wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb meer het figuur van een frikadel
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien spreekt ze alles wat ze typt hardop uit.
Ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
zn date is pas om 9 uurquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen
Ben jij dronken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typen
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uitquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurd
oh heeft je nichtje nog niks over me gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uit
tis meer een beste gezichtstruiquote:
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsberquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon niet zo zielig doen met dat ene woordje
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoordquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsber
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |