ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik inquote:
Hij is gewoon jaloers op mij, vieze misgunnerquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik in
ik heb maar één teelbalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag niet meer nederig of lief doen tegen jou van zeer want dan schieten zijn teelballen zijn buik in
Ja hè. Je zult de kaap maar niet kunnen zetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
bijna net zulke top tt's als die van dp
Kun je geen droogloopmat pakken? Dan zijn wij voorlopig ook van jou af.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
heb wel zin in zure matjes ofzo ;s
tv staat uitquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
hahahahah loooool at rtl 5. juizzyyyy
ja man. zullen we lobby beginnen dat daar ban ofzo op komt?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja hè. Je zult de kaap maar niet kunnen zetten.
o okequote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je geen droogloopmat pakken? Dan zijn wij voorlopig ook van jou af.
Wat is dit nou weer?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij bent nou niet bepaald de uitgelezen persoon om iemand advies over werk te geven
intanfielquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sry dat mijn titel niet voldoet aan jullie infantiele standaard
Dat was eerst ook. Kon je TR maken en dan kreeg die andere een paar dagen rust.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja man. zullen we lobby beginnen dat daar ban ofzo op komt?
good old timesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Dat was eerst ook. Kon je TR maken en dan kreeg die andere een paar dagen rust.
liever nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag toch mijn mening geven of niet dan?
Welke titel?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
sry dat mijn titel niet voldoet aan jullie infantiele standaard
laat maarquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja pls wil gedomineerd worden
Ik werk lang genoeg in de horeca om te weten of het wat is, maar bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal er niks mee doenquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik werk lang genoeg in de horeca om te weten of het wat is, maar bedankt voor je goedbedoelde advies, ik zal er niks mee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |