true truequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpointquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Of content manager ofzo weet ik het.
Ik verwacht dan ook dat de SC opnieuw wordt dichtgegooid.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
Echt niet, zat boordevol spelfouten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Als de inspiratie weg ebt vraag dan Wouter om tips. Hij schijnt er goed te zijn. vooral met powerpoint
Echt he, is dit nou die positiviteit?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
ahgaga friendzonequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed karakter heb je ook trouwens
Ken niemand die dat frequent doet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
Is er al geneukt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
gvd spannend
Relatie Planet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mag hij geen mankementen hebben ofzo?
vanje af! woesj!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wees een glijbaan en laat alles van je af glijden
Haha ik wist dat je nog terug zou komen met iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:18 schreef PeZu het volgende:
maar als je comments worden gedomineerd worden door kanker posts kan je er wel van uit gaan dat het woekert
volgens hem moet je mankementen hebben snap jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Jawel, maar dan ga ik hem niet om tips vragen, dat snap je.
oeequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
wie zegt dat ik dat niet al doe?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanje af! woesj!
probeer het eens een dag g, allles kapot redeneren tot sterrenstof en kijk hoe chill he dag is
er is serieus iets mis met mensen die dat soort filmpjes kijkenquote:
klopt en kijk naarvdie post dan, ik schrijf zelf als een aap maar dat soort dingen vallen ne dan wel weer opquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Haha ik wist dat je nog terug zou komen met iets.
Oké een pleonasme, maar het bekt wel lekker
Hahaha, flikker op pussy.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al doe?
Maar godnonde toch niet in je vakgebied.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef madeliefff het volgende:
[..]
volgens hem moet je mankementen hebben snap je
die *vogelquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat niet al doe?
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er is serieus iets mis met mensen die dat soort filmpjes kijken
behalve jij natuurlijk, wil je me baffen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt en kijk naarvdie post dan, ik schrijf zelf als een aap maar dat soort dingen vallen ne dan wel weer op
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandelquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.
ok geen baf voor jouquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandel
Haha ja want die laatste ben jijquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is frikandel, er zit een groot verschil tussen frikadel en frikandel
Is het de moeite waard om terug te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd spannend
Ik ervaar een onaangename samensmelting van walging en opwinding. Een vreemde juxtapositie in mijn ik-wereld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
[..]
ik baf je zo hard dat je frikadel pizza eruit vliegt.
meer gorillaquote:
Goed bezig hermann ben trots op jequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
hoi, ik vind dat er tegenwoordig iets te vaak met de grote boze K wordt gescholden in de KLB SC. ik weet nog wel dat het een aantal maanden geleden minder erg was maar sinds de oude SC'ers terug zijn gaat het weer helemaal nergens over
mijn nichtje van 7 leest ook soms mee en wil haar liever een beter voorbeeld geven
hartelijk bedankt
mein himmel srsquote:
Dat kan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb meer het figuur van een frikadel
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb meer het figuur van een frikadel
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:27 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Misschien spreekt ze alles wat ze typt hardop uit.
Ha ha haquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
zn date is pas om 9 uurquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:24 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om terug te lezen
Ben jij dronken ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
wil je stoppen met het f woord, mijn neefje is anaal verkracht met een frikandel.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan zou ze eerder alles hardop lezen wat wij typen
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uitquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zei frikadel, dat is een soort gehaktbal dus tenzij je nichtj een super uitgerekte anus heeft weet ik niet hoe dat is gebeurd
oh heeft je nichtje nog niks over me gezegdquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
neefje en ja bij verkrachting rekt er wel eens wat uit
tis meer een beste gezichtstruiquote:
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsberquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon niet zo zielig doen met dat ene woordje
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoordquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsber
Serieus het beste compliment dat ik in lange tijd heb mogen ontvangen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij lijkt me meer een slimmere barney
Hij is zo'n gast die als eerste in het lokaal was zodat hij tegen het bureau van de leraar kon zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent er zo eentje die vroeger zeker ook meteen naar de meester of juffrouw ging he? Vandaar dat je zeker alleen maar thuis zit te gamen. Niemand wil vrienden zijn met een nsber
Nee hoor maar vraag hier gewoon serieus ff of het minder kan. No problemo toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoord
jeetje, wist niet dat je mijn hele jeugd kon raden door 1 post in feedbackquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is zo'n gast die als eerste in het lokaal was zodat hij tegen het bureau van de leraar kon zitten.
Zo iemand die jou niet zou vertellen wat het huiswerk is omdat je een uurtje hebt gespijbeld.
Moet haast spugen van het idee. Dit soort mensen maakte ik het leven zuur.
Kunnen je wel een suïcidale depressie toewensen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelijk helemaal mad worden omdat je straks niet meer stoer kan doen met een scheldwoord
Heb niet in feedback gekeken hoor. Ik post op gevoel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jeetje, wist niet dat je mijn hele jeugd kon raden door 1 post in feedback
precies de volwassenheid die ik verwacht van mensen die graag het k-woord bezigenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunnen je wel een suïcidale depressie toewensen.
Ik e-mail op gevoel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb niet in feedback gekeken hoor. Ik post op gevoel.
nee ik zie liever mensen gestraft wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:37 schreef NoelGallagher het volgende:
nee maar srs hermann als je er slechte/nare ervaringen mee hebt zeg het dan ff, dan houd ik er rekening mee
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee ik zie liever mensen gestraft worden
als ik vraag of het minder kan is het binnen een paar dagen weer terug bij af dus je kunt beter een lesje lerenquote:
in overwatch of watquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
kom afspreken dan, lossen we het even op als echte mannen. 1vs1 heb je sws wollah zemmelll
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool lik m'n reet hermannquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik vraag of het minder kan is het binnen een paar dagen weer terug bij af dus je kunt beter een lesje leren
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neuktquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:39 schreef NoelGallagher het volgende:
kom afspreken dan, lossen we het even op als echte mannen. 1vs1 heb je sws wollah zemmelll
doe eens normaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool lik m'n reet hermann
dat lijkt me stug maargoedquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neukt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ai ik neem MMG mee die heeft me back wel en pakt iedereen 1v1 met ze spaargeld terwijl hij je oma neukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |