Wat lach jijquote:
sry ik deed niks klap me niet plsquote:
Ik wel.quote:
Wanneer gaan jullie?quote:
mag ik ookquote:
Alsof ik jou zou klappen.quote:
Gewoon kut.quote:
If nothing goes rightquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest vandaag Bavaria halenquote:
Brad Pitt?quote:
Over wie heb je hetquote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
Waarom weigeren nieuwkomers altijd om zichzelf voor te stellen?
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Vermon het volgende:
[..]
If nothing goes rightIs dit een doodsverwensing?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
al het goedkopere was opquote:
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Chai het volgende:
Waarom weigeren nieuwkomers altijd om zichzelf voor te stellen?
Nou durf ik geen antwoord meer te geven :squote:Op zondag 29 mei 2016 18:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom
[..]
Geef gewoon antwoord :s
Nou, hup, niet zo tegensputterenquote:
quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Gezamenlijke interesses, dus stel jezelf eens in het kort voor, dan kunnen we zien waar die zouden kunnen liggen.
Hmm die OP is ook alweer verneukt.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.
Pics van je katquote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
Oke hallo, ik ben 19 jaar, student, ik heb een kat, ik hou van zuipen
Dit komt wel heel dichtbij. Ik ken Gibson ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
FOK!kers Gibsonlespaul88 en Ringbewoner kennen mij in het echt
Oohja en opsonisatie ook een beetje
O, GibsonLesPaul88. Dat verklaart.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
FOK!kers Gibsonlespaul88 en Ringbewoner kennen mij in het echt
Oohja en opsonisatie ook een beetje
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.quote:
Nietquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit komt wel heel dichtbij. Ik ken Gibson ook.
Hallo!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:38 schreef Vermon het volgende:
Oke hallo, ik ben 19 jaar, student, ik heb een kat, ik hou van zuipen
heb ik nooit gedaanquote:Op zondag 29 mei 2016 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
In GRTD hadden we een vragenlijstje, gewoon newbies dwingen om die in te vullen.
Awhquote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.
Hij komt uit het asiel, mist een hoektand en had een gebroken kaak.
Oh ja had je topic gezien, was nog wel benieuwd of je idd een kat een had gevonden. Leuk!quote:Op zondag 29 mei 2016 18:39 schreef Vermon het volgende:
[..]
Ik heb geen pics online, hij is 8 jaar oud, heet rico, zwart met wit en ik heb hem pas sinds een week.
Hij komt uit het asiel, mist een hoektand en had een gebroken kaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |