we zitten allemaal al in een ander topic, jij zat hier alleen met nelis maar ik dacht aardig te zijn en te reagerenquote:
ja niels is toch enige normale van jullie allemaal hier, dus blijf maar weg.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
we zitten allemaal al in een ander topic, jij zat hier alleen met nelis maar ik dacht aardig te zijn en te reageren
dan niet he
okquote:Op zondag 29 mei 2016 11:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ja niels is toch enige normale van jullie allemaal hier, dus blijf maar weg.
wie bij wiequote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef Chai het volgende:
Lol was doet die lelijke negerin van een of andere kinderserie de hele tijd op de foto bij Tim Hofman.
ah oké, zegt me niksquote:Op zondag 29 mei 2016 11:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet haar naam niet, kan ook niet op de serie komen.
Bij debroervanroos
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.quote:
buiten zittenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.
Met jou dan?
trekte klaagquote:
nicequote:Op zondag 29 mei 2016 11:17 schreef deadprez het volgende:
ik lees net dat moslims geen tyfus om hun kinderen geven
wat is FOK! toch leerzaam altijd
Goed. Gisteren moeilijk lekker binnen gezeten met mezelf en een biertje gedronken terwijl ik me zat te ergeren tijdens de Champions League-finalequote:Op zondag 29 mei 2016 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Uitmuntend. Gisteren een moeilijk lekker kleurtje gekregen en daarna met een kameraad een kratje meester gemaakt gedurende de Champions League-finale.
Met jou dan?
Moet je tegen m'n maat zeggen. Krijg je er gelijk 1 tussen je ogen.quote:
wist je dit alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is 140 euro waard
ik probeer zoveel mogelijk mensen jelly te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |