o ik heb voor m'n 16e nooit op pc gezeten eigenlijkquote:Op zondag 29 mei 2016 18:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ohja, verschrikkelijk is dat.
'Ja, gecomputerd'.
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o ik heb voor m'n 16e nooit op pc gezeten eigenlijk
same here, maar gebruikte die eigenlijk nauwelijksquote:Op zondag 29 mei 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.
heb ik nog nietquote:Op zondag 29 mei 2016 18:55 schreef Willoow het volgende:
[..]
Da's wel beter. Ik heb zolang ik me kan herinneren altijd computer op mijn kamer gehad.
Moest wat doen met mij tijd.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
same here, maar gebruikte die eigenlijk nauwelijks
wat moet ik daarquote:Op zondag 29 mei 2016 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij dit weekend nog naar de Vink geweest?
oh dat is wel kut jaquote:Op zondag 29 mei 2016 18:57 schreef Willoow het volgende:
Ik woonde in zo'n buurt met allemaal bejaarden enzo.
waar ging het misquote:Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat is wel kut jabij mij woonden vet veel andere kinderen en was ook fucking veel natuur en shit om buiten te spelen
hij durft niet alleen te gaan denk ik en wil graag dat je met hem meegaatquote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jouw obsessie met die gaybar maar vreemd
Jij wilde daar een meeting organiseren.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind jouw obsessie met die gaybar maar vreemd
Wij gingen altijd mijn jongste broer aan lantaarnpalen enzo vastbinden omdat niks te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh dat is wel kut jabij mij woonden vet veel andere kinderen en was ook fucking veel natuur en shit om buiten te spelen
ik ontdekte FOK!quote:
Dat lijkt mij oprecht gezellig. Alleen niet in zo'n bar.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij durft niet alleen te gaan denk ik en wil graag dat je met hem meegaat
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wij gingen altijd mijn jongste broer aan lantaarnpalen enzo vastbinden omdat niks te doen.
En bejaarden pesten die boos werden, want je moet wat.
waar heb je het overquote:Op zondag 29 mei 2016 19:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij wilde daar een meeting organiseren.
hoezo niet, je wordt heus niet verkracht hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij oprecht gezellig. Alleen niet in zo'n bar.
Je weet nooit wie er via de achterdeur binnenkomtquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo niet, je wordt heus niet verkracht hoor
hahahquote:Op zondag 29 mei 2016 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je weet nooit wie er via de achterdeur binnenkomt
fijne avond bbyquote:
eyquote:
pas na 5 minutenquote:
zo zijn regelsquote:
ahwquote:
doeiquote:
haat wegnemenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
Niemand heeft meer benen.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |