SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef xcachet het volgende:
Dit is 'm InsoawhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dit is 'm InsoWat is dat voor merk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Stuur maar hier heen. Ik wacht al dagenlang op noodweer maar er valt geen ene flikker hierquote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef Amarantha het volgende:
Oh bah het slechte weer komt hier ook heen.
www.buienradar.nlquote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Stuur maar hier heen. Ik wacht al dagenlang op noodweer maar er valt geen ene flikker hier
watquote:Op maandag 30 mei 2016 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wacht al dagenlang op noodweer
Dit is 'm InsoaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is 'm Insolekker hondje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
eh okéquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weer leuk vind.
sowieso is nederland niet het meest ideale land om te wonen als je van extreem weer houdtquote:Op maandag 30 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Woon alleen aan de verkeerde kant van Nederland daarvoor.
Later wel denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zuid West weer HELEMAAL NIETS
Nee, maar als je aan zee woont dan ben je sowieso een enorme pechvogel op dat gebied.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
sowieso is nederland niet het meest ideale land om te wonen als je van extreem weer houdt
Echt hequote:Op maandag 30 mei 2016 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat ik extreem weer leuk vind.
Nou ja, wel af en toe extreem harde wind denk ikquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar als je aan zee woont dan ben je sowieso een enorme pechvogel op dat gebied.
Rond 19.00 ja. Maar geloof er niet zo in.Afgelopen dagen wist het knmi ook niet hoe snel ze code geel voor Zuid Holland in moesten trekkenquote:
Weet je hoe vet het dan is om in Scheveningen op het strand te staanquote:Op maandag 30 mei 2016 16:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou ja, wel af en toe extreem harde wind denk ik
beetje respect tonen jongedamequote:
quote:Geen enkele moslim zou voorbehoedsmiddelen mogen gebruiken. Dat zei de Turkse president Erdogan vanmiddag in een speech die live op televisie werd uitgezonden.
"Zij hebben het over gezinsplanning en geboortebeperking", zei de president, doelend op het Westen. "Geen moslimfamilie kan daar aan meedoen. Wij zullen onze nakomelingen vermenigvuldigen."
De Turkse president vindt het de taak van elke moslim om zo veel mogelijk kinderen te krijgen. "Wij mogen ons niet bemoeien met het werk van God."
ditquote:
wanneer ga je uit huisquote:Op maandag 30 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gepikeerd dat ik geen boodschappen wil doen. Nu is ze boos weg gegaan naar de slager
Laatst had je dat ook al, of niet?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gepikeerd dat ik geen boodschappen wil doen. Nu is ze boos weg gegaan naar de slager
Dit is 'm InsoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]Leuk! Welk merk? Prada?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nee ook iets met boodschappen, toen wilde je niet door de regen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, toen mocht ik niks meer eten om 3 uur omdat we om half 6 al gingen eten
M'n pa zei altijd dat ik in 't vakantiehuisje mag gaan wonen als ik 't thuis niet meer trek. Maar heb een ochtend krantenwijk om 05:00 uur dus dat red ik dan niet meer. Kan niet echt een kant op.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]Aw, die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap hier niets van.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
M'n pa zei altijd dat ik in 't vakantiehuisje mag gaan wonen als ik 't thuis niet meer trek. Maar heb een ochtend krantenwijk om 05:00 uur dus dat red ik dan niet meer. Kan niet echt een kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |