Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en dan heb ik mij nog netjes uitgedrukt. Wat ik in gedachten had kan mijn een ban opleveren.
Ik hoop vooral dat ToT het redelijk snel af kan sluiten, of dat nu met of zonder reden is.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Ik hoop dat je het ooit te weten krijgt wat de reden is
Ik denk niet dat die er ooit gaat komenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Muis houdt de kaas, L2B het bier.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?
Ook zo'n gast van ver weg...
Ik heb al bericht naar haar geheime nieuwe Facebook account gestuurd, en heb aan meerdere van haar vriendinnen gevraagd wat er aan de hand is, maar het is daar nu nacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef tailfox het volgende:
Nope, zeker niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er ooit gaat komen
ik weet het zeker dat hij geen uitleg zal krijgenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die er ooit gaat komen
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je wel e.e.a. contractueel afgedekt met L2B?
Ook zo'n gast van ver weg...
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis houdt de kaas, L2B het bier.
Draai dat maar om.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Muis houdt de kaas, L2B het bier.
Ik zou d'r wel nog even wat claims aan d'r broek smeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al bericht naar haar geheime nieuwe Facebook account gestuurd, en heb aan meerdere van haar vriendinnen gevraagd wat er aan de hand is, maar het is daar nu nacht.
Toch verwacht ik geen antwoorden, ook niet van die vriendinnen (die ongetwijfeld al door haar ingelicht zijn.)
Heb je je tanden laten trekken?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wat playlistjes in elkaar aan het etten, maar zodar ik een van die mixprogrammatjes door heb ben ik wolgensmij wel weer een maand verder
De helft van de tijd ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kinderen mag je vrouw hebben, graag zelfs...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Geen verstand meer over?quote:
welke gebruik je ?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wat playlistjes in elkaar aan het etten, maar zodar ik een van die mixprogrammatjes door heb ben ik wolgensmij wel weer een maand verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |