18 km van huis op vakantie zou ik niet zo snel doen denk ik.quote:
Ja dacht ik al maar snapte niet wat buitenlands ermee te maken heeftquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
buiten de maaltijden om eten pakken als het geld bijna op is
Las vorige week in de krant dat Texel het nieuwe Ibiza is.quote:
Witte stranden dit datquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Las vorige week in de krant dat Texel het nieuwe Ibiza is.
Hard gelachen.
die zijn eerder van tik gevenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
Ja dacht ik al maar snapte niet wat buitenlands ermee te maken heeft
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt mequote:Op maandag 30 mei 2016 16:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
18 km van huis op vakantie zou ik niet zo snel doen denk ik.
Ik vond het altijd al bijzonder dat mijn beste vriendin met haar ouders en broertje altijd 50 km van huis op een camping gingen zittenquote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt me
Dat is helaas vaak zo idd.quote:
nja het is ook maar wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het altijd al bijzonder dat mijn beste vriendin met haar ouders en broertje altijd 50 km van huis op een camping gingen zitten
Genot ja.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou die teleurgestelde gezichten van die toeristen wel eens willen zien.
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee idd, dat voelt toch niet echt als vakantie lijkt me
Jawel, nooit meer drie honden.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Damn, is dat niet vervelend met uitlaten of veel plaats bij het huis?
Dat is wel waar. Ik ben wat dat betreft vroeger heel erg verwend met vakanties. Alleen als héél klein meisje in Italie op de camping geweest (ook meteen bijna dood gegaan door een ziekte). Voor de rest tot mijn 16de wel wat van de wereld gezien. Canada, Thailand, Mexico etc.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja het is ook maar wat je gewend bent denk ik
Oh dat lijkt me sowieso al verschrikkelijkquote:Op maandag 30 mei 2016 16:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is een vakantiepark waar veel generaties op generaties een huisje hebben. Je bent mede eigenaar van 't park als je er een huisje hebt. 't Is meer voor de gezelligheid. 18 km of 200 km merk je toch niet echt.
Vind het wel gezellig.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me sowieso al verschrikkelijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |