Alsnog hoeft de overheid niet te betalenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je echt dat die 70 euro die jij aan zorgverzekering betaalt dekkend is?
Alternatieve vorm zegt iequote:Op maandag 23 mei 2016 23:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat het een alternatieve vorm van anticonceptie is.
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Idd, dan bewaar ik het wel later voor wanneer ik mn andere knie blesseer of een been breek
De naīviteitquote:Op maandag 23 mei 2016 23:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsnog hoeft de overheid niet te betalen
Hoop het niet voor jequote:Op maandag 23 mei 2016 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Idd, dan bewaar ik het wel later voor wanneer ik mn andere knie blesseer of een been breek
Marktplaatsquote:Op maandag 23 mei 2016 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Ja wat heeft mijn zorgverzekering met de overheid te makenquote:
In het slechtste geval in hun reet gestoken of iemand mee naar de andere kant geholpen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Marktplaats
Ik wil niet weten wat dat volk ermee heeft gedaan
Alles. Dat jouw zorg zo goedkoop is komt doordat een groot deel door de overheid betaald wordt #miljoenennota.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja wat heeft mijn zorgverzekering met de overheid te maken
*Absolutquote:
zoals al die vluchtelingen met gratis zorgquote:Op maandag 23 mei 2016 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt eerder door te grote kosten op andere gebieden.
Kinky gedachte juist.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In het slechtste geval in hun reet gestoken of iemand mee naar de andere kant geholpen.
Of beiden.quote:
Ja, die ja.quote:
Lol deze boiquote:Op maandag 23 mei 2016 23:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles. Dat jouw zorg zo goedkoop is komt doordat een groot deel door de overheid betaald wordt #miljoenennota.
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij koopt zeker gebruikte slipjes op marktplaats
quote:Op dinsdag 15 maart 2016 13:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Ik had ooit laarzen op MP staan en kreeg een mailtje of ik voor ¤100,- over een meneer z'n rug wilde komen lopen met de laarzen. Ik was 15. Bleuh!
Ik spaar ze.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij koopt zeker gebruikte slipjes op marktplaats
"Zorg"quote:Op maandag 23 mei 2016 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
zoals al die vluchtelingen met gratis zorg
Bijvoorbeeld. Belachelijk dat studenten en bejaarden jarenlang huisvesting tekort komen waardoor huurprijzen de pan uit rijzen en dat zodra er een golf asieleisers op de stoep staat hemel en aarde wordt bewogen om leegstaande kantoorpanden om te bouwen tot woonruimtequote:Op maandag 23 mei 2016 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
zoals al die vluchtelingen met gratis zorg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |