SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
Dit is 'm InsoawhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dit is 'm InsoWat is dat voor merk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Stuur maar hier heen. Ik wacht al dagenlang op noodweer maar er valt geen ene flikker hierquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh bah het slechte weer komt hier ook heen.
www.buienradar.nlquote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur maar hier heen. Ik wacht al dagenlang op noodweer maar er valt geen ene flikker hier
watquote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht al dagenlang op noodweer
Dit is 'm InsoaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is 'm Insolekker hondje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
eh okéquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weer leuk vind.
sowieso is nederland niet het meest ideale land om te wonen als je van extreem weer houdtquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon alleen aan de verkeerde kant van Nederland daarvoor.
Later wel denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zuid West weer HELEMAAL NIETS
Nee, maar als je aan zee woont dan ben je sowieso een enorme pechvogel op dat gebied.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sowieso is nederland niet het meest ideale land om te wonen als je van extreem weer houdt
Echt hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weer leuk vind.
Nou ja, wel af en toe extreem harde wind denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan zee woont dan ben je sowieso een enorme pechvogel op dat gebied.
Rond 19.00 ja. Maar geloof er niet zo in.Afgelopen dagen wist het knmi ook niet hoe snel ze code geel voor Zuid Holland in moesten trekkenquote:
Weet je hoe vet het dan is om in Scheveningen op het strand te staanquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, wel af en toe extreem harde wind denk ik
beetje respect tonen jongedamequote:
quote:Geen enkele moslim zou voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken. Dat zei de Turkse president Erdogan vanmiddag in een speech die live op televisie werd uitgezonden.
"Zij hebben het over gezinsplanning en geboortebeperking", zei de president, doelend op het Westen. "Geen moslimfamilie kan daar aan meedoen. Wij zullen onze nakomelingen vermenigvuldigen."
De Turkse president vindt het de taak van elke moslim om zo veel mogelijk kinderen te krijgen. "Wij mogen ons niet bemoeien met het werk van God."
ditquote:
wanneer ga je uit huisquote:Op maandag 30 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gepikeerd dat ik geen boodschappen wil doen. Nu is ze boos weg gegaan naar de slager
Laatst had je dat ook al, of niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gepikeerd dat ik geen boodschappen wil doen. Nu is ze boos weg gegaan naar de slager
Dit is 'm InsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]Leuk! Welk merk? Prada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nee ook iets met boodschappen, toen wilde je niet door de regen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, toen mocht ik niks meer eten om 3 uur omdat we om half 6 al gingen eten
M'n pa zei altijd dat ik in 't vakantiehuisje mag gaan wonen als ik 't thuis niet meer trek. Maar heb een ochtend krantenwijk om 05:00 uur dus dat red ik dan niet meer. Kan niet echt een kant op.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]Aw, die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hier niets van.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n pa zei altijd dat ik in 't vakantiehuisje mag gaan wonen als ik 't thuis niet meer trek. Maar heb een ochtend krantenwijk om 05:00 uur dus dat red ik dan niet meer. Kan niet echt een kant op.
Ohja, wel gedaan hoor toen. Zei wel dat als het regent ik niet naar de slager ging voor vlees maar dan bij de supermarkt zou meenemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ook iets met boodschappen, toen wilde je niet door de regen.
Maar huh, je bent toch geen klein kind, je kunt toch zelf wel bepalen of je iets wil eten
Ze kan in het vakantiehuisje crashen maar door haar krantenwijk lukt dat niet.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kan in het vakantiehuisje crashen maar door haar krantenwijk lukt dat niet.
Of ik begrijp het helemaal verkeerd.
Helaas, ben al bezet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoek een rijke tatta dan hoef je niks meer te doen cachie
ja ben jij rijk?quote:
pics!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
[..]!
We hebben er nog twee, kan ik iedereen aanraden.
oké ik snap dit nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en mijn voornaam is Ron.
moet je deze eens gooien tegen buitenlandse ouders aan het eind van de maandquote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
Maar huh, je bent toch geen klein kind, je kunt toch zelf wel bepalen of je iets wil eten
Ron de Rijk. Sjonge jonge moet ik nu echt alles uitleggen hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké ik snap dit niet
maar mag ik wat geld anders
Damn, is dat niet vervelend met uitlaten of veel plaats bij het huis?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
[..]!
We hebben er nog twee, kan ik iedereen aanraden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je deze eens gooien tegen buitenlandse ouders aan het eind van de maand
niet eens platte hand, gelijk vuist
ja sorry ben niet zo slim :squote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ron de Rijk. Sjonge jonge moet ik nu echt alles uitleggen hier.
buiten de maaltijden om eten pakken als het geld bijna op isquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht andere kant van het land.
Zou wel logischer zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht andere kant van het land.
18 km van huis op vakantie zou ik niet zo snel doen denk ik.quote:
Ja dacht ik al maar snapte niet wat buitenlands ermee te maken heeftquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
buiten de maaltijden om eten pakken als het geld bijna op is
Las vorige week in de krant dat Texel het nieuwe Ibiza is.quote:
Witte stranden dit datquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las vorige week in de krant dat Texel het nieuwe Ibiza is.
Hard gelachen.
die zijn eerder van tik gevenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
Ja dacht ik al maar snapte niet wat buitenlands ermee te maken heeft
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt mequote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
18 km van huis op vakantie zou ik niet zo snel doen denk ik.
Ik vond het altijd al bijzonder dat mijn beste vriendin met haar ouders en broertje altijd 50 km van huis op een camping gingen zittenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt me
Dat is helaas vaak zo idd.quote:
nja het is ook maar wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al bijzonder dat mijn beste vriendin met haar ouders en broertje altijd 50 km van huis op een camping gingen zitten
Genot ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou die teleurgestelde gezichten van die toeristen wel eens willen zien.
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt me
Jawel, nooit meer drie honden.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, is dat niet vervelend met uitlaten of veel plaats bij het huis?
Dat is wel waar. Ik ben wat dat betreft vroeger heel erg verwend met vakanties. Alleen als héél klein meisje in Italie op de camping geweest (ook meteen bijna dood gegaan door een ziekte). Voor de rest tot mijn 16de wel wat van de wereld gezien. Canada, Thailand, Mexico etc.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is ook maar wat je gewend bent denk ik
Oh dat lijkt me sowieso al verschrikkelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.
Vind het wel gezellig.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me sowieso al verschrikkelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
IK OOK MAAR NIET MINI.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
IK HEB NET EEN MINI MAGNUM DOUBLE CHOCOLAT GEGETEN
O
M
G
dat was te lekker.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]Omg wat snoezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik kamperen nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mij kamperen in eigen land echt niet zo goed voorstellen
kamperen is sowieso aidsquote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mij kamperen in eigen land echt niet zo goed voorstellen
Goed punt wel. Paar keer dat ik een tentje sliep was echt horror. 3x gedaanquote:
Ook nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
kamperen is sowieso aids
is alleen leuk op festivals
Dat is chillquote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.
ik 2xquote:Op maandag 30 mei 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed punt wel. Paar keer dat ik een tentje sliep was echt horror. 3x gedaan
Goedzo, hopelijk heb je genoten. Om mijn TT toch niet te hoeven behalen na dit overheerlijke ijsje mag je nu 33 kilometer zwemmen en daarna 12 kilometer hardlopen om de Calorieën er weer vanaf te krijgen. Succes!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
IK HEB NET EEN MINI MAGNUM DOUBLE CHOCOLAT GEGETEN
O
M
G
dat was te lekker.
jawel maar ook alleen maar omdat ik dan toch geen moment nuchter benquote:
Nogal ja, goed idee.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
Best veel zeg. Jullie moeten op klb bootcamp.
Allemaal Engelse staffords?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, nooit meer drie honden.
We hebben echter veel groen in de buurt.!
heyquote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
Ik heel veel.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heel veel.
Lekker afluisteren terwijl ze niet door hebben dat ik Nederlands kan huehuehue
Volgens mij is het concept best uniek dus wel lastig om je er iets bij voor te stellen.quote:
Mijn hele familie gaat ook elk jaar naar dezelfde plek in de zomer.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Tot een paar jaar terug ging bijna de hele familie, van mijn vaders kant, naar de zelfde camping in ItaliëWij zijn er alleen geweest toen ik een baby/dreumes was (en mijn ouders daarvoor nog een tijdje) en ergens rond mijn 14de een weekendje omdat we met oma in Oostenrijk waren dus konden we zo even heen rijden.
Dat ons kent ons gedoe op zo'n plek is niet te sociaal, dat is gewoon kutquote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept best uniek dus wel lastig om je er iets bij voor te stellen.
Voor een gemiddelde FOK!ker wel te sociaal.
neuh. mn diner bestaat uit groenten alleen dus ik voorziee geen issues met mijn kcalquote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, hopelijk heb je genoten. Om mijn TT toch niet te hoeven behalen na dit overheerlijke ijsje mag je nu 33 kilometer zwemmen en daarna 12 kilometer hardlopen om de Calorieën er weer vanaf te krijgen. Succes!
Het zijn niet echt toeristen. De meeste mensen daar ken ik mijn hele leven al. Als je in Nederland blijft kun je Nederlanders verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
sws vakantiepark, ik wil gvd zo min mogelijk andere toeristen zien op vakantie
en al helemaal geen nederlanders
Het wordt toch juist rustiger als je weggaat?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, niet gezien. Gaat te snel op dit moment. Kom wel terug als het rustiger is.
Gaat wel erg snel nu ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, niet gezien. Gaat te snel op dit moment. Kom wel terug als het rustiger is.
snap niet waarom mensen dat doenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hele familie gaat ook elk jaar naar dezelfde plek in de zomer.
Dat doe ik nu al.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Voor iedere post moet je 5 minuten wandelen.
Ja dat nederlanders sloeg ook niet op die shitquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zijn niet echt toeristen. De meeste mensen daar ken ik mijn hele leven al. Als je in Nederland blijft kun je Nederlanders verwachten.
Word jij onze personal trainer?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
snap niet waarom mensen dat doen
Shit.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Nee dat nou ook weer niet. Leven en laten leven daarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ons kent ons gedoe op zo'n plek is niet te sociaal, dat is gewoon kut
allemaal naar polen hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
snap niet waarom mensen dat doen
KURVAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, scheelt 3 posts per pagina.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het wordt toch juist rustiger als je weggaat?
HEYquote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Pharkus het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
wil je stoppen met mij quoten?
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KURVAEn dat is nog niet Pools ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kurwa.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Ligt er aan. Hoeveel zou ik via jullie aanvullende verzekering en wajong los kunnen peuteren?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word jij onze personal trainer?
quote:
Ik ken nog een leuk kamp in Polen. Kan jij daar niet heen? Mag je w.m.b blijven ook.quote:
Wat voor kamp?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik ken nog een leuk kamp in Polen. Kan jij daar niet heen? Mag je w.m.b blijven ook.
Hehehehehe.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:45 schreef deadprez het volgende:
trap niet in pharkus zijn praatjes ik krijg jullie sneller en goedkoper op jullie streefgewicht
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:45 schreef xcachet het volgende:
PoolsSlecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
Wat voor werkkamp? Wat gebeurt daar zoal?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ooit een werkkamp.
Ps. Ik wil best je treinticket betalen
Ligt er aan. Hoeveel tijd ga je dan aan ons besteden per week?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ligt er aan. Hoeveel zou ik via jullie aanvullende verzekering en wajong los kunnen peuteren?
Wat de fuck kerel.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was ooit een werkkamp.
Ps. Ik wil best je treinticket betalen
Dat moet je zelf maar gaan ondervinden. Hopelijk werkt alles nog daar bij je bezoek.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat voor werkkamp? Wat gebeurt daar zoal?
Dit gaat echt veel, véél te ver.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar gaan ondervinden. Hopelijk werkt alles nog daar bij je bezoek.
Sst, ik wil het van hem horen, Pharkus kijkt mee, dus ik maak me geen zorgen. Er zal adequaat worden gehandeld indien nodig.quote:
Jeetje.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet je zelf maar gaan ondervinden. Hopelijk werkt alles nog daar bij je bezoek.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Sst, ik wil het van hem horen, Pharkus kijkt mee, dus ik maak me geen zorgen. Er zal adequaat worden gehandeld indien nodig.
Denken dat ik die fout begaquote:Op maandag 30 mei 2016 16:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Sst, ik wil het van hem horen, Pharkus kijkt mee, dus ik maak me geen zorgen. Er zal adequaat worden gehandeld indien nodig.
Gore teringlafaardquote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, snap niet zo goed waarom eigenlijk.
neh dat niet, maar vind ht niet echt iets om "grapjes" over te makenquote:
Welnee, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Eigenlijk wens jij mij gewoon dood he.
Wat bedoelde je dan? Met dat je hoopt dat alles nog werkt bijvoorbeeld?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, overdrijven is ook een vak.
Ik interpreteer het zo.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, overdrijven is ook een vak.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan? Met dat je hoopt dat alles nog werkt bijvoorbeeld?
Hier geloof ik niets van.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik interpreteer het zo.
Ik heb even TR gezet, het is aan Pharkus om ernaar te kijken en eventuele sancties op te leggen.
ik niet, had liever fatsoenlijk geslapenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:51 schreef TARDIS. het volgende:
Hey deadprez ik vind het trouwens superleuk dat je weer wat regelmatiger post overdag!
o okquote:Op maandag 30 mei 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet, had liever fatsoenlijk geslapen
Moet jij weten.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Door deze arrogante opmerking heb ik zojuist een TR geplaatst.
discriminatie ditquote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind het eigk saai met jullie.
Ik mis wat allochtonen.
Crip stop met tinder.
Is die nog niet uitgehuwd?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis wat allochtonen.
Crip stop met tinder.
dan moet je minder snuiven, dakhaasquote:Op maandag 30 mei 2016 16:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik niet, had liever fatsoenlijk geslapen
doeiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:53 schreef Stimorol- het volgende:
Ik mis wat allochtonen.
Crip stop met tinder.
ik ging ervan uit dat ik 10 uur na mijn laatste lijn wel had kunnen slapenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dan moet je minder snuiven, dakhaas
Ja, dat houd ik ook altijd beetje aan.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ging ervan uit dat ik 10 uur na mijn laatste lijn wel had kunnen slapen
doeiquote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
sorry bby
[..]
nee, lukt niet nog
[..]
wie ben jij
ja normaal gaat dat ook prima, snap niet waarom nu nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat houd ik ook altijd beetje aan.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wind mag nu wel gaan liggen trouwens. 12.6 graden
Doe even normaal zeg.
Ik postte dit eigk alleen omdat ik weet dat jij de enige misbaksel bent die er nog serieus op ingaat ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Allochtonen willen alleen maar allochtonen genoemd worden als het ze uitkomt.
Inderdaad, hij moet eens stoppen met laten van windenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet eens stoppen met laten van winden
Klopt. Laat ik jou maar verbannen uit mijn leven dan. Dat is stap 1.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Nou, daar heb je me. Jo.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Laat ik jou maar verbannen uit mijn leven dan. Dat is stap 1.
Trek ze er een voor een uit met pincet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GC / Hoe vaak scheer jij je schaamhaar?
Haags waxt zeker.
ja baasquote:
Au.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek ze er een voor een uit met pincet.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb altijd al normaal gedaan, en dat weet jij.
Ligt Overijssel in Polen?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, mooie stad in Overijssel
Of speciale andere kampenquote:
wrm zoek jij altijd aandacht van stimo eiglkquote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef Catkiller het volgende:
Kan ze moeilijk op straat laten staan he, sommigen eindigen goed, andere komen er uit als Stimo. Die dingen gebeuren.
Laat Catkiller verliefd zijn op Stimo, jezus zeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm zoek jij altijd aandacht van stimo eiglk
Pray the gay away en fat camp ook niks mis mee nee. Of bedoelde je andere?quote:
Ja fat campquote:
Alles begon met Polen, toen kwam jij met kampen en dan heb jij het ineens over Overijssel...quote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor rare vraag.
Negatieve mensen trekken mij aan. Daarom ben ik ook zo close met hzaw.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee precies diequote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Pray the gay away en fat camp ook niks mis mee nee. Of bedoelde je andere?
Ik bied een onverzorgde voetreis aan naar mijn vakantie bestemming.quote:
Hzaw zei laatst tegen mij dat hij jou wel beetje vreemde vogel vindt ;squote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Negatieve mensen trekken mij aan. Daarom ben ik ook zo close met hzaw.
Snap jij het ook al nietquote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gelukkig en jammer.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga er eventjes vandoor. Maar niet getreurd, ik kom zeker snel terug.
Dat houdt in dat je ons het adres geeft en wij het maar zelf moeten uitzoeken?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik bied een onverzorgde voetreis aan naar mijn vakantie bestemming.
oh okéquote:Op maandag 30 mei 2016 17:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Negatieve mensen trekken mij aan. Daarom ben ik ook zo close met hzaw.
Oh, jammer.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hzaw zei laatst tegen mij dat hij jou wel beetje vreemde vogel vindt ;s
Eigenlijk alleen dat laatste.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat houdt in dat je ons het adres geeft en wij het maar zelf moeten uitzoeken?
Van Primarkquote:Op maandag 30 mei 2016 17:04 schreef Chloroform het volgende:
Stimo waar heb je die mickey mouse legging gejat
Gvdquote:
Oh nou hoeft niet, ik heb Frass al en hij is een betere vriend dan jij dus ga maar weer.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar ben al weer terug. Speciaal voor jou
Oh dan wel.quote:
Ziek harde diss. Chapeauquote:Op maandag 30 mei 2016 17:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh nou hoeft niet, ik heb Frass al en hij is een betere vriend dan jij dus ga maar weer.
Oh en ik dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Oh nou hoeft niet, ik heb Frass al en hij is een betere vriend dan jij dus ga maar weer.
quote:Op maandag 30 mei 2016 17:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het kan nog harder en dat wil je niet meemaken
Wie weet.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Heb jij een leuter tussen je benen?
Beetje bi is niet erg.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:07 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het kan nog harder en dat wil je niet meemaken
Alsnog cutequote:
Zoskquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |