dat jij dit nu zegt geeft aan dat het wel de spuigaten uitloopt.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:23 schreef zeer het volgende:
[..]
opknopen aan straatlantaarns als voorbeeld voor de andere anti-revolutionairen
hoezo ben nooit revisionist geweestquote:Op zondag 29 mei 2016 09:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat jij dit nu zegt geeft aan dat het wel de spuigaten uitloopt.
wel tegen geweld.quote:
wel leuk dat we nu R&P kunnen volspammenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja volgens mij die positiviteitskoers idd, maar weet het verder ook niet precies
Niels ik weet niet hoe ik dit aardig of mooi verpakt tegen je kan zeggen maar het boeit me niet zo waar jij wel en niet post.quote:
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daarquote:
Voel je dan ook niet aangesproken.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Niels ik weet niet hoe ik dit aardig of mooi verpakt tegen je kan zeggen maar het boeit me niet zo waar jij wel en niet post.
maar je quote hemquote:
Niet dollen met Andorians!quote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daar
nitsplitter heeft ceremoniėle functie hoor, geen angstquote:Op zondag 29 mei 2016 09:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
durf ik nie, die donkerblauwen zullen wel met de hand op de banknop zitten daar
whehehquote:Op zondag 29 mei 2016 09:29 schreef zeer het volgende:
[..]
nitsplitter heeft ceremoniėle functie hoor, geen angst
heb gehoord dat er in die kwestie een drietal mods opgestapt zijnquote:Op zondag 29 mei 2016 09:30 schreef deadprez het volgende:
is eigenlijk al bekend wanneer hoink weer terug mag komen in klb?
quote:Op zondag 29 mei 2016 09:30 schreef zeer het volgende:
[..]
heb gehoord dat er in die kwestie een drietal mods opgestapt zijn
perma?quote:
dat mens in dat hoofddoekjestopicquote:Op zondag 29 mei 2016 09:34 schreef Crip het volgende:
Deze ochtend bewijst weer dat veel mensen op FOK! debielen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |