quote:
dat zei je moeder ook tijdens de bevallingquote:
Was serieus nog waar ookquote:Op zondag 29 mei 2016 18:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat zei je moeder ook tijdens de bevalling
oh maakte ik een misplaatste opmerkingquote:
en ik nu een grap hahaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh maakte ik een misplaatste opmerking
voelde me al schuldig gvdquote:
latersquote:
eyquote:
Moet je verder zoekenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:17 schreef Vermon het volgende:
[..]
halon ik zoek spontane jonge meid max 22 jr ben zelf 48
ah bah, vieze vettige zooiquote:Op zondag 29 mei 2016 18:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja man ik wacht nu op m'n kapsalon, zin in
Okéquote:
Doeiquote:
beter gwn durum donerquote:
Ga maar gauw aan de slag dan.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Vermon het volgende:
Morgen een presentatie en overmorgen een tentamen, en ik zit hier mn tijd te verneuken
Heb je daar genoeg aanquote:Op zondag 29 mei 2016 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik eet nu brood met pindakaas en drink thee
Fok is de toekomst!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Vermon het volgende:
Morgen een presentatie en overmorgen een tentamen, en ik zit hier mn tijd te verneuken
jaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:19 schreef Vermon het volgende:
[..]
Jij bent toch DE FYLAX, je weet wel van de radio
Money maken jwzquote:Op zondag 29 mei 2016 18:21 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik ga later schoffelen bij FOK! hoofdkantoor
Lekker Turkse pizzaquote:
ja dat is ook chillquote:
Abonnement?quote:
Alles is nep.quote:
hallon mijn naam is gert en zoek leuk jonge spontaane meid max 23 jrquote:
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Vermon het volgende:
[..]
hallon mijn naam is gert en zoek leuk jonge spontaane meid max 23 jr
voldoe jij aan mijn beschrijving
Achja, kind is 14 ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand Vernon in een gesloten inrichting stoppen?
Ach, het is minder erg dan matthiasquote:Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
spannonddquote:
ik denk dat ze daar juist blij zijn dat ze hem los kunnen laten op het internetquote:Op zondag 29 mei 2016 18:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
ik zei oh my isabelquote:
Maar echt idd. Zou me niets verbazen als die echt een chromosoom extra heeft.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Matthias heeft het probleem dat hij het IQ heeft van een baksteen
Normaal meeposten levert blijkbaar niet genoeg aandacht op, dus dan maar full retard gaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
vgm gaat Vernon zelfde kant op overigens
Heb ik ook, niet zo discrimineren.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar echt idd. Zou me niets verbazen als die echt een chromosoom extra heeft.
jij hebt andere kwaliteitenquote:
Goed zoquote:
Kan je toch niet.quote:
wat dat betreft valt hij hier dan weer niet echt opquote:
O, nou lijk ik net een bitch.quote:
Wel, want meerderheid van users die nu post is normaal.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat dat betreft valt hij hier dan weer niet echt op
hehequote:
Over kutlevenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:31 schreef Vermon het volgende:
Dus waar praten jullie altijd over in deze chat
Nee hoorquote:
Gezamenlijke interesses, dus stel jezelf eens in het kort voor, dan kunnen we zien waar die zouden kunnen liggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:31 schreef Vermon het volgende:
Dus waar praten jullie altijd over in deze chat
Wat lach jijquote:
sry ik deed niks klap me niet plsquote:
Ik wel.quote:
Wanneer gaan jullie?quote:
mag ik ookquote:
Alsof ik jou zou klappen.quote:
Gewoon kut.quote:
If nothing goes rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vandaag Bavaria halenquote:
Brad Pitt?quote:
Over wie heb je hetquote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
Waarom weigeren nieuwkomers altijd om zichzelf voor te stellen?
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
If nothing goes rightIs dit een doodsverwensing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
al het goedkopere was opquote:
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
Waarom weigeren nieuwkomers altijd om zichzelf voor te stellen?
Nou durf ik geen antwoord meer te geven :squote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Geef gewoon antwoord :s
Nou, hup, niet zo tegensputterenquote:
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezamenlijke interesses, dus stel jezelf eens in het kort voor, dan kunnen we zien waar die zouden kunnen liggen.
Hmm die OP is ook alweer verneukt.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.
Pics van je katquote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
Oke hallo, ik ben 19 jaar, student, ik heb een kat, ik hou van zuipen
Dit komt wel heel dichtbij. Ik ken Gibson ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
FOK!kers Gibsonlespaul88 en Ringbewoner kennen mij in het echt
Oohja en opsonisatie ook een beetje
O, GibsonLesPaul88. Dat verklaart.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
FOK!kers Gibsonlespaul88 en Ringbewoner kennen mij in het echt
Oohja en opsonisatie ook een beetje
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.quote:
Nietquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit komt wel heel dichtbij. Ik ken Gibson ook.
Hallo!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
Oke hallo, ik ben 19 jaar, student, ik heb een kat, ik hou van zuipen
heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 29 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.
Awhquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.
Hij komt uit het asiel, mist een hoektand en had een gebroken kaak.
Oh ja had je topic gezien, was nog wel benieuwd of je idd een kat een had gevonden. Leuk!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.
heldquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is een hele leuke kad, verhaart alleen wel veelquote:Op zondag 29 mei 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja had je topic gezien, was nog wel benieuwd of je idd een kat een had gevonden. Leuk!
Dat doet die van mij nu ook heel erg, gaat wel weer overquote:Op zondag 29 mei 2016 18:41 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is een hele leuke kad, verhaart alleen wel veel
Ik haat voorstelrondjesquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook elkaar voorstellen. Moest ook vaak met werkgroepen. Wat had ik daar een hekel aan
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik likte me gewoon via dp naar binnen
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeftquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook elkaar voorstellen. Moest ook vaak met werkgroepen. Wat had ik daar een hekel aan
Dit echtquote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeft
het zal allemaal welquote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeft
mijne jeugdigquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Vermon het volgende:
Rico betekent: dapper heerser van het thuisland
En zeggen wat je allemaal met elkaar gemeen hebt en waarin jullie verschillen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij houdt van voetbalquote:
Hellquote:
Heb geen hobby meer, heb al bijna een half jaar niet meer gereden.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
Hoi ik ben Chai. Ik ben 22 en al sinds mijn 16e samen met mozy die in deze sc heb ontmoet. Ik hou van paardrijden en verzamel zoveel mogelijk informatie over fokkers
even srs dan wat hebben wij nou gemeen? Toch niksquote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen wat je allemaal met elkaar gemeen hebt en waarin jullie verschillen.
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik twijfel altijd bij hobby's omdat ik die eigenlijk niet heb
We zijn beiden blank.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
even srs dan wat hebben wij nou gemeen? Toch niks
en zeggen dat je al je vrije tijd op een forum doorbrengt is ook weer zoietsquote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.
ik vertel dat nooit zeg gewoon naam leeftijd en waar ik weg kom en kijk dan naar de volgendequote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.
Ja, en sommigen houden heel verhaal bij voorstellen en dan moet je erna en weet je maar 2 zinnen te zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
en zeggen dat je al je vrije tijd op een forum doorbrengt is ook weer zoiets
Niet?quote:
oh toen had ik wel nog een levenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vroeger als kleine dreumes moest je altijd vertellen wat je dat weekens had gedaan, ook zo'n hell
Ohja, verschrikkelijk is dat.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vroeger als kleine dreumes moest je altijd vertellen wat je dat weekens had gedaan, ook zo'n hell
ahwquote:
o ik heb voor m'n 16e nooit op pc gezeten eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, verschrikkelijk is dat.
'Ja, gecomputerd'.
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ik heb voor m'n 16e nooit op pc gezeten eigenlijk
same here, maar gebruikte die eigenlijk nauwelijksquote:Op zondag 29 mei 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.
heb ik nog nietquote:Op zondag 29 mei 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.
Moest wat doen met mij tijd.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
same here, maar gebruikte die eigenlijk nauwelijks
wat moet ik daarquote:Op zondag 29 mei 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij dit weekend nog naar de Vink geweest?
oh dat is wel kut jaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:57 schreef Willoow het volgende:
Ik woonde in zo'n buurt met allemaal bejaarden enzo.
waar ging het misquote:Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat is wel kut jabij mij woonden vet veel andere kinderen en was ook fucking veel natuur en shit om buiten te spelen
hij durft niet alleen te gaan denk ik en wil graag dat je met hem meegaatquote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jouw obsessie met die gaybar maar vreemd
Jij wilde daar een meeting organiseren.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jouw obsessie met die gaybar maar vreemd
Wij gingen altijd mijn jongste broer aan lantaarnpalen enzo vastbinden omdat niks te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat is wel kut jabij mij woonden vet veel andere kinderen en was ook fucking veel natuur en shit om buiten te spelen
ik ontdekte FOK!quote:
Dat lijkt mij oprecht gezellig. Alleen niet in zo'n bar.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij durft niet alleen te gaan denk ik en wil graag dat je met hem meegaat
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij gingen altijd mijn jongste broer aan lantaarnpalen enzo vastbinden omdat niks te doen.
En bejaarden pesten die boos werden, want je moet wat.
waar heb je het overquote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wilde daar een meeting organiseren.
hoezo niet, je wordt heus niet verkracht hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij oprecht gezellig. Alleen niet in zo'n bar.
Je weet nooit wie er via de achterdeur binnenkomtquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo niet, je wordt heus niet verkracht hoor
hahahquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er via de achterdeur binnenkomt
fijne avond bbyquote:
eyquote:
pas na 5 minutenquote:
zo zijn regelsquote:
ahwquote:
doeiquote:
haat wegnemenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
Niemand heeft meer benen.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
alle niet blanken wegquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
ik moest lachenquote:
is er 1 bron van haat? is haat het beginpunt, of heeft het een onderliggende oorzaak. (waarschijnlijk te stoner om begrijpelijk te zijnquote:
ja, dit wordt me een beetje te ingewikkeldquote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
is er 1 bron van haat? is haat het beginpunt, of heeft het een onderliggende oorzaak. (waarschijnlijk te stoner om begrijpelijk te zijn)
ook heel leesbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
PvdA-stemmer: Samsom mag PvdA nog verder slopen
wat een artikel weer zeg
Een waar journalistiek hoogstandje.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook heel leesbaar
Maar liefst 55 procent van de Partij van de Achtzetels (PvdA) die in 2012 nog het volste vertrouwen hadden in Diederik Samsom, belonen zijn onzichtbaarheidsbeleid nu negatief. Dit in tegenstelling tot wat nu nog PvdA-stemmer is, daarvan ziet maar liefst 43 procent dat Diederik zich weer kandidaat stelt en de PvdA klus afmaakt.
hehe groot gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dit wordt me een beetje te ingewikkeld
je zei dat de mogelijkheden onbegrensd zijn dus gewoon haat in zijn totaliteit wegnemen, hoe dat dan allemaal precies zou moeten werken doet er niet toe
Geen douchebags meerquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
fags noemt men datquote:Op zondag 29 mei 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen douchebags meer
Die door de straat rijden en even het geluid van hun motor willen laten horen ofzo
Ik denk dat hij zo bezig was met grappige termen voor de PvdA verzinnen dat de rest er een beetje bij ingeschoten is.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
55 negatief. Dus 45% positief. En in tegenstelling is 43% positief
Ik begrijp er echt niets van
Man man man.quote:
Zou chill zijn ja, denk dat oorlogen dan op een gegeven moment ook ophouden te bestaan enzo. gewoon omdat ergernis uitgeroeid wordtquote:Op zondag 29 mei 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen douchebags meer
Die door de straat rijden en even het geluid van hun motor willen laten horen ofzo
nee hij heeft voedselvergiftigingquote:
quote:
en om alles negatief te framenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo bezig was met grappige termen voor de PvdA verzinnen dat de rest er een beetje bij ingeschoten is.
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:26 schreef richolio het volgende:
Gewoon kiezen dat je niet meer hoeft te betalen voor een plastic tasje ofzo bij de winkel
Iedereen boos op je omdat je geen wereldvrede hebt gekozen
Wat een kut puber is het toch ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
maar fylax eet jij niet gewoon samen met je ouders ofzo?
de jeugd van tegenwoordigquote:Op zondag 29 mei 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut puber is het toch ook.
Hoefde ik thuis niet te flikkenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een kut puber is het toch ook.
ja uiteraard maar valt me op dat hij wel echt behoorlijk vaak kapsalons en mcdonald's zit te etenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:28 schreef HPLC het volgende:
hoewel als ik op zondag met vrienden zou eten dan was het natuurlijk prima
Die jongen wilt viesdik worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja uiteraard maar valt me op dat hij wel echt behoorlijk vaak kapsalons en mcdonald's zit te eten
Als zijn ouders betrokken zouden zijn zat hij hier toch niet tot diep in de nacht?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:25 schreef deadprez het volgende:
maar fylax eet jij niet gewoon samen met je ouders ofzo?
maar hij heeft toestemming hoor!!!quote:Op zondag 29 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als zijn ouders betrokken zouden zijn zat hij hier toch niet tot diep in de nacht?
Je krijgt steeds meer het idee dat het een 'oeps foutje' geval is ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Als zijn ouders betrokken zouden zijn zat hij hier toch niet tot diep in de nacht?
Dit is wel serieus hardquote:Op zondag 29 mei 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je krijgt steeds meer het idee dat het een 'oeps foutje' geval is ja.
ja nou ja dat kan hij nog stiekem op z'n kamer doen, met eten is dat wel andersquote:Op zondag 29 mei 2016 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
is verder ook niet negatief of oordelend ofzo bedoeld, snap het gewoon niet zo goedquote:Op zondag 29 mei 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Verder vind ik Fylax een aardig mannetje.
Ik ook niet. Maar voorlopig geeft hij geen antwoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
is verder ook niet negatief of oordelend ofzo bedoeld, snap het gewoon niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |