Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het regende flink, maar dat hoort erbij. Vroeger (+10 jaar terug) werd er niet zo gezeken over regen, toen reden we gewoon.
Ah okéquote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kansloze situatie dit natuurlijk, ze willen nu zo snel mogelijk van Max af. Ik denk dat hij nog voor de volgende race onder verdachte omstandigheden wordt aangetroffen in een afgesloten vat Red Bull.
Goh, wie had dat verwacht.quote:
ja wordt ee beetje ee flopshowquote:
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
Bedoel je een takelwagen op het circuit? Nooit op race snelheid en zeker niet 10 jaar geleden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
klopt, en rijden in de regen moet gewoon kunnenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |