Hellquote:
Heb geen hobby meer, heb al bijna een half jaar niet meer gereden.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:43 schreef Mortaxx het volgende:
Hoi ik ben Chai. Ik ben 22 en al sinds mijn 16e samen met mozy die in deze sc heb ontmoet. Ik hou van paardrijden en verzamel zoveel mogelijk informatie over fokkers
even srs dan wat hebben wij nou gemeen? Toch niksquote:Op zondag 29 mei 2016 18:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen wat je allemaal met elkaar gemeen hebt en waarin jullie verschillen.
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik twijfel altijd bij hobby's omdat ik die eigenlijk niet heb
We zijn beiden blank.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
even srs dan wat hebben wij nou gemeen? Toch niks
en zeggen dat je al je vrije tijd op een forum doorbrengt is ook weer zoietsquote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.
ik vertel dat nooit zeg gewoon naam leeftijd en waar ik weg kom en kijk dan naar de volgendequote:Op zondag 29 mei 2016 18:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
En zeggen dat je alles haat is weer niet sociaal wenselijk.
Ja, en sommigen houden heel verhaal bij voorstellen en dan moet je erna en weet je maar 2 zinnen te zeggen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
en zeggen dat je al je vrije tijd op een forum doorbrengt is ook weer zoiets
Niet?quote:
oh toen had ik wel nog een levenquote:Op zondag 29 mei 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vroeger als kleine dreumes moest je altijd vertellen wat je dat weekens had gedaan, ook zo'n hell
Ohja, verschrikkelijk is dat.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vroeger als kleine dreumes moest je altijd vertellen wat je dat weekens had gedaan, ook zo'n hell
ahwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |