quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Borderline, ADHD en autist ineen. En ik vind Asperges nogal duur,
Eej ToT!quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT!Ja joh, afgelopen nacht typte ik nog voor de gein 'tot zo, Piet' en verdomd, hij was gewoon nog aan het draaien.
Ik moet altijd beetje op gang komen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej ToT!Ja joh, afgelopen nacht typte ik nog voor de gein 'tot zo, Piet' en verdomd, hij was gewoon nog aan het draaien.
Met die stok?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:24 schreef MadMaster het volgende:
Rondje West Nederland gedaan en weer thuis...
Andalusië?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Haha, in welke uithoek ga je ding aan bord hangen?
Ken dat dorp niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Noem eens een leuke paardentoko bij Motril...
Schandalig.quote:Politie stuurt beroofde Jetske (81) gewoon weg.
Enig idee waarom ze hem hebben weggestuurd?quote:Op maandag 23 mei 2016 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Schandalig.![]()
Die konden mij de boom in en ik zou niet weggaan, gewoon voor de deur gaan liggen tot ze tijd voor je hebben, desnoods pleur je een stoeptegel door de ruit naar binnen om de aandacht te krijgen..
Haar, het was een vrouw, geen idee, ze zullen wel een reden hebben, maar kom op, dit is een 81 jarige vrouw die beroofd is, die stuur je niet weg, tenzij je een enorme lamzak bent, maar goed, dat is puur en alleen mijn mening.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze hem hebben weggestuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |