Of ik zit gewoon te veel op FOK!quote:
Vergeet neuscorrecties nietquote:Op maandag 23 mei 2016 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
"Zorg"
Ooglidcorrecties en borstvergrotingen
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.quote:
Omdat dp hier altijd rond 12 is en dan gaat het meestal over politiekquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom komt er altijd rond 12 uur nachts rechts volk in KLB SC
Sssh bby sshh het is zo weer voorbijquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vinden we toch helemaal niet interessant op dit tijdstip.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.
Ik hoop met je mee xoxoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sssh bby sshh het is zo weer voorbij
ja geef mij maar de schuldquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Omdat dp hier altijd rond 12 is en dan gaat het meestal over politiek
Terecht, zie je hoe het woordje 'zorg' in dat woord zit verstopt.quote:
Dan slapen de allochtonen en dan durven we pas wat te zeggenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Neen, we willen wijn, tieten en opiumquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vinden we toch helemaal niet interessant op dit tijdstip.
Ehh... wijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neen, we willen wijn, tieten en opium
Ik noemde het verschil in kosten tussen een spiraal laten zetten bij de huisarts en gynaecoloog, de overheid heeft dat niet hoeven te betalen voor mij, dus weet niet wat je leip doetquote:Op maandag 23 mei 2016 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Anders verdiep je je even in de rijksuitgaven en kom je daarna met daadwerkelijke argumenten.
deze keer nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |