oja en ewa drugquote:
niet verkeerd iddquote:
valt toch meestal mee als het knmi zoiets aankondigtquote:Op zondag 29 mei 2016 08:57 schreef Kurovski het volgende:
Ik denk dat het wel mee gaat vallen met die code geel van het KNMI. We zullen zien.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Doen ze volgens mij om te voorkomen dat ze gezeur krijgen mocht een bui alsnog wat heftiger worden en ze er niet voor hebben gewaarschuwd.quote:Op zondag 29 mei 2016 08:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt toch meestal mee als het knmi zoiets aankondigt
oh ja, dat zou idd wel kunnenquote:Op zondag 29 mei 2016 09:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Inderdaad. Doen ze volgens mij om te voorkomen dat ze gezeur krijgen mocht een bui alsnog wat heftiger worden en ze er niet voor hebben gewaarschuwd.
Ik denk dat het weer morgen flink slechter is.
gaat wel lekker met je slaapritme of niet danquote:Op zondag 29 mei 2016 08:40 schreef deadprez het volgende:
heb net 10 minuten ofzo naar een filmpje van een of andere vloggerkneus zitten kijken die een trap krijgt van een cameraman van de nos
verveling is een bitch
geen ritme is ook ritmequote:Op zondag 29 mei 2016 09:07 schreef zeer het volgende:
[..]
gaat wel lekker met je slaapritme of niet dan
ja, was eigenlijk niet de bedoeling maar we gingen bij matties langs en tsjaquote:Op zondag 29 mei 2016 09:08 schreef zeer het volgende:
[..]
gebruik je weer speed of zo
op gegeven moment moet je ook slapen toch
zo veel vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |