Ohja, wel gedaan hoor toen. Zei wel dat als het regent ik niet naar de slager ging voor vlees maar dan bij de supermarkt zou meenemen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee ook iets met boodschappen, toen wilde je niet door de regen.
Maar huh, je bent toch geen klein kind, je kunt toch zelf wel bepalen of je iets wil eten
Ze kan in het vakantiehuisje crashen maar door haar krantenwijk lukt dat niet.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze kan in het vakantiehuisje crashen maar door haar krantenwijk lukt dat niet.
Of ik begrijp het helemaal verkeerd.
Helaas, ben al bezet.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zoek een rijke tatta dan hoef je niks meer te doen cachie
ja ben jij rijk?quote:
pics!quote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
[..]!
We hebben er nog twee, kan ik iedereen aanraden.
oké ik snap dit nietquote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, en mijn voornaam is Ron.
moet je deze eens gooien tegen buitenlandse ouders aan het eind van de maandquote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
Maar huh, je bent toch geen klein kind, je kunt toch zelf wel bepalen of je iets wil eten
Ron de Rijk. Sjonge jonge moet ik nu echt alles uitleggen hier.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
oké ik snap dit niet
maar mag ik wat geld anders
Damn, is dat niet vervelend met uitlaten of veel plaats bij het huis?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:30 schreef Zosk het volgende:
[..]!
We hebben er nog twee, kan ik iedereen aanraden.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je deze eens gooien tegen buitenlandse ouders aan het eind van de maand
niet eens platte hand, gelijk vuist
ja sorry ben niet zo slim :squote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ron de Rijk. Sjonge jonge moet ik nu echt alles uitleggen hier.
buiten de maaltijden om eten pakken als het geld bijna op isquote:
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht andere kant van het land.
Zou wel logischer zijnquote:Op maandag 30 mei 2016 16:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ooooooh ik dacht andere kant van het land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |