twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Welke van de vier uit de OP?quote:
Is dit ook online te volgen, of moet de tv hiervoor aan?quote:
Quote voor hilariteitquote:
Het is gewoon een grappige "Amsterdamse" manier om te zeggen dat je haar niet sympathiek vindt. Hoort bij onze cultuur ja dit soort humor. Jouw probleem als je tenen daar te lang voor zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat een "uitzwaai-actie" is, maar wat heeft het met volwassen politiek te maken? Of is het de hooliganisering van de samenleving waar we "gewoon maar" mee hebben te dealen?
Achterlijk wijfquote:
Hier heeft ze toch wel een puntje hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Achterlijk wijf![]()
Je wordt blijer van een mac scherm, hou toch op joh
Ga jij maar lekker DENK stemmen dan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hier heeft ze toch wel een puntje hoor.
Ik zou graag in de luxe verkeren om DENK te kunnen stemmen omdat de punten van Wilders niet meer de hoogste prioriteit hebben. Hoewel het dan Marianne Thieme zal worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker DENK stemmen dan hoor..
Terechtquote:
Was ik al weer helemaal vergeten. Wat een genante toestand was dat.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Achterlijk wijf![]()
Je wordt blijer van een mac scherm, hou toch op joh
Ja man. Jij haat Sylvana, waarom? Omdat je pleit tegen racisme en discriminatie en vóór gelijkheid en respect?quote:
Dat is beter omschreven inderdaad, maar dat doen "we" ook niet. We vinden de zelfkastijding blijkbaar wel prettigquote:Op maandag 23 mei 2016 21:58 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk geven we het een podium
we moeten het alleen eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteden, gewoon met zijn allen wat anders gaat doen als ze wat gaan zeggen
Ik denk eerder dat men er aandacht aan schenkt omdat men het wel lekker vindt om iemand online volledig af te branden en kapot te maken, dan dat men het doet om sadomasochistische redenen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is beter omschreven inderdaad, maar dat doen "we" ook niet. We vinden de zelfkastijding blijkbaar wel prettig
Zie hier het typische resultaat van de jankbekhouding van Sylvana. Boehoe ik ben een zielige neger.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men er aandacht aan schenkt omdat men het wel lekker vindt om iemand online volledig af te branden en kapot te maken, dan dat men het doet om sadomasochistische redenen.
Ok man.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zie hier het typische resultaat van de jankbekhouding van Sylvana. Boehoe ik ben een zielige neger.
Ahh nu mag iedereen op deze planeet het ergste toegeworpen krijgen maar iemand die zich aansluit bij de arm wat iedere Nederlander onverstandig zou moeten vinden moet met fluwelen handschoentjes aangeraakt worden.
Prima, maar hebben we er dan gewoon consensus over dat Sylvana geestesziek is?
Of moeten we straks ook onze vrijheid van meningsuiting (net als in Turkije) in de krimp zetten omdat Sylvana in bescherming moet worden genomen?
Hoop dat ze zo weer lekker op haar bek gaat bij RTL Late Night. Heerlijk. Dat mens is gewoon in haar eentje een gevaar voor de vrijheid van meningsuiting.
twitter:Helennetherland twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:29:12OMG Zeur Piet bij #rtlln reageer retweet
Iedereen wil blond zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 21:17 schreef Onnoman het volgende:
ik vind die geblondeerde geert wilders haren van haar eigenlijk best wel een statement hebben
Dat doet FOK! toch ook al meer dan vijftien jaar?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Geef dit soort figuren toch geen podium om hun intense domheid te verspreiden joh
Nee ze zit daar wat te zitten, iedereen discussieert met elkaar behalve zij. Daar zijn we mooi vanaf.quote:
zometeen gaat de sirene afquote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ze was bij DWDD niet tot zwijgen te brengen, nu is ze nog rustig.
FUCK ze heeft gepraat.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ze was bij DWDD niet tot zwijgen te brengen, nu is ze nog rustig.
Logisch na al die doodsbedreigingen, racistische opmerkingen aan haar adres, inderdaad de methode iemand tot zwijgen te dwingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze houdt in ieder geval netjes haar mond dicht vooralsnog. Dat valt mee.
Te treurig voor woorden. Sowieso achterlijk om iemand met de dood te bedreigen. Ook al heeft Sylvana soms rare opmerkingen, dit verdient ze gewoon niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Knudde het volgende:
[..]
Logisch na al die doodsbedreigingen, racistische opmerkingen aan haar adres, inderdaad de methode iemand tot zwijgen te dwingen.
Wilders wel?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Te treurig voor woorden. Sowieso achterlijk om iemand met de dood te bedreigen. Ook al heeft Sylvana soms rare opmerkingen, dit verdient ze gewoon niet.
Wat een vreemde vraag. Waarom zou het in godsnaam wel oké zijn dat Wilders met de dood wordt bedreigd?quote:
Ja maar dan weet je dus dat het niet gemeend is.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:16 schreef yvonne het volgende:
ik vind haar nu beter dan in DWDD hoor, daar was ze best agressief.
Vind de ophef om die zogenaamde bedreigingen wat overdreven, er is iemand die hetzelfde ontvangt en daar hoor je niemand over.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat een vreemde vraag. Waarom zou het in godsnaam wel oké zijn dat Wilders met de dood wordt bedreigd?
Of ze heeft gewoon een pesthekel aan Matthijs, kan ookquote:Op maandag 23 mei 2016 23:20 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja maar dan weet je dus dat het niet gemeend is.
Er is in het verleden toch redelijk wat ophef geweest over de doodsbedreigingen aan het adres van Wilders. En terecht. Maar we kunnen daar ons niet dagelijks over blijven verbazen, daar het helaas al jaren gebeurt.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vind de ophef om die zogenaamde bedreigingen wat overdreven, er is iemand die hetzelfde ontvangt en daar hoor je niemand over.
Ze weet wat over haar heen komt, maar komt nu weer bij RTL om te vertellen hoe zielig ze wel niet is.
Maar goed inmiddels gaat het wat dieper.
Holy hell. We moeten al al jarenlang dagelijks gejammer over Wilders aanhoren.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Vind de ophef om die zogenaamde bedreigingen wat overdreven, er is iemand die hetzelfde ontvangt en daar hoor je niemand over.
Volgens mij weet iedereen inmiddels wel dat Wilders met de dood bedreigd wordt. Hij heeft niet voor niks beveiliging.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze weet wat over haar heen komt, maar komt nu weer bij RTL om te vertellen hoe zielig ze wel niet is.
Maar goed inmiddels gaat het wat dieper.
Nee. Past prima tussen onze overige politici, dus.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Los van haar commentaar op de kritiek en wat gestrooi met normale normen en waarden waar iedereen het over eens is. Is er, ondanks die scherpe vragen, ook maar één goed geformuleerd standpunt uitgekomen?
Jep.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee. Past prima tussen onze overige politici, dus.
Nee, en dat is eerlijk gezegd ook niet nodig. Zolang er maar grofweg 200.000 mensen erin trappen (3 zetels) is dat voldoende om weer voor een aantal jaar aandacht en inkomsten te hebben.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Los van haar commentaar op de kritiek en wat gestrooi met normale normen en waarden waar iedereen het over eens is. Is er, ondanks die scherpe vragen, ook maar één goed geformuleerde standpunt uit gekomen?
twitter:tunahankuzu twitterde op maandag 23-05-2016 om 23:28:481 woord over Sylvana bij @RTLLateNight: apetrots! #rtlln reageer retweet
Godverquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tunahankuzu twitterde op maandag 23-05-2016 om 23:28:481 woord over Sylvana bij @RTLLateNight: apetrots! #rtlln reageer retweet
Dit vind ik dus echt over de schreef gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:01 schreef Houtenbeen het volgende:
Als enig ander dit had getwitterd had sylvana als een viswijf staan ageren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit vind ik dus echt over de schreef gaan.
Toen die Luuk een plaatje zien van een knappe vrouw ter illustratie bij een item, zat ik eigenlijk te wachten op de vraag van Simons waarom een knappe vrouw persee blank moet zijn en dat deze beeldvorming racistisch is. Of is ze nog niet zo erg naar de quincy kant getrokkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als enig ander dit had getwitterd had sylvana als een viswijf staan ageren.
Een grote PR stunt. Ben benieuwd of er wat mensen ingetrapt zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:07 schreef skysherrif het volgende:
Even serieus, dit is toch gewoon allemaal geweest om na haar grote faaloptreden bij DWDD weer wat positiviteit te kweken bij Sylvana. Geen echte scherpe vraag, laat staan een doorvraag. Enige wat scherp had kunnen zijn over bijv. Armenie of vrijheid van meningsuiting werd meer opgegooid zodat zij haar antwoorden bij DWDD kon goedpraten.
Maar dat konden we ook niet anders verwachten van Humberto, laten we wel wezen.
Ze hebben haar microfoon gemute in die tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Toen die Luuk een plaatje zien van een knappe vrouw ter illustratie bij een item, zat ik eigenlijk te wachten op de vraag van Simons waarom een knappe vrouw persee blank moet zijn en dat deze beeldvorming racistisch is. Of is ze nog niet zo erg naar de quincy kant getrokken
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
1ste hit op afbeeldingen.![]()
Ik ben wel ergere tweets tegengekomen afgelopen jaren. Er wordt nu net gedaan alsof dit een nieuw fenomeen is. Beetje onnodig deze ophef om wat anoniem getroll.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de racistische opmerkingen ook best schokkend vind. Die mensen gaan ook duidelijk een grens over en daar kan je als weldenkend persoon alleen maar afstand van nemen.
Ja maar als dat je voornaamste wapenfeit is tegen je eigen onkunde... zeggen dat er een paar totale debielen je beledigen is dat natuurlijk redelijk zwak. Haar slachtofferrol kennen we onderhand wel... bovendien is haar overdreven mening in de zwarte piet discussie best stof tot satire en valt zon uitzwaai dag mee. Als je gaat schelden het K woord gevolgd door aap of iets in die trend, dat is natuurlijk een heel ander verhaal, ronduit racisme valt nooit goed te praten en in die zin heeft ze natuurlijk wel een punt dat dat nog bestaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Strani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de racistische opmerkingen ook best schokkend vind. Die mensen gaan ook duidelijk een grens over en daar kan je als weldenkend persoon alleen maar afstand van nemen.
De kritiek op Sylvana is in mijn optiek wel degelijk terecht, maar net als in de Zwarte-Pieten-Discussie wordt het gesprek helaas gedomineerd door mensen met een IQ van rond de 35.
Die racistische ondertoon leeft kennelijk al jaren bij sommigen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik ben wel ergere tweets tegengekomen afgelopen jaren. Er wordt nu net gedaan alsof dit een nieuw fenomeen is. Beetje ophef om wat anoniem getroll.
Tja, dat kun je blijven roepen tot je een ons weegt. Racisme bestond al voor de mensheid.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:34 schreef agter het volgende:
[..]
Die racistische ondertoon leeft kennelijk al jaren bij velen.
Maakt het nog niet goed om haar ook zo te bejegenen.
Dus maar niets aan doen en gewoon tolereren?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:35 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Tja, dat kun je blijven roepen tot je een ons weegt. Racisme bestond al voor de mensheid.
Negeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:36 schreef agter het volgende:
[..]
Dus maar niets aan doen en gewoon tolereren?
Ik zou het niet al te snel downplayen, eerlijk gezegd. Bovendien speelt dat domme racisme Sylvana juist in de kaart. Dat zouden die mensen nou eens moeten beseffen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:32 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ik ben wel ergere tweets tegengekomen afgelopen jaren. Er wordt nu net gedaan alsof dit een nieuw fenomeen is. Beetje onnodig deze ophef om wat anoniem getroll.
We hebben heel veel lompe huftertjes rondlopen. Vooral nu ze hun stem veilig vanachter hun toetsenbord kunnen laten horen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:29 schreef Strani het volgende:
De kritiek op Sylvana is in mijn optiek wel degelijk terecht, maar net als in de Zwarte-Pieten-Discussie wordt het gesprek helaas gedomineerd door mensen met een IQ van rond de 35.
Niemand kan ontkennen dat mensen racistisch kunnen zijn. Daarom vind ik deze ophef overdreven. Het is niets nieuws ofzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:37 schreef agter het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus kennelijk wel een punt.
Precies mijn punt. Ik vind van mezelf dat ik ergens in het midden van de discussie sta. Ik vind Sylvana bitter en snel op haar tegen getrapt, terwijl ik de domme racisten het liefst nog direct de noordzee in zou sturen. En helaas gooien ze constant olie op elkaars vuur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef Rica het volgende:
[..]
We hebben heel veel lompe huftertjes rondlopen. Vooral nu ze hun stem veilig vanachter hun toetsenbord kunnen laten horen.
Ironisch dat ze Sylvana bevestigen in haar vooroordeel dat half blank Nederland inherent racistisch is. Het is niet zo maar de hutertjes bedienen haar op haar wenken en bevestigen elk vooroordeel. "Kijk wat ze schrijven"
Zodra de kritiek uit de samenleving verdwijnt, heeft de totale chaos de weg vrij. Mensen moeten nooit te bang of (nog erger) te onverschillig zijn om anderen te wijzen op onacceptabel gedrag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:39 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Niemand kan ontkennen dat mensen racistisch kunnen zijn. Daarom vind ik deze ophef overdreven. Het is niets nieuws ofzo.
Ik ben tegen racistische uitingen jegens S.S. maar ik vind dat je haar wel degelijk belachelijk mag maken. Ze is niet goed wijs, kan niet goed discussiëren en wordt enkel uitgenodigd voor haar kleurtje en haar uiterst vreemde standpunten in de zwarte piet discussie. Ook lid worden van een islampartij als DENK is gewoon weer een manier om in de belangstelling te staan. Leuk voor ons vermaak, maar eigenlijk vooral zielig dat er überhaupt aandacht aan wordt besteed door serieuze media.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Ik vind van mezelf dat ik ergens in het midden van de discussie sta. Ik vind Sylvana bitter en snel op haar tegen getrapt, terwijl ik de domme racisten het liefst nog direct de noordzee in zou sturen. En helaas gooien ze constant olie op elkaars vuur.
Belachelijk maken moet op zich inderdaad altijd kunnen, en ik ben het met je eens dat Sylvana dat ook best verdient. De belachelijkmakende opmerkingen moeten dan ook gaan over wat ze doet en waar ze eventueel misbruik van maakt. Niet over wat ze is. Dus de constante opmerkingen over apen gaan wat mij betreft veel te ver.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ik ben tegen racistische uitingen jegens S.S. maar ik vind dat je haar wel degelijk belachelijk mag maken. Ze is niet goed wijs, kan niet goed discussiëren en wordt enkel uitgenodigd voor haar kleurtje en haar uiterst vreemde standpunten in de zwarte piet discussie. Ook lid worden van een islampartij als DENK is gewoon weer een manier om in de belangstelling te staan. Leuk voor ons vermaak, maar eigenlijk vooral zielig dat er überhaupt aandacht aan wordt besteed door serieuze media.
Klopt, slaat nergens op, dat ben ik helemaal met je eens. En zoals je zegt is er genoeg om haar op aan te vallen, dus dat maakt het nog méér nutteloos. Jammer, want je zou haar makkelijk het vuur aan de schenen kunnen leggen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Belachelijk maken moet op zich inderdaad altijd kunnen, en ik ben het met je eens dat Sylvana dat ook best verdient. De belachelijkmakende opmerkingen moeten dan ook gaan over wat ze doen en waar ze eventueel misbruik van maakt. Niet over wat ze is. Dus de constante opmerkingen over apen gaan wat mij betreft veel te ver.
Niet zo jaloers doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:52 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik ben nog nooit rascistisch bejegend!
Waarom zij wel, en ik nooit?
Idem hier. Ik vind het persoonlijk grotendeels non-issues dan wel een totaal verkeerde aanpak maar als men daar hun tijd en energie aan wil besteden, hey veel plezier. Als men denkt dat het nut heeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Ik vind van mezelf dat ik ergens in het midden van de discussie sta. Ik vind Sylvana bitter en snel op haar tegen getrapt, terwijl ik de domme racisten het liefst nog direct de noordzee in zou sturen. En helaas gooien ze constant olie op elkaars vuur.
Haha! Het lijkt idd jaloezie, maar is het niet.quote:
Dat lijkt me geen haat op haar dna maar een reactie op haar slachtofferrol en hysterische betweterige manier van communiceren. Zit voor mij meer in de categorie flauwe woordgrappen dan racisme.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:37 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht?![]()
Maar hee, ik heb de afbeeldingen van apetrots niet verzonnen, he
Voordat ze de politiek inging was het al iemand met 0 prestatie en zo vaak mogelijk met zinloos gewauwel op TV.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:26 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen haat op haar dna maar een reactie op haar slachtofferrol en hysterische betweterige manier van communiceren. Zit voor mij meer in de categorie flauwe woordgrappen dan racisme.
Dat denk ik niet. (weer die leuke woordspelingquote:Op dinsdag 24 mei 2016 00:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou het niet al te snel downplayen, eerlijk gezegd. Bovendien speelt dat domme racisme Sylvana juist in de kaart. Dat zouden die mensen nou eens moeten beseffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |