gezelligquote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet je tegen m'n maat zeggen. Krijg je er gelijk 1 tussen je ogen.
wch?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goed. Gisteren moeilijk lekker binnen gezeten met mezelf en een biertje gedronken terwijl ik me zat te ergeren tijdens de Champions League-finale
quote:Op zondag 29 mei 2016 11:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dit algefeliciteerd hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 140 euro waard
ik probeer zoveel mogelijk mensen jelly te makenStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik vond het echt een schijtwedstrijd. Maar dat zijn bijna alle finales op Milan - Liverpool naquote:
Ik heb ook niet heel geïnteresseerd zitten kijken.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vond het echt een schijtwedstrijd. Maar dat zijn bijna alle finales op Milan - Liverpool na
Laat dat fan maar snel achterwege.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
voetbalfans zijn rare mensen, beetje een wedstrijd kijken die je kut vindt
of kerels van middelbare leeftijd die lopen te janken in de stadquote:Op zondag 29 mei 2016 11:27 schreef Der_Mann het volgende:
ook allemaal agressieve mensen die voetbalfans, gelijk de halve buurt kapotslaan als hun favoriete club heeft verloren
kijkt niels ook voetbal danquote:Op zondag 29 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
of kerels van middelbare leeftijd die lopen te janken in de stad
hehequote:
quote:
ghehequote:Op zondag 29 mei 2016 11:25 schreef deadprez het volgende:
voetbalfans zijn rare mensen, beetje een wedstrijd kijken die je kut vindt
Geldt dit ook voor wielerfans?quote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef Willoow het volgende:
Voetbalfans bestaan ook helemaal niet. Is gewoon indoctrinatie vanuit hun jeugd.
Ik vond de verloren finale wel jammer, maar om dan te gaan huilen.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
Was vroeger wel grappig als Oranje verloor, huilende mensen![]()
Ik baal dan ook wel een beetje maar ja
ja preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 11:32 schreef HPLC het volgende:
Was vroeger wel grappig als Oranje verloor, huilende mensen![]()
Ik baal dan ook wel een beetje maar ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |