Olavgodquote:
Waarin Ricciardo 2x bijna de leiding overnam van Lewis? Het is echt geen weelde anders zou ie er wel 3/4 seconden voor willen zitten.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Of je kunt gewoon even naar de race kijken.
Kwalificatiesnelheid over een ronde is niet gelijk aan racesnelheid.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daarom pakte Ricciardo gisteren pole inderdaad.
wie zou m moeten vervangen danquote:
Kijk beide momenten anders even terug in plaats van onzin uit te kramen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Rosberg geeft hem wel terug, Hamilton deed precies hetzelfde en sneed daarna Ricciardo.
Omdat hij zijn banden spaart. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarin Ricciardo 2x bijna de leiding overnam van Lewis? Het is echt geen weelde anders zou ie er wel 3/4 seconden voor willen zitten.
Ik niet, dan is de overwinning van Lewis wel binnenquote:
wat nou als het begint te regenen als Hamilton net de pitingang voorbij is en Perez en Vettel niet? Dan gaat een van die twee winnenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik niet, dan is de overwinning van Lewis wel binnen
Ja, dan zou ie er dus 3/4 seconden voor moeten willen blijven hangen om zeker te zijn. Je wil als Hamilton niet ineens verrast worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:37 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat hij zijn banden spaart. Zo moeilijk is het niet hoor.
En Ricciardo komt alleen dichterbij als Hamilton achterblijvers tegenkomt.
Zoals gezegd, gewoon even de race kijken.
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden. Is gewoon het risico in Monaco.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Vanaf volgende race gaat Sainz in de RB dat snap je toch ook wel!
Ik denk niet dat ie daar uberhaupt veel tijd doorbrengt. Is meer een soort van brievenbuswoonplaats.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef SnowOokami het volgende:
Zal Max nu uit Monaco verhuizen?kan me voorstellen dat ie die wegen voorlopig niet wilt zien.
toch kansloos zon rechtzaakquote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, gaan de ouders van Bianchi de FIA aanklagen? Wat een gejank.... het is racen, dat hoort. Mooie praat Olav, maar als de rechtzaak gewonnen wordt gaan we straks nooit meer racen in de regen.
Het is simpel: racen is gevaarlijk, racen veroorzaakt soms gewonden of doden. Take it or leave it. De sport is al veilig genoeg..
Tenzij het regent gaat HAM geen pitstop meer maken nee.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef Nober het volgende:
De ultra softs is gewoon de medium als Hamilton geen pitstop meer maakt.
Net als met stoelendans.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wat nou als het begint te regenen als Hamilton net de pitingang voorbij is en Perez en Vettel niet? Dan gaat een van die twee winnen
Dit was inderdaad afgelopen week al bekend.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Ja hoor, gaan de ouders van Bianchi de FIA aanklagen? Wat een gejank.... het is racen, dat hoort. Mooie praat Olav, maar als de rechtzaak gewonnen wordt gaan we straks nooit meer racen in de regen.
Het is simpel: racen is gevaarlijk, racen veroorzaakt soms gewonden of doden. Take it or leave it. De sport is al veilig genoeg..
pssst.. sarcasmequote:Op zondag 29 mei 2016 15:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden.
Natuurlijk wel, kansloze situatie dit natuurlijk, ze willen nu zo snel mogelijk van Max af. Ik denk dat hij nog voor de volgende race onder verdachte omstandigheden wordt aangetroffen in een afgesloten vat Red Bull.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat 'ie in Monaco drie keer eraf gaat? Lijkt me niet na de winst in Spanje twee weken geleden. Is gewoon het risico in Monaco.
Dat doet hij dus niet. Hij houdt het gat constant op 1,5 seconden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dan zou ie er dus 3/4 seconden voor moeten willen blijven hangen
Het regende flink, maar dat hoort erbij. Vroeger (+10 jaar terug) werd er niet zo gezeken over regen, toen reden we gewoon.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit was inderdaad afgelopen week al bekend.
Denk eerder dat ze kunnen kijken naar het moment dat de crash gebeurde ipv of er wel gereden moest worden
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Het regende flink, maar dat hoort erbij. Vroeger (+10 jaar terug) werd er niet zo gezeken over regen, toen reden we gewoon.
Ah okéquote:Op zondag 29 mei 2016 15:41 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kansloze situatie dit natuurlijk, ze willen nu zo snel mogelijk van Max af. Ik denk dat hij nog voor de volgende race onder verdachte omstandigheden wordt aangetroffen in een afgesloten vat Red Bull.
Goh, wie had dat verwacht.quote:
ja wordt ee beetje ee flopshowquote:
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
Bedoel je een takelwagen op het circuit? Nooit op race snelheid en zeker niet 10 jaar geleden.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze waren toen (als ik goed herinner) terwijl er nog gereden werd met, met een grote takel op de weg een auto aan het weg halen.
klopt, en rijden in de regen moet gewoon kunnenquote:Op zondag 29 mei 2016 15:43 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan blijft het een feit dat het een freak accident is. Twee meter naar rechts en geen probleem.
en terecht. Die smile zal niet zo groot zijn nu.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Ric z'n overwinning is weer door het team verneukt. Die zal niet blij zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |