heldquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.
Hij komt uit het asiel, mist een hoektand en had een gebroken kaak.
Het is een hele leuke kad, verhaart alleen wel veelquote:Op zondag 29 mei 2016 18:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ja had je topic gezien, was nog wel benieuwd of je idd een kat een had gevonden. Leuk!
Dat doet die van mij nu ook heel erg, gaat wel weer overquote:Op zondag 29 mei 2016 18:41 schreef Vermon het volgende:
[..]
Het is een hele leuke kad, verhaart alleen wel veel
Ik haat voorstelrondjesquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook elkaar voorstellen. Moest ook vaak met werkgroepen. Wat had ik daar een hekel aan
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik likte me gewoon via dp naar binnen
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeftquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Mortaxx het volgende:
We kunnen ook elkaar voorstellen. Moest ook vaak met werkgroepen. Wat had ik daar een hekel aan
Dit echtquote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeft
het zal allemaal welquote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja groepjes van twee maken, met elkaar praten en dan aan de rest vertellen wat hij je net verteld heeft
mijne jeugdigquote:Op zondag 29 mei 2016 18:42 schreef Vermon het volgende:
Rico betekent: dapper heerser van het thuisland
En zeggen wat je allemaal met elkaar gemeen hebt en waarin jullie verschillen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij houdt van voetbalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |