dankquote:
Vandaag tot nu toe: 153quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 153
Deze maand tot nu toe: 291
Dit jaar tot nu toe: 763
20% van mijn posts van 2016 zijn deze nacht.
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat wordt kettingroken, peukie met peukie aansteken.
En ben je er iets met opgeschoten?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:22 schreef RacerDKB het volgende:
20% van mijn posts van 2016 zijn deze nacht.
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt. Ik denk dat ik er alleen maar op achteruit ben gegaan.quote:
kom vaker in deze sc chillenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt.
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.quote:
Zo meteen komt het gepeupel weer online en dan smeer ik 'm.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt. Ik denk dat ik er alleen maar op achteruit ben gegaan.
yeh klopt, doordeweeks is het hier meestal ook redelijk uitgestorven 's nachtsquote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.
quote:
Heb je een bepaald tijdstip of voel je het gewoon aan?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen komt het gepeupel weer online en dan smeer ik 'm.
Uhh, het is zondag inmiddels.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.
Ah ja ben wel een dagje in de war, ik dacht dat het vrijdag op zaterdag was. Maar what the fuck inderdaad zondag 29.quote:
Is dit het moment dat ik je aanwezigheid nog met tien minuten kan verlengen? Pics van mijn zusje?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik ga nog even proberen op z'n minst een paar uurtjes slaap te pakken jongens
was gezellig, laterss
Op gevoel gaat dat, ook leuk was altijd na nachtdienst posten met bier erbij .quote:Op zondag 29 mei 2016 05:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je een bepaald tijdstip of voel je het gewoon aan?
Op werk nog of na die nachtdienst bedoel je?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op gevoel gaat dat, ook leuk was altijd na nachtdienst posten met bier erbij .
Na nachtdienst, kwam dan vaak Conflict tegen.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Op werk nog of na die nachtdienst bedoel je?
Ik hoop maar dat je je tanden aan het poetsen bent en je zometeen nog even terugkomt deadprez.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:27 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dit het moment dat ik je aanwezigheid nog met tien minuten kan verlengen? Pics van mijn zusje?
Vriend van je? Ik ken mijn beste mattie in ieder geval van FOK! na wat fotoboekberichtjes en later meeten.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na nachtdienst, kwam dan vaak Conflict tegen.
We hadden hetzelfde rooster zowat toen en hij woonde bij schoonmoeder om de hoek.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vriend van je? Ik ken mijn beste mattie in ieder geval van FOK!.
Dan hebben we het over de jaren tachtig toch?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
We hadden hetzelfde rooster zowat toen en hij woonde bij schoonmoeder om de hoek.
05:30quote:Op zondag 29 mei 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo rond 6:30u online en rond 10:00u beide zo zat als een toeter.
Je doet me wel aardig aan tong80 denken.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zo rond 6:30u online en rond 10:00u beide zo zat als een toeter.
Nog wel voor deze kloon uit 2005quote:Op zondag 29 mei 2016 05:33 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dan hebben we het over de jaren tachtig toch?
Die is dol op me.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je doet me wel aardig aan tong80 denken.
Mag ik uw auto komen wassen tegenover een daalder aan loon?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daarnaast ben ik opa, rentenier en is tong een prutser.
voor een daalder wil jij mijn auto niet wassen, zit alweer van half jaar vuil op.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:54 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mag ik uw auto komen wassen tegenover een daalder aan loon?
Ik doe wel vaker dingen die minder dan een daalder waard zijn. Ik kan de klus aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
voor een daalder wil jij mijn auto niet wassen, zit alweer van half jaar vuil op.
Je werkt in een winkel of je wilt bij de opening er zijn om zes halve liters te halen?quote:Op zondag 29 mei 2016 06:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
En nu smeer ik 'm even dutje doen tot winkel opengaat.
Krat Brand omruilen en dan F1 kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:14 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je werkt in een winkel of je wilt bij de opening er zijn om zes halve liters te halen?
Mooie zondag.quote:Op zondag 29 mei 2016 06:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krat Brand omruilen en dan F1 kijken.
oja en ewa drugquote:
niet verkeerd iddquote:
valt toch meestal mee als het knmi zoiets aankondigtquote:Op zondag 29 mei 2016 08:57 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk dat het wel mee gaat vallen met die code geel van het KNMI. We zullen zien.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Doen ze volgens mij om te voorkomen dat ze gezeur krijgen mocht een bui alsnog wat heftiger worden en ze er niet voor hebben gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 mei 2016 08:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt toch meestal mee als het knmi zoiets aankondigt
oh ja, dat zou idd wel kunnenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Doen ze volgens mij om te voorkomen dat ze gezeur krijgen mocht een bui alsnog wat heftiger worden en ze er niet voor hebben gewaarschuwd.
Ik denk dat het weer morgen flink slechter is.
gaat wel lekker met je slaapritme of niet danquote:Op zondag 29 mei 2016 08:40 schreef deadprez het volgende:
heb net 10 minuten ofzo naar een filmpje van een of andere vloggerkneus zitten kijken die een trap krijgt van een cameraman van de nos
verveling is een bitch
geen ritme is ook ritmequote:Op zondag 29 mei 2016 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
gaat wel lekker met je slaapritme of niet dan
ja, was eigenlijk niet de bedoeling maar we gingen bij matties langs en tsjaquote:Op zondag 29 mei 2016 09:08 schreef zeer het volgende:
[..]
gebruik je weer speed of zo
op gegeven moment moet je ook slapen toch
zo veel vragen
wou dat je matties was met meneer Brijderquote:Op zondag 29 mei 2016 09:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, was eigenlijk niet de bedoeling maar we gingen bij matties langs en tsja
slapen komt vanavond wel weer
quote:
nee ok dan is het goedquote:
pls man wat ben je toch een kneusje eerste klas met je walgelijke policor hoofd in de wolken multicultiloverquote:
Dvenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:13 schreef deadprez het volgende:
'Derde vluchtelingen minderjarig en alleen'
wat een leuke reacties weer
dvenquote:
plsquote:
watquote:Op zondag 29 mei 2016 09:15 schreef zeer het volgende:
[..]
pls
en verder is de acceptatie van al die racistische vreemdelingenhaters op FOK! wel echt een deceptie
quote:
ja niet Dven, die is wat dat betreft wel okquote:
ik heb het maar opgegeven om me daarover te verbazen, hij moet het zelf allemaal maar wetenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:17 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
ja niet Dven, die is wat dat betreft wel ok
maar snap echt niet dat Danny z'n hele site laat volspammen door dat kortzichtige rechtse grut
haha srs?quote:Op zondag 29 mei 2016 09:19 schreef deadprez het volgende:
gaat sowieso allemaal niet zo goed volgens mij, opeens hele modteam van r&p weg
jaquote:
gelukkig hebben we frank nogquote:Op zondag 29 mei 2016 09:20 schreef zeer het volgende:
sinds toto geen mod meer is, is het mod bestand sws aardig afgetaaid
dus ditquote:Op zondag 29 mei 2016 09:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb het maar opgegeven om me daarover te verbazen, hij moet het zelf allemaal maar weten
wat is de nieuwe koers? specifiek voor R&P of die positiviteitskoers? snap wel dat je daar als R&P mod niks mee hebt want je moet het voor je forum toch een beetje hebben van de depressieve usersquote:Op zondag 29 mei 2016 09:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja
MED / Re is weer zwart
MED / Motorbloempje heeft de crew verlaten
MED / Copycat heeft de crew verlaten
jepsquote:Op zondag 29 mei 2016 09:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus dit
tegen domme haat doe je weinig , die mensen lezen en luisteren niet die zijn gewoon erg bang en dat is eigelijk wel zielig, altijd zo bang zijn dat je zo gaat haten.
ja volgens mij die positiviteitskoers idd, maar weet het verder ook niet preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 09:22 schreef zeer het volgende:
[..]
wat is de nieuwe koers? specifiek voor R&P of die positiviteitskoers? snap wel dat je daar als R&P mod niks mee hebt want je moet het voor je forum toch een beetje hebben van de depressieve users
dat jij dit nu zegt geeft aan dat het wel de spuigaten uitloopt.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
opknopen aan straatlantaarns als voorbeeld voor de andere anti-revolutionairen
hoezo ben nooit revisionist geweestquote:Op zondag 29 mei 2016 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij dit nu zegt geeft aan dat het wel de spuigaten uitloopt.
wel tegen geweld.quote:
wel leuk dat we nu R&P kunnen volspammenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja volgens mij die positiviteitskoers idd, maar weet het verder ook niet precies
Niels ik weet niet hoe ik dit aardig of mooi verpakt tegen je kan zeggen maar het boeit me niet zo waar jij wel en niet post.quote:
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daarquote:
Voel je dan ook niet aangesproken.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Niels ik weet niet hoe ik dit aardig of mooi verpakt tegen je kan zeggen maar het boeit me niet zo waar jij wel en niet post.
maar je quote hemquote:
Niet dollen met Andorians!quote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daar
nitsplitter heeft ceremoniële functie hoor, geen angstquote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daar
whehehquote:Op zondag 29 mei 2016 09:29 schreef zeer het volgende:
[..]
nitsplitter heeft ceremoniële functie hoor, geen angst
heb gehoord dat er in die kwestie een drietal mods opgestapt zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
is eigenlijk al bekend wanneer hoink weer terug mag komen in klb?
quote:Op zondag 29 mei 2016 09:30 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gehoord dat er in die kwestie een drietal mods opgestapt zijn
perma?quote:
dat mens in dat hoofddoekjestopicquote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef Crip het volgende:
Deze ochtend bewijst weer dat veel mensen op FOK! debielen zijn.
Verklaar.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef Crip het volgende:
Deze ochtend bewijst weer dat veel mensen op FOK! debielen zijn.
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''quote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef deadprez het volgende:
maar blijkbaar is het verschrikkelijk om extreemrechtse rukkertjes te confronteren met hun verknipte wereld-, of beter waanbeelden
nja volgens mij is dit meer een misverstand en snapt ze je posts gewoon oprecht nietquote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''
Het is ook nooit goed
Dan meteen grijpen naar Crip en haar uiterlijk is ook fucked upquote:Op zondag 29 mei 2016 09:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja volgens mij is dit meer een misverstand en snapt ze je posts gewoon oprecht niet
tenminste, zoals je zelf ook al zei vind ik haar ook niet echt het type voor dat soort shit
ja true slaat ook nergens opquote:Op zondag 29 mei 2016 09:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dan meteen grijpen naar Crip en haar uiterlijk is ook fucked up
halloquote:
dank dat je me redde van een topickill mattiequote:
wrm is dat kutquote:
vanmiddag toch wel?quote:
Ik was eigenlijk 5 tellen te laatquote:Op zondag 29 mei 2016 09:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dank dat je me redde van een topickill mattie
oh ja ik zie hetquote:
de dieren komen je halenquote:
Badtriprez.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja, was eigenlijk niet de bedoeling maar we gingen bij matties langs en tsja
slapen komt vanavond wel weer
als ik ook begin over nanobots en zulks mag je de crisisdienst bellenquote:
oh zo, terechte klacht welquote:
waar ben je nu dan, nog in nl?quote:
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja lol, zien ze een moslima die duidelijk niet onderdrukt word is het ''ja maar jij bent nalatig in je geloof en je houd je er niet bezig schijnheilig etc''
Het is ook nooit goed
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen om jezelf gelovig te noemenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef Crip het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed
Sws mensen die denken te kunnen bepalen hoe iemand leven moetquote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het bijzonder hoe mensen te denken te moeten bepalen hoe een een ander zij geloof beleid als diegene niemand tot last is, of hoe ze zelf invullen waar je aan moet voldoen.
pff lekker meer dan 2 uur op t vliegveld zittenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 5 min in de trein nu, hoop rond 12 op schiphol te zijn en vlucht is om 14.20
Beter dan op NS vertrouwen en je vlucht missenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
pff lekker meer dan 2 uur op t vliegveld zitten
Rip tootskequote:Op zondag 29 mei 2016 10:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja 5 min in de trein nu, hoop rond 12 op schiphol te zijn en vlucht is om 14.20
ja oké, goed puntquote:Op zondag 29 mei 2016 10:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter dan op NS vertrouwen en je vlucht missen
quote:
jammer dat de test geslaagd isquote:
Ik zal haar wel even stevig aanpakkenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip Madelief deed laatst weer stoer over jou
ohquote:Op zondag 29 mei 2016 10:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon kijken of pc en FOK!tijd hetzelfde was door te posten. heb ik ook nodig in ABO
TR, lekken uit ABOquote:Op zondag 29 mei 2016 10:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh
in abo? zodat je om 13:37 kan posten?
lekker boeiequote:
ik slaap dan meestal nogquote:
Hangt van de luchthaven af.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
pff lekker meer dan 2 uur op t vliegveld zitten
gaat de tijd op sommige luchthavens sneller?quote:
het is geen grapquote:
ohquote:
waarom zat jij paar dagen geleden farm simulator te spelenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
ik vind het grappiger dat jullie vroeg op moeten staan
zat bij playstation now en wilde het ff checkenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zat jij paar dagen geleden farm simulator te spelen
In de KLM Crown Lounge op Schiphol wel.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat de tijd op sommige luchthavens sneller?
oh ik dacht dat je het had gekocht ofzoquote:Op zondag 29 mei 2016 10:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
zat bij playstation now en wilde het ff checken
nee gekquote:Op zondag 29 mei 2016 10:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het had gekocht ofzo
Ik las clown Loungequote:Op zondag 29 mei 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de KLM Crown Lounge op Schiphol wel.
ah ja, ff gegoogeld en dat ziet er idd wel uit als een plek om chill de tijd door te brengenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In de KLM Crown Lounge op Schiphol wel.
Heb laatst wajong aangevraagd, ben helaas afgekeurdquote:Op zondag 29 mei 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
heb je wel je pohi laten zien¿quote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb laatst wajong aangevraagd, ben helaas afgekeurd
valt wel mee, ook best wat a-titelsquote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker allemaal kutspellen op dat ps now
Ik vind dat fijn, raak neerslachtig als ik geen reden heb om op te staan.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
ja maar die heb ik allemaal al gespeeldquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee, ook best wat a-titels
last of us, uncharted 1 t/m 3, borderlands en nog wel meer
daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen, maar mooi dat het je bevalt iigquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn, raak neerslachtig als ik geen reden heb om op te staan.
Van die kind/stoner/noob Games denk ik aangezien dp het mooi vindtquote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker allemaal kutspellen op dat ps now
maar jij hebt zo goed als elke a-titel al wel gespeeld denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heb ik allemaal al gespeeld
ripquote:Op zondag 29 mei 2016 10:23 schreef Der_Mann het volgende:
ik word tegenwoordig rond 10 uur 's ochtends wakker ook al ben ik om half 5 naar bed gegaan
farm simulator nog nietquote:Op zondag 29 mei 2016 10:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar jij hebt zo goed als elke a-titel al wel gespeeld denk ik
ja dat zou ik ook lekker zo houdenquote:
dat is tenminste gemaakt met de bedoeling dat het kut is, volgens mij moet farm simulator een fatsoenlijk spel voorstellenquote:
heb trials fusion alquote:Op zondag 29 mei 2016 10:25 schreef deadprez het volgende:
zit ook urban trial freestyle bij trouwens, fucking verslavend spelletje wel
quote:
ja denk dat het voor jou ook nogal overbodige shit is, voor mij is t wel nice, best veel dat ik nog niet gespeeld hadquote:
ik zit die lijst te bekijken en enige spel dat ik nog wil spelen is shadow of the colussus HDquote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja denk dat het voor jou ook nogal overbodige shit is, voor mij is t wel nice, best veel dat ik nog niet gespeeld had
en toen dacht jij laat ik het ook maar doen misschien hoor ik er dan ook bij?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Iedere belangrijke FOK!ker maakte zo'n topic aan
je hebt creditcard nodig voor trial hèquote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit die lijst te bekijken en enige spel dat ik nog wil spelen is shadow of the colussus HD
misschien kan ik die wel uitspelen in de trial
Mijne staat nog steeds in 40+ zonder slotje, dus ik denk het welquote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
en toen dacht jij laat ik het ook maar doen misschien hoor ik er dan ook bij?
ik heb zo'n neppe virtuelequote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
je hebt creditcard nodig voor trial hè
aighttquote:
denk dat er gewoon nooit iemand in 40+ kijktquote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mijne staat nog steeds in 40+ zonder slotje, dus ik denk het wel
partypooperquote:Op zondag 29 mei 2016 10:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat er gewoon nooit iemand in 40+ kijkt
sorry bby heb aardige post geplaatstquote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja je moet wat als je een brazzers subscriptie wil
dat je dit vraagt doet me wel een beetje pijnquote:
ja weenie je hebt ook 200gig aan porn, mij verbaast niets meerquote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
[..]
dat je dit vraagt doet me wel een beetje pijn
quote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Iedere belangrijke FOK!ker maakte zo'n topic aan
en waarom zou ik dan betalen om porno te streamenquote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weenie je hebt ook 200gig aan porn, mij verbaast niets meer
weet ik veelquote:Op zondag 29 mei 2016 10:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en waarom zou ik dan betalen om porno te streamen
sryquote:
okquote:Op zondag 29 mei 2016 11:07 schreef Crip het volgende:
ik praat met zo'n jongen en hij is echt zo gespierd en werkt bij basicfit enzo
voel me echt awkward
ha
ha
ja ik lift ook
eten
haha
wrm praat je tegen me
we zitten allemaal al in een ander topic, jij zat hier alleen met nelis maar ik dacht aardig te zijn en te reagerenquote:
ja niels is toch enige normale van jullie allemaal hier, dus blijf maar weg.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zitten allemaal al in een ander topic, jij zat hier alleen met nelis maar ik dacht aardig te zijn en te reageren
dan niet he
okquote:Op zondag 29 mei 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja niels is toch enige normale van jullie allemaal hier, dus blijf maar weg.
wie bij wiequote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Lol was doet die lelijke negerin van een of andere kinderserie de hele tijd op de foto bij Tim Hofman.
ah oké, zegt me niksquote:Op zondag 29 mei 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet haar naam niet, kan ook niet op de serie komen.
Bij debroervanroos
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.quote:
buiten zittenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.
Met jou dan?
trekte klaagquote:
nicequote:Op zondag 29 mei 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik lees net dat moslims geen tyfus om hun kinderen geven
wat is FOK! toch leerzaam altijd
Goed. Gisteren moeilijk lekker binnen gezeten met mezelf en een biertje gedronken terwijl ik me zat te ergeren tijdens de Champions League-finalequote:Op zondag 29 mei 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.
Met jou dan?
Moet je tegen m'n maat zeggen. Krijg je er gelijk 1 tussen je ogen.quote:
wist je dit alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 140 euro waard
ik probeer zoveel mogelijk mensen jelly te maken
gezelligquote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n maat zeggen. Krijg je er gelijk 1 tussen je ogen.
wch?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed. Gisteren moeilijk lekker binnen gezeten met mezelf en een biertje gedronken terwijl ik me zat te ergeren tijdens de Champions League-finale
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dit algefeliciteerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 140 euro waard
ik probeer zoveel mogelijk mensen jelly te makenStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik vond het echt een schijtwedstrijd. Maar dat zijn bijna alle finales op Milan - Liverpool naquote:
Ik heb ook niet heel geïnteresseerd zitten kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het echt een schijtwedstrijd. Maar dat zijn bijna alle finales op Milan - Liverpool na
Laat dat fan maar snel achterwege.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
voetbalfans zijn rare mensen, beetje een wedstrijd kijken die je kut vindt
of kerels van middelbare leeftijd die lopen te janken in de stadquote:Op zondag 29 mei 2016 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
ook allemaal agressieve mensen die voetbalfans, gelijk de halve buurt kapotslaan als hun favoriete club heeft verloren
kijkt niels ook voetbal danquote:Op zondag 29 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
of kerels van middelbare leeftijd die lopen te janken in de stad
hehequote:
quote:
ghehequote:Op zondag 29 mei 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
voetbalfans zijn rare mensen, beetje een wedstrijd kijken die je kut vindt
Geldt dit ook voor wielerfans?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef Willoow het volgende:
Voetbalfans bestaan ook helemaal niet. Is gewoon indoctrinatie vanuit hun jeugd.
Ik vond de verloren finale wel jammer, maar om dan te gaan huilen.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
Was vroeger wel grappig als Oranje verloor, huilende mensen![]()
Ik baal dan ook wel een beetje maar ja
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
Was vroeger wel grappig als Oranje verloor, huilende mensen![]()
Ik baal dan ook wel een beetje maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |