twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
Welke van de vier uit de OP?quote:
Is dit ook online te volgen, of moet de tv hiervoor aan?quote:
Quote voor hilariteitquote:
Het is gewoon een grappige "Amsterdamse" manier om te zeggen dat je haar niet sympathiek vindt. Hoort bij onze cultuur ja dit soort humor. Jouw probleem als je tenen daar te lang voor zijn inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat een "uitzwaai-actie" is, maar wat heeft het met volwassen politiek te maken? Of is het de hooliganisering van de samenleving waar we "gewoon maar" mee hebben te dealen?
Achterlijk wijfquote:
Hier heeft ze toch wel een puntje hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Achterlijk wijf![]()
Je wordt blijer van een mac scherm, hou toch op joh
Ga jij maar lekker DENK stemmen dan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:13 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hier heeft ze toch wel een puntje hoor.
Ik zou graag in de luxe verkeren om DENK te kunnen stemmen omdat de punten van Wilders niet meer de hoogste prioriteit hebben. Hoewel het dan Marianne Thieme zal worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker DENK stemmen dan hoor..
Terechtquote:
Was ik al weer helemaal vergeten. Wat een genante toestand was dat.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Achterlijk wijf![]()
Je wordt blijer van een mac scherm, hou toch op joh
Ja man. Jij haat Sylvana, waarom? Omdat je pleit tegen racisme en discriminatie en vóór gelijkheid en respect?quote:
Dat is beter omschreven inderdaad, maar dat doen "we" ook niet. We vinden de zelfkastijding blijkbaar wel prettigquote:Op maandag 23 mei 2016 21:58 schreef sp3c het volgende:
tuurlijk geven we het een podium
we moeten het alleen eigenlijk niet zoveel aandacht aan besteden, gewoon met zijn allen wat anders gaat doen als ze wat gaan zeggen
Ik denk eerder dat men er aandacht aan schenkt omdat men het wel lekker vindt om iemand online volledig af te branden en kapot te maken, dan dat men het doet om sadomasochistische redenen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is beter omschreven inderdaad, maar dat doen "we" ook niet. We vinden de zelfkastijding blijkbaar wel prettig
Zie hier het typische resultaat van de jankbekhouding van Sylvana. Boehoe ik ben een zielige neger.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat men er aandacht aan schenkt omdat men het wel lekker vindt om iemand online volledig af te branden en kapot te maken, dan dat men het doet om sadomasochistische redenen.
Ok man.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Zie hier het typische resultaat van de jankbekhouding van Sylvana. Boehoe ik ben een zielige neger.
Ahh nu mag iedereen op deze planeet het ergste toegeworpen krijgen maar iemand die zich aansluit bij de arm wat iedere Nederlander onverstandig zou moeten vinden moet met fluwelen handschoentjes aangeraakt worden.
Prima, maar hebben we er dan gewoon consensus over dat Sylvana geestesziek is?
Of moeten we straks ook onze vrijheid van meningsuiting (net als in Turkije) in de krimp zetten omdat Sylvana in bescherming moet worden genomen?
Hoop dat ze zo weer lekker op haar bek gaat bij RTL Late Night. Heerlijk. Dat mens is gewoon in haar eentje een gevaar voor de vrijheid van meningsuiting.
twitter:Helennetherland twitterde op maandag 23-05-2016 om 22:29:12OMG Zeur Piet bij #rtlln reageer retweet
Iedereen wil blond zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 21:17 schreef Onnoman het volgende:
ik vind die geblondeerde geert wilders haren van haar eigenlijk best wel een statement hebben
Dat doet FOK! toch ook al meer dan vijftien jaar?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:56 schreef Straatcommando. het volgende:
Geef dit soort figuren toch geen podium om hun intense domheid te verspreiden joh
Nee ze zit daar wat te zitten, iedereen discussieert met elkaar behalve zij. Daar zijn we mooi vanaf.quote:
zometeen gaat de sirene afquote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ze was bij DWDD niet tot zwijgen te brengen, nu is ze nog rustig.
FUCK ze heeft gepraat.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef yvonne het volgende:
Ze was bij DWDD niet tot zwijgen te brengen, nu is ze nog rustig.
Logisch na al die doodsbedreigingen, racistische opmerkingen aan haar adres, inderdaad de methode iemand tot zwijgen te dwingen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:01 schreef BarryOSeven het volgende:
Ze houdt in ieder geval netjes haar mond dicht vooralsnog. Dat valt mee.
Te treurig voor woorden. Sowieso achterlijk om iemand met de dood te bedreigen. Ook al heeft Sylvana soms rare opmerkingen, dit verdient ze gewoon niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Knudde het volgende:
[..]
Logisch na al die doodsbedreigingen, racistische opmerkingen aan haar adres, inderdaad de methode iemand tot zwijgen te dwingen.
Wilders wel?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Te treurig voor woorden. Sowieso achterlijk om iemand met de dood te bedreigen. Ook al heeft Sylvana soms rare opmerkingen, dit verdient ze gewoon niet.
Wat een vreemde vraag. Waarom zou het in godsnaam wel oké zijn dat Wilders met de dood wordt bedreigd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |