Of ik zit gewoon te veel op FOK!quote:
Vergeet neuscorrecties nietquote:Op maandag 23 mei 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Zorg"
Ooglidcorrecties en borstvergrotingen
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.quote:
Omdat dp hier altijd rond 12 is en dan gaat het meestal over politiekquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komt er altijd rond 12 uur nachts rechts volk in KLB SC
Sssh bby sshh het is zo weer voorbijquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vinden we toch helemaal niet interessant op dit tijdstip.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.
Ik hoop met je mee xoxoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sssh bby sshh het is zo weer voorbij
ja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat dp hier altijd rond 12 is en dan gaat het meestal over politiek
Terecht, zie je hoe het woordje 'zorg' in dat woord zit verstopt.quote:
Dan slapen de allochtonen en dan durven we pas wat te zeggenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neen, we willen wijn, tieten en opiumquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vinden we toch helemaal niet interessant op dit tijdstip.
Ehh... wijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, we willen wijn, tieten en opium
Ik noemde het verschil in kosten tussen een spiraal laten zetten bij de huisarts en gynaecoloog, de overheid heeft dat niet hoeven te betalen voor mij, dus weet niet wat je leip doetquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.
deze keer nietquote:
Oh...quote:
Het gaat over de algehele zorgkosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik noemde het verschil in kosten tussen een spiraal laten zetten bij de huisarts en gynaecoloog, de overheid heeft dat niet hoeven te betalen voor mij, dus weet niet wat je leip doet
Geef mij maar bier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net een flesje Chablis open getrokken
wegkijkerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daar kwam jij mee ja, ik had het over mijn spiraaltjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat over de algehele zorgkosten.
Je bent goed bezig Hansquote:
Ik zou 'me' even veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik stage gelopen bij - In dit verslag geef ik een samenvatting van mijn werkzaamheden en me behaalde resultaten. Tijdens mijn stage bij - heb ik altijd met veel plezier gewerkt, gevarieerd werk gedaan en werd breed ingezet.
Wat nu...??????
Is dit je voorwoord?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik stage gelopen bij - In dit verslag geef ik een samenvatting van mijn werkzaamheden en me behaalde resultaten. Tijdens mijn stage bij - heb ik altijd met veel plezier gewerkt, gevarieerd werk gedaan en werd breed ingezet.
Wat nu...??????
Prostitutie een optie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat nu...??????
Beugels wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja beugels en bleken zijn echt van levensbelang
Lijkt me eerder een voorwoord.quote:
Ja je moet wel goed je qat kunnen kauwen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beugels wel jaeen beugel is niet alleen voor esthetiek maar ook om kauwproblemen te voorkomen
ripquote:
me behaaldequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat nu...??????
En jij vond dat de verzekering/overheid het maar moest betalenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daar kwam jij mee ja, ik had het over mijn spiraaltje
Oefening baart kunst.quote:
Goed zo. Iedereen doet na het slapen alleen sommigen zijn zo blind als Stevie Wonder.quote:
Nee, Jezus Christus, dat zie je toch.quote:
Lijkt mij best vervelend dat beroep elke dag van die muffe tunnels in moeten kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Er keek toen trouwens ook zo'n student-gynaecoloog mee
"Mag ze meekijken?"
Ja tuurlijk alsof het al niet gênant genoeg is dat je met je benen wijd in zo'n stoel ligt met een spotlight op je doos gericht
Kijk gewoon op google wat in inleiding moetquote:
Dat heb ik echt nergens gezegd of überhaupt gesuggereerd. Ik noemde het verschil in kosten. Maar probeer vooral woorden in m'n mond te leggen zodat je er zelf beter uitkomtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En jij vond dat de verzekering/overheid het maar moest betalen
Mijn moeder wast elke dag vieze eikels.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij best vervelend dat beroep elke dag van die muffe tunnels in moeten kijken.
wees blij dat het er 1 is. Als je onder narcose bent dikke kans dat ze alle eerstejaars laten wroetenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:06 schreef Chloroform het volgende:
Er keek toen trouwens ook zo'n student-gynaecoloog mee
"Mag ze meekijken?"
Ja tuurlijk alsof het al niet gênant genoeg is dat je met je benen wijd in zo'n stoel ligt met een spotlight op je doos gericht
ben je daar niet een beetje te oud voorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder wast elke dag vieze eikels.
Dacht dat Braddie zichzelf wel kon wassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder wast elke dag vieze eikels.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
ben je daar niet een beetje te oud voor
Ze is boswachter.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dacht dat Braddie zichzelf wel kon wassen.
Maar vertel ons meer.
Jah zat dat net te doen... wat ik dus heb is een voorwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kijk gewoon op google wat in inleiding moet
Meestal; voor wie voer je het uit, wat willen ze weten, wat is het opdracht, (wat is huidige situatie), wat komt er in volgende hoofdstukken?
Veel zwangere wijven ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lijkt mij best vervelend dat beroep elke dag van die muffe tunnels in moeten kijken.
Ja daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja je moet wel goed je qat kunnen kauwen idd
Omdat jouw baas later wil weten waar jij mee bezig bent...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:08 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Jah zat dat net te doen... wat ik dus heb is een voorwoord![]()
voorwoord = je schrijft aan de lezer waarom je het stuk hebt geschreven, in opdracht van, naar aanleiding van, enz
inleiding = hier vertel je wat men kan verwachten, dus bijvoorbeeld welke onderwerpen er behandeld worden
Waarom moet ik gvd een verlsag maken
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wees blij dat het er 1 is. Als je onder narcose bent dikke kans dat ze alle eerstejaars laten wroeten
Nee, we hebben een naaldbos.quote:
Taalnaziquote:
En ga je dood als je niet binnen 5 maanden een beugel krijgt? Nee niet bepaald. Die mensen zijn hier om een oorlogssituatie te ontvluchten niet om hier even hun gebit te laten opknappen, want dan ken ik nog wel een half miljard Aziaten die een beugel kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beugels wel jaeen beugel is niet alleen voor esthetiek maar ook om kauwproblemen te voorkomen
De grap is.. ik liep er amper stage.. ik werk er al 2 jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat jouw baas later wil weten waar jij mee bezig bent...
laat maar komenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taalnazi
[..]
En ga je dood als je niet binnen 5 maanden een beugel krijgt? Nee niet bepaald. Die mensen zijn hier om een oorlogssituatie te ontvluchten niet om hier even hun gebit te laten opknappen, want dan ken ik nog wel een half miljard Aziaten die een beugel kunnen gebruiken
Maar je vond het onterecht dat je het verschil moest betalen, anders zou je er niet over janken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nergens gezegd of überhaupt gesuggereerd. Ik noemde het verschil in kosten. Maar probeer vooral woorden in m'n mond te leggen zodat je er zelf beter uitkomt
Heeft ze wel eens een beer gezien?quote:
Dan heb je dit uitstekend geregeld met je schoolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De grap is.. ik liep er amper stage.. ik werk er al 2 jaar![]()
![]()
Ik begeleide een stagair van mijn klas![]()
![]()
![]()
uhh nee we slagen beide tegelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je dit uitstekend geregeld met je schoolJe klasgenoot zal nog eerder slagen dan jij
Onterecht niet, wel verrassend groot, dat is wat anders. Maar blijf proberen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je vond het onterecht dat je het verschil moest betalen, anders zou je er niet over janken.
Nog geneukt ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
uhh nee we slagen beide tegelijkAlleen kreeg ik loon en zij stagevergoeding
Heb allemaal horror verhalen gehoord over een kogeltang waarmee ze alles oprekken zonder verdoving en dat je de eerste week niet normaal kan zittenquote:
Ok, XOXOquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onterecht niet, wel verrassend groot, dat is wat anders. Maar blijf proberen hoor
wutquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb allemaal horror verhalen gehoord over een kogeltang waarmee ze alles oprekken zonder verdoving en dat je de eerste week niet normaal kan zitten
lang leve je kut conditiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
godver, zo moe als een aap en heb de hele dag niets gedaan
Neem wat drugsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
godver, zo moe als een aap en heb de hele dag niets gedaan
Heb je toch iets verkeerd gedaan.quote:
Nee, eerst sorry zeggen en dan hugs and kissesquote:
Komt er ook niet meer van, over twee weken is het feest klaar.quote:
Die mensen zijn hier om een nieuw leven te beginnen en daar hoort een opgeknapt gebit ook bij jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taalnazi
[..]
En ga je dood als je niet binnen 5 maanden een beugel krijgt? Nee niet bepaald. Die mensen zijn hier om een oorlogssituatie te ontvluchten niet om hier even hun gebit te laten opknappen, want dan ken ik nog wel een half miljard Aziaten die een beugel kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |