dankquote:
Vandaag tot nu toe: 153quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vandaag tot nu toe: 153
Deze maand tot nu toe: 291
Dit jaar tot nu toe: 763
20% van mijn posts van 2016 zijn deze nacht.
quote:Op zondag 29 mei 2016 05:23 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat wordt kettingroken, peukie met peukie aansteken.
En ben je er iets met opgeschoten?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:22 schreef RacerDKB het volgende:
20% van mijn posts van 2016 zijn deze nacht.
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt. Ik denk dat ik er alleen maar op achteruit ben gegaan.quote:
kom vaker in deze sc chillenquote:Op zondag 29 mei 2016 05:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt.
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.quote:
Zo meteen komt het gepeupel weer online en dan smeer ik 'm.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee absoluut niet maar tot nu toe heb ik me ontzettend goed vermaakt. Ik denk dat ik er alleen maar op achteruit ben gegaan.
yeh klopt, doordeweeks is het hier meestal ook redelijk uitgestorven 's nachtsquote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.
quote:
Heb je een bepaald tijdstip of voel je het gewoon aan?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zo meteen komt het gepeupel weer online en dan smeer ik 'm.
Uhh, het is zondag inmiddels.quote:Op zondag 29 mei 2016 05:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja zit doordeweeks 's avonds laat of 's nachts te speuren naar actieve topics maar die zijn er dan niet. Nu even op vrijdag kwam ik deze tegen, chill.
Ah ja ben wel een dagje in de war, ik dacht dat het vrijdag op zaterdag was. Maar what the fuck inderdaad zondag 29.quote:
Is dit het moment dat ik je aanwezigheid nog met tien minuten kan verlengen? Pics van mijn zusje?quote:Op zondag 29 mei 2016 05:26 schreef deadprez het volgende:
maar ik ga nog even proberen op z'n minst een paar uurtjes slaap te pakken jongens
was gezellig, laterss
Op gevoel gaat dat, ook leuk was altijd na nachtdienst posten met bier erbij .quote:Op zondag 29 mei 2016 05:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Heb je een bepaald tijdstip of voel je het gewoon aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |