De grap is.. ik liep er amper stage.. ik werk er al 2 jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat jouw baas later wil weten waar jij mee bezig bent...
laat maar komenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taalnazi
[..]
En ga je dood als je niet binnen 5 maanden een beugel krijgt? Nee niet bepaald. Die mensen zijn hier om een oorlogssituatie te ontvluchten niet om hier even hun gebit te laten opknappen, want dan ken ik nog wel een half miljard Aziaten die een beugel kunnen gebruiken
Maar je vond het onterecht dat je het verschil moest betalen, anders zou je er niet over janken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nergens gezegd of überhaupt gesuggereerd. Ik noemde het verschil in kosten. Maar probeer vooral woorden in m'n mond te leggen zodat je er zelf beter uitkomt
Heeft ze wel eens een beer gezien?quote:
Dan heb je dit uitstekend geregeld met je schoolquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
De grap is.. ik liep er amper stage.. ik werk er al 2 jaar![]()
![]()
Ik begeleide een stagair van mijn klas![]()
![]()
![]()
uhh nee we slagen beide tegelijkquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je dit uitstekend geregeld met je schoolJe klasgenoot zal nog eerder slagen dan jij
Onterecht niet, wel verrassend groot, dat is wat anders. Maar blijf proberen hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar je vond het onterecht dat je het verschil moest betalen, anders zou je er niet over janken.
Nog geneukt ook?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
uhh nee we slagen beide tegelijkAlleen kreeg ik loon en zij stagevergoeding
Heb allemaal horror verhalen gehoord over een kogeltang waarmee ze alles oprekken zonder verdoving en dat je de eerste week niet normaal kan zittenquote:
Ok, XOXOquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onterecht niet, wel verrassend groot, dat is wat anders. Maar blijf proberen hoor
wutquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:12 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb allemaal horror verhalen gehoord over een kogeltang waarmee ze alles oprekken zonder verdoving en dat je de eerste week niet normaal kan zitten
lang leve je kut conditiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
godver, zo moe als een aap en heb de hele dag niets gedaan
Neem wat drugsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
godver, zo moe als een aap en heb de hele dag niets gedaan
Heb je toch iets verkeerd gedaan.quote:
Nee, eerst sorry zeggen en dan hugs and kissesquote:
Komt er ook niet meer van, over twee weken is het feest klaar.quote:
Die mensen zijn hier om een nieuw leven te beginnen en daar hoort een opgeknapt gebit ook bij jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Taalnazi
[..]
En ga je dood als je niet binnen 5 maanden een beugel krijgt? Nee niet bepaald. Die mensen zijn hier om een oorlogssituatie te ontvluchten niet om hier even hun gebit te laten opknappen, want dan ken ik nog wel een half miljard Aziaten die een beugel kunnen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |