Klasse dat ze verantwoordelijkheid pakken en een signaal afgeven inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar:
Hulde aan Elsevier
Je doet je naam wel eer aan zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde aan Elsevier
(Ik kan het misschien verkeerd begrepen hebben)quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij vindt dat Nederland niet ook van Sylvana is?
Onnavolgbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef down_in_it het volgende:
[..]
Er discriminerend niet waar dat witte man benadrukken.
Net zo discriminerend als haar zwarte vrouw noemen. Helaas gaat het richting haar veel en veel verder.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef down_in_it het volgende:
[..]
(Ik kan het misschien verkeerd begrepen hebben)
ja wel maar heb je ook het artikel ook gelezen ?
http://www.elsevier.nl/op(...)-van-sylvana-308837/
Er discriminerend niet waar dat witte man benadrukken.
Sorry ik was even met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:
Wie kan vergeven kan allesquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef down_in_it het volgende:
[..]
Sorry ik was even met meerdere dingen tegelijk bezig.
Ik bedoelde dat er met nadruk op "de witte man" gediscrimineerd word.
Nogmaals sorry voor deze verwarring.
En daarom hebben ze haar dus gevraagd voor die partij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Best wel een lekker wijf eigenlijk voor iemand van 45.
Zij is wel degelijk van Nederlandse komaf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraag aan down_in_it.
Een Vandaag besteedde hier vandaag aandacht aan: http://binnenland.eenvand(...)s_verdeelt_nederlandquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde aan Elsevier
Kan ook na de burgeroorlog wel, toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Peachbird het volgende:
Al was sylvana groen en een transgender dan mocht ze van mij nogsteeds het land uit vanwege het aanhangen van DENK.
Inderdaad, als Tatjana Simic bij DENK was gegaan zou die net zo hard onder en uitgekotst worden, wel door mij tenminste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Peachbird het volgende:
Al was sylvana groen en een transgender dan mocht ze van mij nogsteeds het land uit vanwege het aanhangen van DENK.
Al zouden mijn meest geliefde vrienden of familie bij DENK gaan dan mochten ze ook het land uit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Inderdaad, als Tatjana Simic bij DENK was gegaan zou die net zo hard onder en uitgekotst worden, wel door mij tenminste.
komt er toch nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kan ook na de burgeroorlog wel, toch?
Welke juwelierszaak?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, laatst was ik een juwelierszaak en ik hoorde een medewerker fluisteren tegen een andere medewerker: 'let op die vieze zwarte'. Maar moest ik dan aangifte doen?!
Waar staat dat?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:03 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het raar dat mensen het normaal vinden of goedkeuren dat deze vrouw zo wordt uitgescholden, dood gewenst en weet ik veel wat nog meer.
Waarom moet ze het land uit?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Peachbird het volgende:
Al was sylvana groen en een transgender dan mocht ze van mij nog steeds het land uit vanwege het aanhangen van DENK.
Kan jij wel omgaan met de vrijheden in Nederland? Misschien moet je zelf emigreren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:14 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Al zouden mijn meest geliefde vrienden of familie bij DENK gaan dan mochten ze ook het land uit.
Dat hele verdraaiien van deze zaak naar een zaak over racisme is te laag voor woorden, het gaat niet over racisme het gaat over DENK.
Normale mensen vinden dat soort zaken niet normaal.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:03 schreef Wimperkruller het volgende:
Vind het raar dat mensen het normaal vinden of goedkeuren dat deze vrouw zo wordt uitgescholden, dood gewenst en weet ik veel wat nog meer.
Het is gewoon ziek.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dit is wat Nederland mooi maakt. Wie hier niet van huis uit mee opgegroeid is, snapt onze directheid en humor niet. Sylvana en haar turken voelen het misschien oprecht niet aan en bewegen zich daarom als autisten in het debat. Fransen en Belgen kunnen er ook helemaal niet tegen, heeft dus niks met ras te maken.
Overal. Hier genoeg mensen, Facebook ook. Verdiende loon wordt er gezegd. Misschien zijn dat de grootst tokkies hoor die dat zo zeggen, maar ik vind het toch vreemd.quote:
FB is wel een soort roversnest geworden van extremisten, wat ik begrijp. Hier heb ik het nog niet zien staan, nu zie ik niet alles, maar goed. Je hebt dus nu Stormfront, Maroc.nl en Faceboek met dezelfde reputatie. Verder is de stelling belachelijk natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:33 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Overal. Hier genoeg mensen, Facebook ook. Verdiende loon wordt er gezegd. Misschien zijn dat de grootst tokkies hoor die dat zo zeggen, maar ik vind het toch vreemd.
Nederlanders tot ongewenste vreemdeling willen verklaren als hun mening anders is, dat is ziek, ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:28 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ja, iedereen met een andere achtergrond dan jij is ziek.
Wat? Kun je wel Nederlands lezen? Of probeer je de discussie te volgen met Google Translate?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:37 schreef skrn het volgende:
[..]
Nederlanders tot ongewenste vreemdeling willen verklaren als hun mening anders is, dat is ziek, ja.
Ik vind het ook allemaal van een niveau dat nog lager dan laag is. Maar goed, ze gaat er zelf ook met gestrekt been in. En ze is naar mijn weten niet in levensgevaar, daarentegen andere in de politiek die met hard erin gaan moet vrezen voor hun leven.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:37 schreef skrn het volgende:
[..]
Nederlanders tot ongewenste vreemdeling willen verklaren als hun mening anders is, dat is ziek, ja.
Achterlijke tokkie gespot.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:31 schreef Confetti het volgende:
Nederland is een blank land. Dan moet je als neger niet de grote baas uithangen en 95% van de bevolking de les wijzen in programma's als DWDD.
De haat is meer dan op zijn plek. Ze stigmatiseert de blanke man en is jarenlang bezig met haar haatcampagne.
Dat weet je niet of ze in levensgevaar is wel of niet. Je zal de mafketels in NL de kost moeten geven. Ik vind dat je daar niet echt meer lankmoedig mee moet omgaan in NL, met ons verleden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal van een niveau dat nog lager dan laag is. Maar goed, ze gaat er zelf ook met gestrekt been in. En ze is naar mijn weten niet in levensgevaar, daarentegen andere in de politiek die met hard erin gaan moet vrezen voor hun leven.
Wtf is een blank land eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:58 schreef TheJanitor het volgende:
Dingen veranderen omdat het jou niet aanstaat als andersgekleurde. Het kan alleen in blanke landen.
Nog een achterlijke tokkie gespot. Gaat makkelijk zo!quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:58 schreef TheJanitor het volgende:
Dingen veranderen omdat het jou niet aanstaat als andersgekleurde. Het kan alleen in blanke landen.
Ons verleden? Doel je nu op die linkse autist of de moslim extremist?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:50 schreef Ryan3 het volgende:
Dat weet je niet of ze in levensgevaar is wel of niet. Je zal de mafketels in NL de kost moeten geven. Ik vind dat je daar niet echt meer lankmoedig mee moet omgaan in NL, met ons verleden.
Fortuyn, Van Gogh. Ik wil het niet nogmaals meemaken.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ons verleden? Doel je nu op die linkse autist of de moslim extremist?
Gelijk beledigen als iets je niet aanstaat. Typisch links.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:02 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Nog een achterlijke tokkie gespot. Gaat makkelijk zo!We blieven die mensen met een ander kleurtje niet he. Zeg het nou waar het op staat en hoe je echt over die mensen denkt.
Typisch rechts om recht te praten wat krom is en zich in een slachtofferrol te wentelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gelijk beledigen als iets je niet aanstaat. Typisch links.
Ga lekker knikkeren buiten als het te veel wordt voor je intellect.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:43 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat? Kun je wel Nederlands lezen? Of probeer je de discussie te volgen met Google Translate?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |