behalve dat ie straf had moeten hebben bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
Moet helaas zeggen dat Hamilton deze race perfect rijdt, banden sparen waar het kan en gaatje slaan wanneer hij wil.
KNOTSGEKquote:Op zondag 29 mei 2016 15:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
behalve dat ie straf had moeten hebben bedoel je?
Op het afsnijden wel ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:28 schreef Fir3fly het volgende:
Moet helaas zeggen dat Hamilton deze race perfect rijdt, banden sparen waar het kan en gaatje slaan wanneer hij wil.
Ericson toch?quote:
In zijn verdediging; er is wel een issue geweest met z'n remmen.quote:
Hij heeft tot nu toe elke keer pech gehad, behalve deze keer.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef Zorro het volgende:
Goh, Hamilton heeft mazzel bij achterblijvers inhalen. Mercedes coureur Wehrlein bijvoorbeeld
Verhitte remmen en niet kunnen inhalenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hoe heeft 'ie dat voor elkaar gekregen.
hooor je toch net bbyquote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
zeggen zequote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
In zijn verdediging; er is wel een issue geweest met z'n remmen.
Net zoals in 2015 wel erg vaak het geval was..
Geen Monaco / regen rijder.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hij heeft Monaco 3x gewonnen dus dat zou ik niet zeggen. In de regen is hij wel vaker zwak geweest inderdaad.quote:
Hij heeft de laatste drie edities in Monaco gewonnen.quote:
Meer dat ie zo goed rijdt dat ie niet hoeft te wisselenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
F1 noob hier: kan je stellen dat Hamilton gaat winnen omdat hij zo lang wachtte met de wissel van profielbanden naar gladde?
Ric had normaliter gewonnen wanneer zijn pit goed was gegaan. Ric was tijdens de 'undercut' van Hamilton sneller.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
F1 noob hier: kan je stellen dat Hamilton gaat winnen omdat hij zo lang wachtte met de wissel van profielbanden naar gladde?
Nee, omdat Red Bull slecht was met de pitsstop en omdat de leiding Hamilton geen straf durft te geven.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik denk eerder dat je kunt stellen dat Hamilton gaat winnen omdat RIC z'n pitstop werd verpest.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Vooral omdat RBR de pitstop van Ricciardo verklootte.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Nee hoor, waarom denk je dat ie zo rustig aan doet?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
hopelijk gaan de ultrasolfts van HAM er nog aan
rBR fuckte RIC s stop op.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dat was idd wel een keerpuntquote:Op zondag 29 mei 2016 15:33 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je kunt stellen dat Hamilton gaat winnen omdat RIC z'n pitstop werd verpest.
Ja, als zijn banden het nog volhouden is dat doorslaggevend geweest. Als hij tussendoor nog naar intermediates was gegaan, zoals o.a. ook Ricciardo deed, had hij die plek niet gepakt.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Volgens mij is Ricciardo niet echt heel veel langzamer dus zoveel speling heeft ie ook weer niet.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, waarom denk je dat ie zo rustig aan doet?
Hamilton kan gewoon een seconde wegrijden als hij wil.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij is Ricciardo niet echt heel veel langzamer dus zoveel speling heeft ie ook weer niet.
Het is vooral geweest dat Ricciardos pitstop zo traag was, anders had RIC er uiteindelijk voor gestaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, als zijn banden het nog volhouden is dat doorslaggevend geweest. Als hij tussendoor nog naar intermediates was gegaan, zoals o.a. ook Ricciardo deed, had hij die plek niet gepakt.
quote:Op zondag 29 mei 2016 15:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij heeft Monaco 3x gewonnen dus dat zou ik niet zeggen. In de regen is hij wel vaker zwak geweest inderdaad.
Jullie hebben gelijk, ik zei het. En bedacht me met name dat het niet echt een flexibele rijder is.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft de laatste drie edities in Monaco gewonnen.
Dat gezegd hebbende... Britney staat niet bekend als de meeste flexibele coureur die zich aan kan passen aan veranderende omstandigheden...
ja en drie ronden daarna moet ie dan pittenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan gewoon een seconde wegrijden als hij wil.
Daarom pakte Ricciardo gisteren pole inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan gewoon een seconde wegrijden als hij wil.
'weer'quote:Op zondag 29 mei 2016 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Rosberg had dus weer mechanische pech, dat zal wel weer een enorm verhaal worden net als bij Hamilton.
Of je kunt gewoon even naar de race kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom pakte Ricciardo gisteren pole inderdaad.
True, anders had Red Bull hem nog steeds gehad inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral geweest dat Ricciardos pitstop zo traag was, anders had RIC er uiteindelijk voor gestaan.
Olavgodquote:
Waarin Ricciardo 2x bijna de leiding overnam van Lewis? Het is echt geen weelde anders zou ie er wel 3/4 seconden voor willen zitten.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of je kunt gewoon even naar de race kijken.
Kwalificatiesnelheid over een ronde is niet gelijk aan racesnelheid.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom pakte Ricciardo gisteren pole inderdaad.
wie zou m moeten vervangen danquote:
Kijk beide momenten anders even terug in plaats van onzin uit te kramen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Rosberg geeft hem wel terug, Hamilton deed precies hetzelfde en sneed daarna Ricciardo.
Omdat hij zijn banden spaart. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarin Ricciardo 2x bijna de leiding overnam van Lewis? Het is echt geen weelde anders zou ie er wel 3/4 seconden voor willen zitten.
Ik niet, dan is de overwinning van Lewis wel binnenquote:
wat nou als het begint te regenen als Hamilton net de pitingang voorbij is en Perez en Vettel niet? Dan gaat een van die twee winnenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, dan is de overwinning van Lewis wel binnen
Ja, dan zou ie er dus 3/4 seconden voor moeten willen blijven hangen om zeker te zijn. Je wil als Hamilton niet ineens verrast worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat hij zijn banden spaart. Zo moeilijk is het niet hoor.
En Ricciardo komt alleen dichterbij als Hamilton achterblijvers tegenkomt.
Zoals gezegd, gewoon even de race kijken.
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden. Is gewoon het risico in Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vanaf volgende race gaat Sainz in de RB dat snap je toch ook wel!
Ik denk niet dat ie daar uberhaupt veel tijd doorbrengt. Is meer een soort van brievenbuswoonplaats.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef SnowOokami het volgende:
Zal Max nu uit Monaco verhuizen?kan me voorstellen dat ie die wegen voorlopig niet wilt zien.
toch kansloos zon rechtzaakquote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, gaan de ouders van Bianchi de FIA aanklagen? Wat een gejank.... het is racen, dat hoort. Mooie praat Olav, maar als de rechtzaak gewonnen wordt gaan we straks nooit meer racen in de regen.
Het is simpel: racen is gevaarlijk, racen veroorzaakt soms gewonden of doden. Take it or leave it. De sport is al veilig genoeg..
Tenzij het regent gaat HAM geen pitstop meer maken nee.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef Nober het volgende:
De ultra softs is gewoon de medium als Hamilton geen pitstop meer maakt.
Net als met stoelendans.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat nou als het begint te regenen als Hamilton net de pitingang voorbij is en Perez en Vettel niet? Dan gaat een van die twee winnen
Dit was inderdaad afgelopen week al bekend.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, gaan de ouders van Bianchi de FIA aanklagen? Wat een gejank.... het is racen, dat hoort. Mooie praat Olav, maar als de rechtzaak gewonnen wordt gaan we straks nooit meer racen in de regen.
Het is simpel: racen is gevaarlijk, racen veroorzaakt soms gewonden of doden. Take it or leave it. De sport is al veilig genoeg..
pssst.. sarcasmequote:Op zondag 29 mei 2016 15:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden.
Natuurlijk wel, kansloze situatie dit natuurlijk, ze willen nu zo snel mogelijk van Max af. Ik denk dat hij nog voor de volgende race onder verdachte omstandigheden wordt aangetroffen in een afgesloten vat Red Bull.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden. Is gewoon het risico in Monaco.
Dat doet hij dus niet. Hij houdt het gat constant op 1,5 seconden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan zou ie er dus 3/4 seconden voor moeten willen blijven hangen
Het regende flink, maar dat hoort erbij. Vroeger (+10 jaar terug) werd er niet zo gezeken over regen, toen reden we gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit was inderdaad afgelopen week al bekend.
Denk eerder dat ze kunnen kijken naar het moment dat de crash gebeurde ipv of er wel gereden moest worden
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het regende flink, maar dat hoort erbij. Vroeger (+10 jaar terug) werd er niet zo gezeken over regen, toen reden we gewoon.
Ah okéquote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kansloze situatie dit natuurlijk, ze willen nu zo snel mogelijk van Max af. Ik denk dat hij nog voor de volgende race onder verdachte omstandigheden wordt aangetroffen in een afgesloten vat Red Bull.
Goh, wie had dat verwacht.quote:
ja wordt ee beetje ee flopshowquote:
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
Bedoel je een takelwagen op het circuit? Nooit op race snelheid en zeker niet 10 jaar geleden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
klopt, en rijden in de regen moet gewoon kunnenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.
en terecht. Die smile zal niet zo groot zijn nu.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ric z'n overwinning is weer door het team verneukt. Die zal niet blij zijn.
true. Dus denk dat eccelstone him self hem beschermdquote:Op zondag 29 mei 2016 15:45 schreef Refragmental het volgende:
Moet ook toegeven dat de race simpelweg niet meer spannend is. Enkel het gevecht tussen 1 en 2.
De rest ligt praktisch stil en die zijn gewoon bezig met veilig proberen de race uit te zitten, erg saai.
Je kunt zeggen wat je wil, maar Max durft tenminste in te halen en dat geeft wat actie en kijkplezier.
Niet zo erg als China 2007, Hamilton, pitsstraat, grindbakquote:Op zondag 29 mei 2016 15:46 schreef Bluurgh het volgende:
Mol bijna een hartaanval omdat hij Hamilton langzaam zag rijden en de VSC niet doorhad
Beetje sensatie creeeren, niets mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:47 schreef Gezicht het volgende:
Welke sukkel laat z'n poncho de baan op waaien man
Net niet, denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:46 schreef Joezi het volgende:
Volgens mij kunnen de eerste vier de tweede vier gaan inhalen.
Oliedom ja, want nu heeft hij hem weer nodig.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:47 schreef Gezicht het volgende:
Welke sukkel laat z'n poncho de baan op waaien man
Zo zuur voor hem ja : (quote:Op zondag 29 mei 2016 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben echt boos voor Ricci. Wat een Cock-up.
Over oliedom gesproken, misschien was het wel een olie sjeikquote:Op zondag 29 mei 2016 15:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Oliedom ja, want nu heeft hij hem weer nodig.
xd xdquote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Over oliedom gesproken, misschien was het wel een olie sjeik
Ook. Gelijkspel.quote:
Perez ook verrassend hoor.quote:
Banden van Ricciardo zijn op. Die heeft teveel moeten forceren om HAM bij te blijven.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:52 schreef Fir3fly het volgende:
Gat ineens 3 seconden. Let je op Mexicanobakker?
is er ook niet knapper op gewordenquote:
Niet?quote:Op zondag 29 mei 2016 15:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
Voor de neutrale toeschouwers is dit net zo spannend als vorige keer
Maar hij rijdt op banden die langer mee zouden moeten gaan.... Of heeft Hamilton dan toch gespaard????quote:Op zondag 29 mei 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Banden van Ricciardo zijn op. Die heeft teveel moeten forceren om HAM bij te blijven.
Type MartinGarrix ookquote:Op zondag 29 mei 2016 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Denk dat 't een maat is van Ham, die twee liggen elkaar wel denk ik.
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, hadden verwacht dat Hulkenberg hem met regelmaat om de oren zou rijden.quote:
droog is het altijd al een uur en 45 minutenquote:
Perez is gegroeid als coureur na zijn vertrek bij McLaren waar hij eigenlijk te vroeg weggestuurd isquote:Op zondag 29 mei 2016 15:57 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen, waaronder ik, hadden verwacht dat Hulkenberg hem regelmatig om de oren zou rijden.
Is nooit gebeurd.
Ja, dat zeg ik, Ricciardo heeft meer van zijn banden gevraagd. Dat kon hij ook, want er lag niemand dicht achter hem en iemand voor hem. HAM moest managen, maar managede zoveel dat hij bijna werd ingehaald, 2x. Dus het was niet echt uit weelde.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar hij rijdt op banden die langer mee zouden moeten gaan.... Of heeft Hamilton dan toch gespaard????
5.3 inmiddels. Wel dus 'weelde'.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, Ricciardo heeft meer van zijn banden gevraagd. Dat kon hij ook, want er lag niemand dicht achter hem en iemand voor hem. HAM moest managen, maar managede zoveel dat hij bijna werd ingehaald, 2x. Dus het was niet echt uit weelde.
Ookquote:
Eerste 3/4 was prima maar laatste deel saai.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef truedestiny het volgende:
Jammer van Max maar wel een hele toffe race.
Na de finish nog ff de vangrails in knallenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:58 schreef Zorro het volgende:
Wat ik zei dus. Regen zodra de vlag gevallen is...
Ja, en vorige keer wist je het ook allemaal zo goed.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
5.3 inmiddels. Wel dus 'weelde'.
Nogmaals, achterblijvers waren de enige reden dat Ricciardo er bij kon komen.
Ik dacht vanaf 18:00 op Ziggo.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen vuistje bij Ric hoor.
Hoe laat start de Indy 500?
17:00 dacht ikquote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Geen vuistje bij Ric hoor.
Hoe laat start de Indy 500?
Nee, toen zat ik fout. Deze keer heb ik wel gelijk.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en vorige keer wist je het ook allemaal zo goed.
Gewoon slechte strategie Red Bull. Mercedes heeft gewonnen op betere strat. hier.quote:
haal dat wegquote:
op basis waarvan?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Onterechte winnaar hij had een panalty moeten krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |