Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Niet meteen van het ergste uitgaan, ToT.
Maar idd, hou er wel rekening mee...
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Wacht even af voor je je druk gaat maken, dat kan altijd nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten verklaren.
Ze kwam vanmiddag online toen ik ook online was, en op dat moment gooide ze dus haar account weg.
OF het was misschien een familielid of vriendin die heeft zitten te eikelen, maar dat denk ik echt niet.
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat ik het positief benaderen, misschien wil ze niet traceerbaar zijn...
Verder sterkte!
Pas dan weet je concreet iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, maar dan had ze dat wel gezegd.
Ik wacht idd nog even af tot haar vliegtuig daadwerkelijk vertrekt. Ik kan de maatschappij bellen om te vragen of ze wel ingechecked is.
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
Nog even volhouden, man. Morgen weet je meer.
Probeer even afstand te nemen, ga draaien of wandelen..quote:
Eerlijk gezegd ik ook niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Morgen weet ik idd meer ja, maar ik heb er weinig hoop meer in.
Dat lukt mij over het algemeen ook aardig. Voor mezelf is dan weer iets anders...quote:Op maandag 23 mei 2016 17:39 schreef just me het volgende:
* just me kan zo verstandig voor n ander zijn
quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Oh... moet dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:47 schreef just me het volgende:
Zolang we elkaar hier maar opvangen als het nodig is
Is dit positief?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:21 schreef ToT het volgende:
Ah, ze heeft 14 uur geleden een nieuw Facebook account aangemaakt. Ook leuk om te zien.
En je kunt ook niet eens openbaar reageren op haar foto's en dergelijke. Da's vast ook niet voor niets.
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja: Ik heb haar in ieder geval een bericht kunnen sturen.
Nee: ze heeft dat account aangemaakt ruim voordat ze haar oude account verwijderde. Ze had mij dus echt wel op de hoogte kunnen brengen van het nieuwe account, maar het lijkt er op dat ze een heel nieuwe start zonder mij wil maken.
We hebben geen ruzie gehad of wat dan ook, maar het lijkt me wel duidelijk dat ze wil voorkomen om de komende 3 weken op andere gedachten gebracht te worden wat haar toekomst betreft.
De 1,5 jaar + duizenden euro's die ik in deze relatie heb gestoken, zijn zonder een afscheidswoord ineens overboord gegooid. De laatste berichten die ik van haar heb gekregen is dat haar vriendinnen haar ophaalden om naar een strand te gaan om daar een feestje te houden.
Toen ik haar vertelde dat het daar wel koud kan worden zo 's avonds laat, zei ze dat ze een jas meenam.
Toen kwam het gebruikelijke afscheid van "I love you so much!!!" en dergelijke.
En die liefdesverklaring is het laatste wat ik dus van haar vernomen heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |