quote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heel veel.
Lekker afluisteren terwijl ze niet door hebben dat ik Nederlands kan huehuehue
Volgens mij is het concept best uniek dus wel lastig om je er iets bij voor te stellen.quote:
Mijn hele familie gaat ook elk jaar naar dezelfde plek in de zomer.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Amarantha het volgende:
Tot een paar jaar terug ging bijna de hele familie, van mijn vaders kant, naar de zelfde camping in ItaliëWij zijn er alleen geweest toen ik een baby/dreumes was (en mijn ouders daarvoor nog een tijdje) en ergens rond mijn 14de een weekendje omdat we met oma in Oostenrijk waren dus konden we zo even heen rijden.
Dat ons kent ons gedoe op zo'n plek is niet te sociaal, dat is gewoon kutquote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Volgens mij is het concept best uniek dus wel lastig om je er iets bij voor te stellen.
Voor een gemiddelde FOK!ker wel te sociaal.
neuh. mn diner bestaat uit groenten alleen dus ik voorziee geen issues met mijn kcalquote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, hopelijk heb je genoten. Om mijn TT toch niet te hoeven behalen na dit overheerlijke ijsje mag je nu 33 kilometer zwemmen en daarna 12 kilometer hardlopen om de Calorieën er weer vanaf te krijgen. Succes!
Het zijn niet echt toeristen. De meeste mensen daar ken ik mijn hele leven al. Als je in Nederland blijft kun je Nederlanders verwachten.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:41 schreef deadprez het volgende:
sws vakantiepark, ik wil gvd zo min mogelijk andere toeristen zien op vakantie
en al helemaal geen nederlanders
Het wordt toch juist rustiger als je weggaat?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, niet gezien. Gaat te snel op dit moment. Kom wel terug als het rustiger is.
Gaat wel erg snel nu ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, niet gezien. Gaat te snel op dit moment. Kom wel terug als het rustiger is.
snap niet waarom mensen dat doenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn hele familie gaat ook elk jaar naar dezelfde plek in de zomer.
Dat doe ik nu al.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Voor iedere post moet je 5 minuten wandelen.
Ja dat nederlanders sloeg ook niet op die shitquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het zijn niet echt toeristen. De meeste mensen daar ken ik mijn hele leven al. Als je in Nederland blijft kun je Nederlanders verwachten.
Word jij onze personal trainer?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
Best veel zeg. Jullie moeten op klb bootcamp.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
snap niet waarom mensen dat doen
Shit.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Pharkus het volgende:
Voor iedere post moet je 5 minuten wandelen.
Nee dat nou ook weer niet. Leven en laten leven daarquote:Op maandag 30 mei 2016 16:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat ons kent ons gedoe op zo'n plek is niet te sociaal, dat is gewoon kut
allemaal naar polen hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
snap niet waarom mensen dat doen
KURVAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |