Hou je wat extra tijd over om auto te rijden en vlogs te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:51 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan kun je werkelijk alles snel. Klaarkomen, pik wassen, opnieuw hard worden. Alles snel.
Ze lijkt wel ouder geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
into you
is vast geen letterlijke tekst
Zou ze klappenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
dit is bij de buren, word je toch helemaal gestoord van
http://vocaroo.com/i/s1G9vcW5a3eU
mwah 2x en dan half cocked bliven in een kwartier kan 3x is idd wel wat gortigquote:
ze lijkt nu 14 ipv 13quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, bij iedereen behalve Remqo en Ariana, maar nu alleen nog bij Remqo
Lekkere boer tussendoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
dit is bij de buren, word je toch helemaal gestoord van
http://vocaroo.com/i/s1G9vcW5a3eU
Gewoon aanbellen: nu stil of ik bel politie vanwege overlast. Werkt gegarandeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
buurman kweekt en rookt wiet en ik weet dat alle mensen die drugs doen agressief zijn
idd zulke boeren latenquote:
betaal jij de ziekenhuiskostenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gewoon aanbellen: nu stil of ik bel politie vanwege overlast. Werkt gegarandeerd.
Jim van American Pie kwam 2 keer klaar binnen 3 minuten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom niet eens klaar in een kwartier en die Braddie lukt het zo drie keer, ja hoor
Fucking prutser, schaam jequote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom niet eens klaar in een kwartier en die Braddie lukt het zo drie keer, ja hoor
blijkbaar kun je de verzekering niet betalen als je geen werk hebt, kwam ik pas achter toen opeens deurwaarder voor m'n deur stond maar ging toen gewoon dingen in het spaans zeggen dus daar heb ik vast geen last meer vanquote:
Goed gehandeldquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar kun je de verzekering niet betalen als je geen werk hebt, kwam ik pas achter toen opeens deurwaarder voor m'n deur stond maar ging toen gewoon dingen in het spaans zeggen dus daar heb ik vast geen last meer van
wilde net zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat TARDIS. niet binnen een kwartier komt?
Prachtig verhaal, 5.5/10quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Liep ik zo naar m'n auto toe, beetje shinen met m'n jacka ja toch. POEPT ER EEN VOGEL OP M'N JACKA![]()
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een fying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Zit nu in de oven. Kankerbeest.
Bus doet er minstens 20 minuten over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat TARDIS. niet binnen een kwartier komt?
waarom doe je een vogel in je ovenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Liep ik zo naar m'n auto toe, beetje shinen met m'n jacka ja toch. POEPT ER EEN VOGEL OP M'N JACKA![]()
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een flying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Ik zie dit wel gebeuren in de nieuwe Bruce Willis film.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een flying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Ga er dan een keer wat van zeggen, autist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Oberkullie het volgende:
Buren zijn echt kut later wil ik een huis midden in het bos waar ik geen interactie met andere mensen hoef te hebben buiten kantooruren
'hallo buurman, ik vind je kut en ik ga later in een bos wonen zodat ik geen last meer van heb geluidsoverlast'quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga er dan een keer wat van zeggen, autist.
als het maar geen guus meeuwisquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Doet me denken aan die matige reclame waarbij zo'n slechtziende gast met beachvolleybal zo'n meeuw slaat
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ik baalde wel want iedereen weet hoe ranzig birdshit is
kun je deze klacht ook e-meeuwen naar mequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie dit wel gebeuren in de nieuwe Bruce Willis film.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je deze klacht ook e-meeuwen naar me
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Doet me denken aan die matige reclame waarbij zo'n slechtziende gast met beachvolleybal zo'n meeuw slaat
ik vind dat jij een erg leuke schrijfstijl enzo hebt tardis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"
En dan iedereen juichen en klappen en die fucker krijgt een beloning voor zijn originele idee en dan gaan ze het nog echt maken ook zodat ik nu deze spottende tekst kan schrijven.
Maar zo gaan al die brillenreclames al jarenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat daar over gebrainstormd is, dat daar creatieve sessies overheen zijn gegaan door een professioneel bureau en dat iemand dan oppert: "Haha stel je nou voor dat een persoon interactie wil hebben met voorwerp A, maar per ongeluk vindt die interactie plaats met voorwerp B EN DE CLOU IS DAN DAT HIJ NIET ZO GOED KAN ZIEN EN EEN BRIL NODIG HEEFT EN ZICH DAAROM VERGISTE HAHAHAH AH JA"
En dan iedereen juichen en klappen en die fucker krijgt een beloning voor zijn originele idee en dan gaan ze het nog echt maken ook zodat ik nu deze spottende tekst kan schrijven.
Opgezwolle maar welk nr ook alweer?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef PeZu het volgende:
groupies die schreeuwen
op je pas gewaseen jas poepende meeuwen
enige reclames die ik altijd herinner zijn van hunkemoller en victoria's secretquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef TARDIS. het volgende:
En het erge is dat ik nu niet eens weet om welke opticien het gaat. NIETS in die reclame zorgt ervoor dat de naam van het bedrijf mij beter bij blijft.
Meestal komt alleen dp na 20 pitt met slechte lyrics aangekakt in de SCquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef PeZu het volgende:
groupies die schreeuwen
op je pas gewassen jas poepende meeuwen
Oh bedankt Noel, dat doet mij goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik vind dat jij een erg leuke schrijfstijl enzo hebt tardis.
Wie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
enige reclames die ik altijd herinner zijn van hunkemoller en victoria's secret
Netjes.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
tip komt van eigen wereldquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opgezwolle maar welk nr ook alweer?
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je mij nooit complimenten
dan is het maar goed dat ik typquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.
jij bent echt coolquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Dank je welquote:
altijd mooi met interpunctie enzo. vind srs geil om te zien manquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.
Nice.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Of content manager ofzo weet ik het.
goed karakter heb je ook trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dit voor generieke kutcompliment
Dit hoort in de mail.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Nee ik zie niet graag dat mijn berichten gedomineerd worden door woekerende kanker in de commentsectie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice.
Is de frontpage niks voor je?
weet ik, Lucio is tofquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed karakter heb je ook trouwens
is die eerste ik niet met hoofdletter dan als je echt alles netjes wil doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik zie niet graag dat mijn berichten gedomineerd worden door woekerende kanker in de commentsectie.
Feitelijk had er een komma achter dequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is die eerste ik niet met hoofdletter dan als je echt alles netjes wil doen?
Jammer dat hij de komma tussen nee en ik was vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezen
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziektequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezen
ik ben snel tevredenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat hij de komma tussen nee en ik was vergeten.
Allahvergetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
heeft die allahvergeten kutcrip die op en nummering weer niet gedaan nee![]()
![]()
kanker is kankerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziekte
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziekte
maar dan ook echt hoor.quote:
gvd ga door tardisquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?
nou, je weet waar feedback isquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
true truequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpointquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik verwacht dan ook dat de SC opnieuw wordt dichtgegooid.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
Echt niet, zat boordevol spelfouten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpoint
Echt he, is dit nou die positiviteit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
ahgaga friendzonequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed karakter heb je ook trouwens
Ken niemand die dat frequent doet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
Is er al geneukt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
gvd spannend
Relatie Planet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mag hij geen mankementen hebben ofzo?
vanje af! woesj!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees een glijbaan en laat alles van je af glijden
Haha ik wist dat je nog terug zou komen met iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
volgens hem moet je mankementen hebben snap jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.
oeequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
wie zegt dat ik dat niet al doe?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanje af! woesj!
probeer het eens een dag g, allles kapot redeneren tot sterrenstof en kijk hoe chill he dag is
er is serieus iets mis met mensen die dat soort filmpjes kijkenquote:
klopt en kijk naarvdie post dan, ik schrijf zelf als een aap maar dat soort dingen vallen ne dan wel weer opquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ik wist dat je nog terug zou komen met iets.
Oké een pleonasme, maar het bekt wel lekker
Hahaha, flikker op pussy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al doe?
Maar godnonde toch niet in je vakgebied.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens hem moet je mankementen hebben snap je
die *vogelquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al doe?
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is serieus iets mis met mensen die dat soort filmpjes kijken
behalve jij natuurlijk, wil je me baffen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt en kijk naarvdie post dan, ik schrijf zelf als een aap maar dat soort dingen vallen ne dan wel weer op
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandelquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.
ok geen baf voor jouquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandel
Haha ja want die laatste ben jijquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandel
Is het de moeite waard om terug te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
Ik ervaar een onaangename samensmelting van walging en opwinding. Een vreemde juxtapositie in mijn ik-wereld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.
meer gorillaquote:
Goed bezig hermann ben trots op jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
hoi, ik vind dat er tegenwoordig iets te vaak met de grote boze K wordt gescholden in de KLB SC. ik weet nog wel dat het een aantal maanden geleden minder erg was maar sinds de oude SC'ers terug zijn gaat het weer helemaal nergens over
mijn nichtje van 7 leest ook soms mee en wil haar liever een beter voorbeeld geven
hartelijk bedankt
mein himmel srsquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb meer het figuur van een frikadel
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb meer het figuur van een frikadel
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien spreekt ze alles wat ze typt hardop uit.
Ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
zn date is pas om 9 uurquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen
Ben jij dronken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typen
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uitquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurd
oh heeft je nichtje nog niks over me gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uit
tis meer een beste gezichtstruiquote:
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsberquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon niet zo zielig doen met dat ene woordje
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoordquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsber
Serieus het beste compliment dat ik in lange tijd heb mogen ontvangen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij lijkt me meer een slimmere barney
Hij is zo'n gast die als eerste in het lokaal was zodat hij tegen het bureau van de leraar kon zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsber
Nee hoor maar vraag hier gewoon serieus ff of het minder kan. No problemo toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoord
jeetje, wist niet dat je mijn hele jeugd kon raden door 1 post in feedbackquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is zo'n gast die als eerste in het lokaal was zodat hij tegen het bureau van de leraar kon zitten.
Zo iemand die jou niet zou vertellen wat het huiswerk is omdat je een uurtje hebt gespijbeld.
Moet haast spugen van het idee. Dit soort mensen maakte ik het leven zuur.
Kunnen je wel een suïcidale depressie toewensen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoord
Heb niet in feedback gekeken hoor. Ik post op gevoel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje, wist niet dat je mijn hele jeugd kon raden door 1 post in feedback
precies de volwassenheid die ik verwacht van mensen die graag het k-woord bezigenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunnen je wel een suïcidale depressie toewensen.
Ik e-mail op gevoel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb niet in feedback gekeken hoor. Ik post op gevoel.
nee ik zie liever mensen gestraft wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
nee maar srs hermann als je er slechte/nare ervaringen mee hebt zeg het dan ff, dan houd ik er rekening mee
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik zie liever mensen gestraft worden
als ik vraag of het minder kan is het binnen een paar dagen weer terug bij af dus je kunt beter een lesje lerenquote:
in overwatch of watquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
kom afspreken dan, lossen we het even op als echte mannen. 1vs1 heb je sws wollah zemmelll
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool lik m'n reet hermannquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik vraag of het minder kan is het binnen een paar dagen weer terug bij af dus je kunt beter een lesje leren
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neuktquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
kom afspreken dan, lossen we het even op als echte mannen. 1vs1 heb je sws wollah zemmelll
doe eens normaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool lik m'n reet hermann
dat lijkt me stug maargoedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neukt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neukt
gewoon kinderachtige mensen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben oprecht verbaasd dat je überhaupt tot 10 kan tellen met die vocabulaire van jou
wel mooi dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt mequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentie
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt me
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
hoef jullie boelers niet eens in m'n team te hebben.
Is te confronterend voor je denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Ff tussendoor een random nielsje pullen.
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
kun je daar ook even nadenken over je foutenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoor
Vind dit meer een Ashje dan een Nielsje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.quote:
mmmmmmmm leesgenotquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.
Hoe is het met je shitlist?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kun je daar ook even nadenken over je fouten
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
Hahaha.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is te confronterend voor je denk ik
doe ze de groetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo generaliserend en ongevraagd, ik wil je laten weten dat deze laster word gemeld bij een moderator.
ik huil niet, geef gewoon mijn meningquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.
weet ik niet, jij kent Noel toch al langerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tegenwoordig staat bijna iedereen daar op dus heeft niet zoveel nut meer
remi ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in het begin van die lijst er elke dag op stond. Wat een tijden he.
invaders must diequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Komen al die huilebalken van ONZ SC oorspronkelijk?
Niet doen. Nergens voor nodig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weet ik niet, jij kent Noel toch al langer
Ook saai.quote:
I wish you all the best, dear.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Germano het volgende:
[..]
Sta op het punt om lone wolf te gaan.
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it bequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik huil niet, geef gewoon mijn mening
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja manquote:
Droog, bewolkt, 18 gradenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:48 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ook saai.Morgen denk ik wat meer buiten checken afhankelijk van het weer.
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet datquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt gelijk als er nu iemad de k in word gewenst of voor k hoer wordg uitgemaakt dat mav wmbt ook wegblijven maar zonaf en toe als krachtterm of om frustratie te uiten over poep op je jas mwa let it be
anders moet je resoluut zijn en al het gescheld uit de sc bannen
troll spottedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jaja mij mag je lekker wel een huilebalk noemen maar doe ik het bij iemand anders krijg je dit ja hoorrrr ik snap het wel hooorrr jaaaa man jezzuss man ja ik snap het joh ja het is al goed man ik snap het maar al te goed ik heb het wel door nu hoor man ja man
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
graag zelfs NL en Murica
TRquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Als je buns maar goed zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Stimorol- het volgende:
Godkkverdorieshitzooi.
Mijn broodjes zijn oke, maar niet perfect
Godverdomme chemoknuppel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Germano het volgende:
Is er ook bezwaar tegen chemo als voorzetsel?
Waar danquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
In Google Earth zit een layer met crime levels Crip.
nee een ieder bepaalt dat voor zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het k-woord is veel krachtiger dan alle andere scheldwoorden, iedereen weet dat
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?quote:
Durf je dat? Ik zou rillen voor de confrontatie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:47 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zal in ieder geval als ik online ben en ronddool in de SC zoveel mogelijk het 'gekanker' weghalen en de user aanspreken.
interesseert me nietquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Mensen ik heb een schokkende mededeling
Ja echt sneu.. goedbedoelde grappen ook nog. Jeetje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:53 schreef Der_Mann het volgende:
die Noel gelijk proberen om Crip onderuit te halen in FB, wat een loser
Hou maar voor jezelf liefjequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Wat dan? Mag ook in DM als het echt erg is, ik ben er voor je bbquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Oberkullie het volgende:
Kan ze idd, jij niet he vetpensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aber is ook altijd gemeen tegen mij dus ze kan lekker fietsen
is ook niet per definitie zo en voor andere woorden wordt ook genote hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?
Vind het wel qt is je zo boos doet. Tegen mij doe je dat nooitquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Moet ik het ff installeren om te kijken. Er zat in ieder geval een layer voor in. I'll get back on it (DM). Ik ben even bezig met andere dingen.quote:
Ik hoop dat je struikelt over de laatste traptredequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ok dankje Nielsquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Moet ik het ff installeren om te kijken. Er zat in ieder geval een layer voor in. I'll get back on it (DM). Ik ben even bezig met andere dingen.
Kanker komt het meest voor tegenwoordig. De pest en tyfus liggen al achter ons, dus trekken mensen zich niet persoonlijk aan over het algemeen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom wordt er voor het k-woord geband en/of notes gegeven en voor andere scheldwoorden niet?
Wow, had verwacht dat je die op liet halen door je moeder. Goed gedaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net nog naar de gamemania gefietst om overwatch op te halen
eet mijn bunsquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, mijn broodjes zijn toch wel lekker.
had jou uur geleden nog trut genoemd tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel qt is je zo boos doet. Tegen mij doe je dat nooit
oja klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had jou uur geleden nog trut genoemd toch
25 euro als je 2 spellen inlevert ja tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Catkiller het volgende:
Gamemania trouwens.Wie doet er nou niet aan verzenden in 2016.
Ik betaal wel meer en ga mijn spellen gewoon houden zodat ik stoer kan doen met mijn collectiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
25 euro als je 2 spellen inlevert ja toch
okquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zeg het maar gewoon ik ben eindelijk over mijn ex date/scharrel whatever heen feliciteer mij hieronder
--------------------------------------------------
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Oke ik zeg het maar gewoon ik ben eindelijk over mijn ex date/scharrel whatever heen feliciteer mij hieronder
Gefeliciteerd, neuken?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
hoe lang heb je daar over gedaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
hOELANG DUUR DE DATTEquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef Oberkullie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |