blijkbaar kun je de verzekering niet betalen als je geen werk hebt, kwam ik pas achter toen opeens deurwaarder voor m'n deur stond maar ging toen gewoon dingen in het spaans zeggen dus daar heb ik vast geen last meer vanquote:
Goed gehandeldquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijkbaar kun je de verzekering niet betalen als je geen werk hebt, kwam ik pas achter toen opeens deurwaarder voor m'n deur stond maar ging toen gewoon dingen in het spaans zeggen dus daar heb ik vast geen last meer van
wilde net zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom niet eens klaar in een kwartier en die Braddie lukt het zo drie keer, ja hoor
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat TARDIS. niet binnen een kwartier komt?
Prachtig verhaal, 5.5/10quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Liep ik zo naar m'n auto toe, beetje shinen met m'n jacka ja toch. POEPT ER EEN VOGEL OP M'N JACKA![]()
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een fying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Zit nu in de oven. Kankerbeest.
Bus doet er minstens 20 minuten over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat TARDIS. niet binnen een kwartier komt?
waarom doe je een vogel in je ovenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Liep ik zo naar m'n auto toe, beetje shinen met m'n jacka ja toch. POEPT ER EEN VOGEL OP M'N JACKA![]()
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een flying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Ik zie dit wel gebeuren in de nieuwe Bruce Willis film.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef NoelGallagher het volgende:
dus ik zo snel als ik kon die vogel spotten en heb ik na een aanloop via de motorkap van de auto die voor me stond een flying kick kunnen geven waarna die vogel ter aarde stortte.
Ga er dan een keer wat van zeggen, autist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:59 schreef Oberkullie het volgende:
Buren zijn echt kut later wil ik een huis midden in het bos waar ik geen interactie met andere mensen hoef te hebben buiten kantooruren
'hallo buurman, ik vind je kut en ik ga later in een bos wonen zodat ik geen last meer van heb geluidsoverlast'quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ga er dan een keer wat van zeggen, autist.
als het maar geen guus meeuwisquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef HPLC het volgende:
Doet me denken aan die matige reclame waarbij zo'n slechtziende gast met beachvolleybal zo'n meeuw slaat
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
maar ik baalde wel want iedereen weet hoe ranzig birdshit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |