alle niet blanken wegquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
ik moest lachenquote:
is er 1 bron van haat? is haat het beginpunt, of heeft het een onderliggende oorzaak. (waarschijnlijk te stoner om begrijpelijk te zijnquote:
ja, dit wordt me een beetje te ingewikkeldquote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef Drug het volgende:
[..]
is er 1 bron van haat? is haat het beginpunt, of heeft het een onderliggende oorzaak. (waarschijnlijk te stoner om begrijpelijk te zijn)
ook heel leesbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 19:20 schreef deadprez het volgende:
PvdA-stemmer: Samsom mag PvdA nog verder slopen
wat een artikel weer zeg
Een waar journalistiek hoogstandje.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ook heel leesbaar
Maar liefst 55 procent van de Partij van de Achtzetels (PvdA) die in 2012 nog het volste vertrouwen hadden in Diederik Samsom, belonen zijn onzichtbaarheidsbeleid nu negatief. Dit in tegenstelling tot wat nu nog PvdA-stemmer is, daarvan ziet maar liefst 43 procent dat Diederik zich weer kandidaat stelt en de PvdA klus afmaakt.
hehe groot gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, dit wordt me een beetje te ingewikkeld
je zei dat de mogelijkheden onbegrensd zijn dus gewoon haat in zijn totaliteit wegnemen, hoe dat dan allemaal precies zou moeten werken doet er niet toe
Geen douchebags meerquote:Op zondag 29 mei 2016 19:15 schreef Drug het volgende:
als je 1 ding mocht veranderen aan de mensheid, wat zou je kiezen? je mogelijkheden zijn onbegrensd
fags noemt men datquote:Op zondag 29 mei 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen douchebags meer
Die door de straat rijden en even het geluid van hun motor willen laten horen ofzo
Ik denk dat hij zo bezig was met grappige termen voor de PvdA verzinnen dat de rest er een beetje bij ingeschoten is.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
55 negatief. Dus 45% positief. En in tegenstelling is 43% positief
Ik begrijp er echt niets van
Man man man.quote:
Zou chill zijn ja, denk dat oorlogen dan op een gegeven moment ook ophouden te bestaan enzo. gewoon omdat ergernis uitgeroeid wordtquote:Op zondag 29 mei 2016 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
Geen douchebags meer
Die door de straat rijden en even het geluid van hun motor willen laten horen ofzo
nee hij heeft voedselvergiftigingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |