Oh...quote:
Het gaat over de algehele zorgkosten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik noemde het verschil in kosten tussen een spiraal laten zetten bij de huisarts en gynaecoloog, de overheid heeft dat niet hoeven te betalen voor mij, dus weet niet wat je leip doet
Geef mij maar bier.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Net een flesje Chablis open getrokken
wegkijkerquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komt er altijd rond 12 uur nachts rechts volk in KLB SC
Daar kwam jij mee ja, ik had het over mijn spiraaltjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het gaat over de algehele zorgkosten.
Je bent goed bezig Hansquote:
Ik zou 'me' even veranderenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik stage gelopen bij - In dit verslag geef ik een samenvatting van mijn werkzaamheden en me behaalde resultaten. Tijdens mijn stage bij - heb ik altijd met veel plezier gewerkt, gevarieerd werk gedaan en werd breed ingezet.
Wat nu...??????
Is dit je voorwoord?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Het afgelopen jaar heb ik stage gelopen bij - In dit verslag geef ik een samenvatting van mijn werkzaamheden en me behaalde resultaten. Tijdens mijn stage bij - heb ik altijd met veel plezier gewerkt, gevarieerd werk gedaan en werd breed ingezet.
Wat nu...??????
Prostitutie een optie?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat nu...??????
Beugels wel jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja beugels en bleken zijn echt van levensbelang
Lijkt me eerder een voorwoord.quote:
Ja je moet wel goed je qat kunnen kauwen iddquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Beugels wel jaeen beugel is niet alleen voor esthetiek maar ook om kauwproblemen te voorkomen
ripquote:
me behaaldequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:03 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat nu...??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |