SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's L2B's Mixcloud
Maakt niet uit, de muziek is weer genieten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:15 schreef Piet_Piraat het volgende:
Helemaal in trance en niet in de gaten.
Néé Freddy Mercuryquote:
Kan je deze post lezen, tail?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef tailfox het volgende:
Kut ik kan mijn bril niet vinden en lenzen in doet pijn. Dat woord ziek melden. (sterkte -6,5 en -7 dus ja zie niks)
Bij -4.5 is alles al mist zonder brilquote:Op maandag 23 mei 2016 10:27 schreef tailfox het volgende:
Kut ik kan mijn bril niet vinden en lenzen in doet pijn. Dat woord ziek melden. (sterkte -6,5 en -7 dus ja zie niks)
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
telefoon zit 15 cm van mij af dan lukt het wel
Oervervelend bijverschijnsel.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder bril en lenzen valt dat niet mee weet ik ui ertvaring.
Als we elkaar ooit treffen, zal ik je bril goed in de gaten moeten houden, want de Smart is ook grijs.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zie grijze auto's en bloembakken over het hoofd dan.
Ik zie met bezopen kop een witte terrasstoel voor WC pot aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als we elkaar ooit treffen, zal ik je bril goed in de gaten moeten houden, want de Smart is ook grijs.
Vosss zal het wel over de schutting gekwakt hebben?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie met bezopen kop een witte terrasstoel voor WC pot aan.
Die was erbij na nachtelijke tocht naar LAN party met PC die het niet deedquote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vosss zal het wel over de schutting gekwakt hebben?
Jullie vonden vast wel een andere manier.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was erbij na nachtelijke tocht naar LAN party met PC die het niet deed
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleidquote:
In de rooster? Oud brood met taaie korsten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleid
Had al ruim 36u niet geslapen en was het helemaal kwijtquote:Op maandag 23 mei 2016 11:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jullie vonden vast wel een andere manier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In de rooster? Oud brood met taaie korsten.
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:42 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe het wel met oud brood vandaag, verkeerd inkoopbeleid
36 uur! Je blijft me verbazen.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Had al ruim 36u niet geslapen en was het helemaal kwijt
Ja, lekker! Zal er ook weer eens eentje aanschaffen. Is al jaren geleden overleden en een rooster staat er ook niet meer.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:44 schreef just me het volgende:
[..]ik gooi het dadelijk in het tostieapparaat!
quote:Op maandag 23 mei 2016 11:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.
Ik zit op school hèquote:Op maandag 23 mei 2016 11:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er is niks mis met oud brood. Goed vet gebakken ei erop en gaan.
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Borderline, ADHD en autist ineen. En ik vind Asperges nogal duur,
Eej ToT!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT!Ja joh, afgelopen nacht typte ik nog voor de gein 'tot zo, Piet' en verdomd, hij was gewoon nog aan het draaien.
Ik moet altijd beetje op gang komen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT!Ja joh, afgelopen nacht typte ik nog voor de gein 'tot zo, Piet' en verdomd, hij was gewoon nog aan het draaien.
Met die stok?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Rondje West Nederland gedaan en weer thuis...
Andalusië?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, in welke uithoek ga je ding aan bord hangen?
Ken dat dorp niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens een leuke paardentoko bij Motril...
Schandalig.quote:Politie stuurt beroofde Jetske (81) gewoon weg.
Enig idee waarom ze hem hebben weggestuurd?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schandalig.![]()
Die konden mij de boom in en ik zou niet weggaan, gewoon voor de deur gaan liggen tot ze tijd voor je hebben, desnoods pleur je een stoeptegel door de ruit naar binnen om de aandacht te krijgen..
Haar, het was een vrouw, geen idee, ze zullen wel een reden hebben, maar kom op, dit is een 81 jarige vrouw die beroofd is, die stuur je niet weg, tenzij je een enorme lamzak bent, maar goed, dat is puur en alleen mijn mening.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze hem hebben weggestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
In Jerez ben ik al een keer geweest, ligt een paar honderd kilometer verderop dan waar we zitten.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ken dat dorp niet.
https://en.wikipedia.org/(...)ol_of_Equestrian_Art
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Haar, het was een vrouw, geen idee, ze zullen wel een reden hebben, maar kom op, dit is een 81 jarige vrouw die beroofd is, die stuur je niet weg, tenzij je een enorme lamzak bent, maar goed, dat is puur en alleen mijn mening.Helemaal mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben daar 1x een week geweest op stoeterij en lag inderdaad eind van zee.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Jerez ben ik al een keer geweest, ligt een paar honderd kilometer verderop dan waar we zitten.
Doen we dus maar niet...
quote:
En bro fight.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
dan doe ik wel even drukquote:
En hij heeft electrische fiets.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel, heel veel.
Sjoef kent de plek...
Eens kijken waar hij 'm daarmee naar toe brengt.quote:
Da's wel zonde.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens kijken waar hij 'm daarmee naar toe brengt.
Wilde eerst Ruigoord doen, maar dat heeft geen plaatsnaambord meer helaas...
Dat is wel handig, maar wel oppassen dat het ding niet tussen de spaken komt.quote:
Het blijft leuk die herhalingquote:Op maandag 23 mei 2016 14:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel handig, maar wel oppassen dat het ding niet tussen de spaken komt.
Zijn jullie al over of...?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
vanuit een vies stoffig huis waar op dit moment de gevel wordt gestraald
nee zeg, pas over ruim een maand. Leidingwerk is gedaan, woonkamer is gestuced, plafonds boven vernieuwd, ruiten vervangen, schoorsteen hersteld. In onze slaapkamer hebben we 5 lagen behang en vastgelijmd tapijt verwijderd, daar is al onze tijd afgelopen dagen in gaan zitten, lang leve mijn schoonmoeder die samen met mij 3 dagen behang heeft afgestoken. Nu ga ik een vloer bestellen en straks een kozijn plamuren. Daarna gelukkig paar daagjes rust in mijn eigen huis.quote:
Stevig bezig geweest en er zal nog wel het nodige gedaan moeten worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg, pas over ruim een maand. Leidingwerk is gedaan, woonkamer is gestuced, plafonds boven vernieuwd, ruiten vervangen, schoorsteen hersteld. In onze slaapkamer hebben we 5 lagen behang en vastgelijmd tapijt verwijderd, daar is al onze tijd afgelopen dagen in gaan zitten, lang leve mijn schoonmoeder die samen met mij 3 dagen behang heeft afgestoken. Nu ga ik een vloer bestellen en straks een kozijn plamuren. Daarna gelukkig paar daagjes rust in mijn eigen huis.
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
vanuit een vies stoffig huis waar op dit moment de gevel wordt gestraald
quote:Op maandag 23 mei 2016 16:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ik niet draai dan.
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet meteen van het ergste uitgaan, ToT.
Maar idd, hou er wel rekening mee...
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Wacht even af voor je je druk gaat maken, dat kan altijd nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...
Verder sterkte!
Pas dan weet je concreet iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.
Ik wacht idd nog even af tot haar vliegtuig daadwerkelijk vertrekt. Ik kan de maatschappij bellen om te vragen of ze wel ingechecked is.
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog even volhouden, man. Morgen weet je meer.
Probeer even afstand te nemen, ga draaien of wandelen..quote:
Eerlijk gezegd ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.
Dat lukt mij over het algemeen ook aardig. Voor mezelf is dan weer iets anders...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:39 schreef just me het volgende:
* just me kan zo verstandig voor n ander zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Oh... moet dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Is dit positief?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef ToT het volgende:
Ah, ze heeft 14 uur geleden een nieuw Facebook account aangemaakt. Ook leuk om te zien.
En je kunt ook niet eens openbaar reageren op haar foto's en dergelijke. Da's vast ook niet voor niets.
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
Toen kwam het gebruikelijke afscheid van "I love you so much!!!" en dergelijke.
En die liefdesverklaring is het laatste wat ik dus van haar vernomen heb.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
Sterkte ToT met hoe dit ook afloopt..quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Een laatste liefdesverklaring, feest op het strand.
Zand er over, zou ik zeggen...
Ga iets leuks doen vanavond!
quote:
Thanks folks.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT, kerel.Ik hoop dat je je gedachten kan verzetten naar iets positiefs, hoe moeilijk dat ook zal zijn op het ogenblik.
Damn. This joke is on pointquote:
Klinkt als een goed plan.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Thanks folks.Ja ik ga nog wat telefoontjes plegen en zo ff wat speciaalbiertjes halen. (Niet te veel natuurlijk.
)
En misschien dat ik later vanavond ff ga draaien hier.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Elfletterig het volgende:
Vervelende berichten, ToT. Sterkte ermee.
quote:
Moet ik helemaal voor naar de Filipijnen!quote:
holyshit wat klote voor je gozer.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Dat kan ikquote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
* tailfox iets met vrouwen en vaagquote:Op maandag 23 mei 2016 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he......
![]()
Zonder opgaaf van reden; zo zegt ze dat ze zielsveel van me houdt en vraagt of ik ÉCHT wel op tijd op het vliegveld zal zijn voor haar, en zo heb je dit...
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef ToT het volgende:
Kan iemand me op het rooster gooien voor half 9?
en proost!quote:20:30 - 22:30 DJ ToT Joppen met een Gothic smaakje
Grote, dikke Joppen, jongúh...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
20:30 - 22:30 DJ ToT Joppen met een Gothic smaakje[
en proost!
Op je gezondheid, ToT.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:17 schreef ToT het volgende:
Ff 5 Jopenbiertjes gehaald.
Ik begin met:
[ afbeelding ]
Lekker zeg! Je neemt het ervan en gaat draaien.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]Proost!
Vrij bitter, maar lekker!
En voor tussen de biertjes door:
[ afbeelding ]
(De bovenste)
Thx man!quote:
Ja heeft me bij elkaar zo'n 15 euro gekost of zo, maar fuck it.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker zeg! Je neemt het ervan en gaat draaien.
Precies, FUCK IT!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:29 schreef ToT het volgende:
Ja heeft me bij elkaar zo'n 15 euro gekost of zo, maar fuck it.
Op Youtube is nog een live uitvoering te vinden tijdens een truttige tv-show. Al dat publiek zit echt zo te kijken van: WTF?quote:
Wat een vreemd iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Op Youtube is nog een live uitvoering te vinden tijdens een truttige tv-show. Al dat publiek zit echt zo te kijken van: WTF?
Maar het hart en de ziel van het nummer, het einde, hebben ze weggelaten!
Photoshop nog openstaan?quote:
Oh, dat had MadMaster gisteren geloof ik ook. Even iets opzoeken tijdens het draaien en bij hem crashte alles.quote:
Mic doet het welquote:
Dat idee had ik ook .quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
Dat heb ik dan vooral met Faraway Vol2quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef ToT het volgende:
@ dat ze in dat tv-programma het einde vroegtijdig afkapten:ik denk dat dat te intens was voor op de tv met dat publiek.
quote:
Rotjochiesquote:
Dit jaquote:
Proest, ToT grijsquote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Ach sowieso zou het al knap zijn als ik grijs zou worden; het beetje haar wat ik nog heb. is lichtblond!quote:Op maandag 23 mei 2016 20:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent wel oud en grijs ván haar geworden![]()
</fout grapje>
Figuurlijk danquote:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!quote:
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik oud begin te wordenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
Knalgrijs nog welquote:Op maandag 23 mei 2016 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn broer is eergisteren naar een reünie van onze oude school geweest. Een oud-klasgenoot van me (waarmee ik goed bevriend was) schijnt al knalgrijs te zijn!
(ik zat bij mijn vriendin en zei keek in mijn spotify alleen maar van die nummers over single zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
Goh ik zie wel meerdere nummers van deze band die goed bij dit thema zouden passen.En toeval dat ik de vorige shows meerdere nummers achter elkaar draaide met "Ohne dich" als titel?
I think not!
Is ooit wel te hopen voor jequote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook het gevoel dat ik oud begin te worden
Je wist het best, maar bleef toch hopen. Logisch.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:44 schreef ToT het volgende:
Goh ik zie wel meerdere nummers van deze band die goed bij dit thema zouden passen.En toeval dat ik de vorige shows meerdere nummers achter elkaar draaide met "Ohne dich" als titel?
I think not!
Da's ook weer waarquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
(ik zat bij mijn vriendin en zei keek in mijn spotify alleen maar van die nummers over single zijn
Op de brommer komt het ook hard aan hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Da's ook weer waar
Een ex-klasgenoot van de lagere school heeft zichzelf op 23-jarige leeftijd om een boom gevouwen met zijn auto en zijn dronken harses. Gelukkig ben ik niet zo dom te gaan autorijden met drank op.
Hij heeft, volgens de politie, geen pijn gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op de brommer komt het ook hard aan hoor.
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je wist het best, maar bleef toch hopen. Logisch.
Dat is een hele beste klap geweest dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij heeft, volgens de politie, geen pijn gehad.
Yup, dat was echt zo'n typ van "ach, ikkan nowwel rijje hoow!"quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is een hele beste klap geweest dan.
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Yup, dat was echt zo'n typ van "ach, ikkan nowwel rijje hoow!"
Magoe, ik mocht hem sowieso al niet, dus ik kan er geen traan om laten. Hufter.
Dan nog een geluk dat ie alleen zichzelf te pletter gereden heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefdquote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan nog een geluk dat ie alleen zichzelf te pletter gereden heeft
Maar zonder enige verklaring, op deze manierquote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefd
Het was al een behoorlijke waslijst ja. Erg spijtig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zei al tegen een aantal mensen dat dit gewoon een laatste poging was. Ik heb haar ook al herhaaldelijk gezegd dat ik dacht dat ze op het laatste moment toch niet zou komen, maar sowieso al zou ze wel komen, dan zouden we er toch niet uit gekomen zijn met de problemen.
Ja ik weet wel dat het echt heel erg moeilijk voor haar was om een keuze te maken, maar ik stond duidelijk op de 4e plek van haar lijstje van belangrijke dingen in het leven.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar zonder enige verklaring, op deze manier
Kutwijfen jou niet waard
Oh, daar ging dan niets aan verloren. Het zal je kind zijn in plaats van een boom.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeraquote:Op maandag 23 mei 2016 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zelfs de boom heeft het overleefd
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef Fogel het volgende:
You walk away - Blutengel past vast ook wel in het thema.
Exact, dit is ronduit schofterig.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder verklaring vind ik ook verre van netjes, om het maar even behoorlijk te bagatelliseren.
Je kan op z'n minst een berichtje sturen met íets van een uitleg. Dat is wel zo fair voor de ander.
Ja, en dan heb ik mij nog netjes uitgedrukt. Wat ik in gedachten had kan mijn een ban opleveren.quote:
Die wilde al heel lang niet meer, lekker iedereen aan het lijntje houden en nu puntje bij paaltje moet komen, verdwijnt ze in het niets. Heerlijk die 'liefde' ver weg...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Zonder verklaring vind ik ook verre van netjes, om het maar even behoorlijk te bagatelliseren.
Je kan op z'n minst een berichtje sturen met íets van een uitleg. Dat is wel zo fair voor de ander.
Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik mij nog netjes uitgedrukt. Wat ik in gedachten had kan mijn een ban opleveren.
Ik hoop vooral dat ToT het redelijk snel af kan sluiten, of dat nu met of zonder reden is.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Ik hoop dat je het ooit te weten krijgt wat de reden is
Ik denk niet dat die er ooit gaat komenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Muis houdt de kaas, L2B het bier.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?
Ook zo'n gast van ver weg...
Ik heb al bericht naar haar geheime nieuwe Facebook account gestuurd, en heb aan meerdere van haar vriendinnen gevraagd wat er aan de hand is, maar het is daar nu nacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Nope, zeker niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er ooit gaat komen
ik weet het zeker dat hij geen uitleg zal krijgenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er ooit gaat komen
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?
Ook zo'n gast van ver weg...
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis houdt de kaas, L2B het bier.
Draai dat maar om.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis houdt de kaas, L2B het bier.
Ik zou d'r wel nog even wat claims aan d'r broek smeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al bericht naar haar geheime nieuwe Facebook account gestuurd, en heb aan meerdere van haar vriendinnen gevraagd wat er aan de hand is, maar het is daar nu nacht.
Toch verwacht ik geen antwoorden, ook niet van die vriendinnen (die ongetwijfeld al door haar ingelicht zijn.)
Heb je je tanden laten trekken?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wat playlistjes in elkaar aan het etten, maar zodar ik een van die mixprogrammatjes door heb ben ik wolgensmij wel weer een maand verder
De helft van de tijd ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kinderen mag je vrouw hebben, graag zelfs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Geen verstand meer over?quote:
welke gebruik je ?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wat playlistjes in elkaar aan het etten, maar zodar ik een van die mixprogrammatjes door heb ben ik wolgensmij wel weer een maand verder
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de tijd ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kappen nou met al die relatie toestanden hier...
Ja, daar heb ik geen last meer vanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Kappen nou met al die relatie toestanden hier...
Een keyboard?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke gebruik je ?
verder is een simpele midi controlor nooit een overbodige luxe(zoals een keyboard)
géén luxequote:Op maandag 23 mei 2016 21:03 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke gebruik je ?
verder is een simpele midi controlor nooit een overbodige luxe(zoals een keyboard)
quote:
Moggequote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
De helft van de tijd ja.Aiiiiii, damn........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
als het maar knoppen heeft en geprogrameerd kan woorden.
Tante Til had toch nooit een vent?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé tante Til!
Ben jij nog verliefd, verloofd en/of getrouwd?
Dat dat wel even duidelijk is...
Je draait muziek voor een radiostation, je gaat niet bij de Josti band spelen...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
als het maar knoppen heeft en geprogrameerd kan woorden.
zal ik henkelientje maar naar het topic laten komenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé tante Til!
Ik kan prima zonder draaien hoorquote:
Nee, ik geloof je zo ook wel, af en toe...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
zal ik henkelientje maar naar het topic laten komen
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draait muziek voor een radiostation, je gaat niet bij de Josti band spelen...
* Fogel geeft tail wat bier ter bevordering van correcte spellingquote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)
Wat moet je dan met een keyboard?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:07 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch vind ik 2 play buttens niet vervelend(al ga ik morgen als stufie er is een kontrol S5 kopen)
Issie al 18 dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
* Fogel geeft tail wat bier ter bevordering van correcte spelling
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je draait muziek voor een radiostation, je gaat niet bij de Josti band spelen...
meer dan je denktquote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Je bent niet all alone, ToT. Je hebt ons! For what it's worth...
Ik muisquote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kan helemaal niet zonder draaien.
Geloof ik niks van...
Ditquote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Zoek op Google afbeeldingen eens op 'keyboard'.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
functies van de software laten te veranderen door hardware
Ik doe niet aan dat kleffe gedoe.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé tante Til!
De Jostiband speeld zo nu en dan muziek die gecompliceerder klinkt dan dat ze bij radiostations willen draaien.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verstandshuwelijk dus?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef spijkerbroek het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2016 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je kan niet 'zonder draaien'...
wat is er mis met spullen herbruiken?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoek op Google afbeeldingen eens op 'keyboard'.
Have fun in de Ziggo Dome binnenkort.
Groen, groen, geel, geel, blauw, rood...
Laat maar, het komt niet echt bij je binnen...quote:Op maandag 23 mei 2016 21:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
wat is er mis met spullen herbruiken?
werkt prima hoor
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]En dat is waaro ik zo verdomd veel van Radio49 hou!
het hele DJ is met kleurtjesquote:Op maandag 23 mei 2016 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat maar, het komt niet echt bij je binnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is gewoon normaal in die wereld
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2016 21:14:10 ]
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
het hele DJ is met kleurtjesEn wat is dat voor apparaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen keyboard...
Xylofoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En wat is dat voor apparaat?
Geen keyboard...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |