Ze heeft het over haar schoenmaat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maatje 28 is toch het streven
Ja btje welquote:
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me welquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:48 schreef Germano het volgende:
Ik ga de hele avond al hard op rap en hardcore. Is dit normaal?
Haha, kneus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik luister 80% v/d tijd rap en hiphop dus lijkt me wel
Oké, ff geduldquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Boks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
jullie zijn allemaal kut, behalve germano.
doei
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Als jij dat luistert dan zet ik het snel af.Nee, post eens een paar nummers die jij goed vindt.
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.quote:
overhoring is om 22:30 vnvquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat ros ik er vandaag echt niet meer allemaal door.
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunenquote:
Nou, dan kom je mij maar wakker maken en dan spit ik de tafel van 8 voor jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
in groep zeven zei de docente altijd als ik je om 4 uur s'nachts wakker maak moet je de tafel van 8 zo op kunnen dreunen
ik hanteer zelfde wijze van lesgeven
dan alleen voorspelquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:01 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier was ik al bang voor. Vandaar dat ik 72 en 80 niet erbij heb gezet.
Ik vond deel 1 al niks.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:35 schreef Catkiller het volgende:
Kreeg een trailer voor 'The Conjuring 2' op Youtube te zien. Ik ben een watje.
Anders was het wel tijd voor iets andersquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:09 schreef Kurovski het volgende:
Snacktijd! Jammer dat m'n buuv' er niet is vanavond.
Ey, hoe is het?quote:
aightt maar operatie is goed gegaan dusquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hey wel goed. Moe en flink volgestopt met medicijnen
heb ooit een buurman gehad die zijn kind midden in de nacht ging meppen als hij teveel gezopen hadquote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
"ik bel nu de politie op"
"ik wil dat je nu het huis uit gaat"
"ze sluiten je maar ergens op in het gekkenhuis"
altijd leuk als de buren in de tuin bezig zijn
ja totaal niks meegekregen. Narcose werkte goed hehe.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
aightt maar operatie is goed gegaan dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |