Klasse dat ze verantwoordelijkheid pakken en een signaal afgeven inderdaad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar:
Hulde aan Elsevier
Je doet je naam wel eer aan zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde aan Elsevier
(Ik kan het misschien verkeerd begrepen hebben)quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Jij vindt dat Nederland niet ook van Sylvana is?
Onnavolgbaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef down_in_it het volgende:
[..]
Er discriminerend niet waar dat witte man benadrukken.
Net zo discriminerend als haar zwarte vrouw noemen. Helaas gaat het richting haar veel en veel verder.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:52 schreef down_in_it het volgende:
[..]
(Ik kan het misschien verkeerd begrepen hebben)
ja wel maar heb je ook het artikel ook gelezen ?
http://www.elsevier.nl/op(...)-van-sylvana-308837/
Er discriminerend niet waar dat witte man benadrukken.
Sorry ik was even met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:
Wie kan vergeven kan allesquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef down_in_it het volgende:
[..]
Sorry ik was even met meerdere dingen tegelijk bezig.
Ik bedoelde dat er met nadruk op "de witte man" gediscrimineerd word.
Nogmaals sorry voor deze verwarring.
En daarom hebben ze haar dus gevraagd voor die partij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:58 schreef Kaas- het volgende:
Best wel een lekker wijf eigenlijk voor iemand van 45.
Zij is wel degelijk van Nederlandse komaf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:04 schreef Gutmensch het volgende:
Ik wacht nog op antwoord op mijn vraag aan down_in_it.
Een Vandaag besteedde hier vandaag aandacht aan: http://binnenland.eenvand(...)s_verdeelt_nederlandquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:45 schreef Gutmensch het volgende:
[ afbeelding ]
Hulde aan Elsevier
Kan ook na de burgeroorlog wel, toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Peachbird het volgende:
Al was sylvana groen en een transgender dan mocht ze van mij nogsteeds het land uit vanwege het aanhangen van DENK.
Inderdaad, als Tatjana Simic bij DENK was gegaan zou die net zo hard onder en uitgekotst worden, wel door mij tenminste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef Peachbird het volgende:
Al was sylvana groen en een transgender dan mocht ze van mij nogsteeds het land uit vanwege het aanhangen van DENK.
Al zouden mijn meest geliefde vrienden of familie bij DENK gaan dan mochten ze ook het land uit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef budvar het volgende:
[..]
Inderdaad, als Tatjana Simic bij DENK was gegaan zou die net zo hard onder en uitgekotst worden, wel door mij tenminste.
komt er toch nietquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Kan ook na de burgeroorlog wel, toch?
Welke juwelierszaak?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou, laatst was ik een juwelierszaak en ik hoorde een medewerker fluisteren tegen een andere medewerker: 'let op die vieze zwarte'. Maar moest ik dan aangifte doen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |