altijd mooi met interpunctie enzo. vind srs geil om te zien manquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk schrijf jij gewoon minder goed.
Nice.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Of content manager ofzo weet ik het.
goed karakter heb je ook trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dit voor generieke kutcompliment
Dit hoort in de mail.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom geef je mij nooit complimenten
Nee ik zie niet graag dat mijn berichten gedomineerd worden door woekerende kanker in de commentsectie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nice.
Is de frontpage niks voor je?
weet ik, Lucio is tofquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
goed karakter heb je ook trouwens
is die eerste ik niet met hoofdletter dan als je echt alles netjes wil doen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je welik ben ook hard aan het solliciteren naar een functie als copywriter of eventueel tekstschrijver.
Of content manager ofzo weet ik het.
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee ik zie niet graag dat mijn berichten gedomineerd worden door woekerende kanker in de commentsectie.
Feitelijk had er een komma achter dequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
is die eerste ik niet met hoofdletter dan als je echt alles netjes wil doen?
Jammer dat hij de komma tussen nee en ik was vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezen
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziektequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou. gewoon een mooie lekkere zin. fijn om te lezen
ik ben snel tevredenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat hij de komma tussen nee en ik was vergeten.
Allahvergetenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
heeft die allahvergeten kutcrip die op en nummering weer niet gedaan nee![]()
![]()
kanker is kankerquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziekte
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
wah nee bevat een pleonamse, kanker is nml een woekerziekte
maar dan ook echt hoor.quote:
gvd ga door tardisquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Maar kanker kan toch ook in remise zijn en zich rustig gedragen en derhalve niet woekeren?
nou, je weet waar feedback isquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef Der_Mann het volgende:
weet nog dat de SC paar dagen werd gesloten omdat er een paar keer kanker werd gepost, nu zie je het in bijna elke post met die oldbies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |