
kan niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké jullie worden vast heel gelukkig
Wromniequote:
Oké joh doe lekker zoquote:
Ze heeft het over haar schoenmaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje 28 is toch het streven
Ja btje welquote:
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
Ik ga de hele avond al hard op rap en hardcore. Is dit normaal?
Haha, kneus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Oké, ff geduldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Boks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn allemaal kut, behalve germano.
doei
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.quote:
overhoring is om 22:30 vnvquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunenquote:
Nou, dan kom je mij maar wakker maken en dan spit ik de tafel van 8 voor jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunen
ik hanteer zelfde wijze van lesgeven
dan alleen voorspelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Vandaar dat ik 72 en 80 niet erbij heb gezet.
Ik vond deel 1 al niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Kreeg een trailer voor 'The Conjuring 2' op Youtube te zien. Ik ben een watje.
Anders was het wel tijd voor iets andersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
Snacktijd! Jammer dat m'n buuv' er niet is vanavond.
Ey, hoe is het?quote:
aightt maar operatie is goed gegaan dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
heb ooit een buurman gehad die zijn kind midden in de nacht ging meppen als hij teveel gezopen hadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"ik bel nu de politie op"
"ik wil dat je nu het huis uit gaat"
"ze sluiten je maar ergens op in het gekkenhuis"
altijd leuk als de buren in de tuin bezig zijn
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt maar operatie is goed gegaan dus
Waaraan ben je geopereerd?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |