IK OOK MAAR NIET MINI.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
IK HEB NET EEN MINI MAGNUM DOUBLE CHOCOLAT GEGETEN
O
M
G
dat was te lekker.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Zosk het volgende:
[..]Omg wat snoezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik kamperen nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mij kamperen in eigen land echt niet zo goed voorstellen
kamperen is sowieso aidsquote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan mij kamperen in eigen land echt niet zo goed voorstellen
Goed punt wel. Paar keer dat ik een tentje sliep was echt horror. 3x gedaanquote:
Ook nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
kamperen is sowieso aids
is alleen leuk op festivals
Dat is chillquote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.
ik 2xquote:Op maandag 30 mei 2016 16:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed punt wel. Paar keer dat ik een tentje sliep was echt horror. 3x gedaan
Goedzo, hopelijk heb je genoten. Om mijn TT toch niet te hoeven behalen na dit overheerlijke ijsje mag je nu 33 kilometer zwemmen en daarna 12 kilometer hardlopen om de Calorieën er weer vanaf te krijgen. Succes!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef Stimorol- het volgende:
IK HEB NET EEN MINI MAGNUM DOUBLE CHOCOLAT GEGETEN
O
M
G
dat was te lekker.
jawel maar ook alleen maar omdat ik dan toch geen moment nuchter benquote:
Nogal ja, goed idee.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
Best veel zeg. Jullie moeten op klb bootcamp.
Allemaal Engelse staffords?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jawel, nooit meer drie honden.
We hebben echter veel groen in de buurt.!
heyquote:Op maandag 30 mei 2016 16:40 schreef Pharkus het volgende:
Best veel zeg. Jullie moeten op klb bootcamp.
Ik heel veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |