ja normaal gaat dat ook prima, snap niet waarom nu nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat houd ik ook altijd beetje aan.
Een betere wereld begint bij jezelf.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die wind mag nu wel gaan liggen trouwens. 12.6 graden
Doe even normaal zeg.
Ik postte dit eigk alleen omdat ik weet dat jij de enige misbaksel bent die er nog serieus op ingaat ook.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
Allochtonen willen alleen maar allochtonen genoemd worden als het ze uitkomt.
Inderdaad, hij moet eens stoppen met laten van windenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Inderdaad, hij moet eens stoppen met laten van winden
Klopt. Laat ik jou maar verbannen uit mijn leven dan. Dat is stap 1.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf.
Nou, daar heb je me. Jo.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Laat ik jou maar verbannen uit mijn leven dan. Dat is stap 1.
Trek ze er een voor een uit met pincet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
GC / Hoe vaak scheer jij je schaamhaar?
Haags waxt zeker.
ja baasquote:
Au.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Trek ze er een voor een uit met pincet.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:59 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik heb altijd al normaal gedaan, en dat weet jij.
Ligt Overijssel in Polen?quote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ah ja, mooie stad in Overijssel
Of speciale andere kampenquote:
wrm zoek jij altijd aandacht van stimo eiglkquote:Op maandag 30 mei 2016 17:01 schreef Catkiller het volgende:
Kan ze moeilijk op straat laten staan he, sommigen eindigen goed, andere komen er uit als Stimo. Die dingen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |