gewoon kinderachtige mensen hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentiequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben oprecht verbaasd dat je überhaupt tot 10 kan tellen met die vocabulaire van jou
wel mooi dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:40 schreef Gridlok het volgende:
Dames rustig we willen hier geen fitties.
[ afbeelding ]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt mequote:Op woensdag 25 mei 2016 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
http://wibnet.nl/mens/her(...)en-van-intelligentie
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je bijna alleen maar kunt schelden ben je gewoon een domme dombo lijkt me
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
hoef jullie boelers niet eens in m'n team te hebben.
Is te confronterend voor je denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Ff tussendoor een random nielsje pullen.
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
kun je daar ook even nadenken over je foutenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
een domme dombo nog wel. Zoo, nu ga ik even in een hoekje zitten huilen hoor
Vind dit meer een Ashje dan een Nielsje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef Crip het volgende:
Ff tussendoor een random nielsje pullen.
Wat voor een site kan ik betrouwbare statistieken vinden over verschillende zaken met name criminaliteit.
graag zelfs NL en Murica
huilen om een woord kun je ook zo bestempelen.quote:
mmmmmmmm leesgenotquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal een eloquent gedicht schrijven over de gebeurtenissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |